Friday, January 21, 2011

DARAH MANGSA MEMALI PULA PAS HALALKAN HARI INI….kah..kahh..kahhhh..


Kerana membongkar penipuan tabung mangsa oleh penyangak tabung Mangsa..PAS keluar pula fatwa baru kononnya dihalalkan darah mangsa memali yang cuba bongkar penipuan penyangak tabung mereka..!

Buku [Air Mata Dibumi Memali] lebih Sensasi dari Novel kontravesi Interlok yang mendedah reality yang terjadi pada para pejuang yang ber DAKI kan Islam abad ini setelah berkongsi kuasa dengan kapiaq harbi menyangak tabung anak yatim Memali..!!

Kahh..kah…kahhhhhh

C.N.AL_AFGHANI juga tidak kurang hebatnya dengan penulis Novel Interlok yang kononnya menimbul kontravesi hari ini… Cuma buku Air Mata di bumi Memali tidak di Nobat sebagai bukU teks Komponen Kesusasteraan Melayu (Komsas) dalam mata pelajaran Bahasa Melayu Tingkatan Lima.

Kah..kahh..kahhhh..

Isu ini lebih kontravesi dari Isu dalam Novel Interlok yang terselit perkataan “PARIA”…

Kah..kahh…kahhhhhh

Walau bagaimana pun buku yang Air Mata Memali yang dilarang penjualannya tidak begitu sensasi pada pejuang Politik yang ber DAKI kan Islam hari ini kerana..isi buku tersebut keseluruhannya mengesahkan betapa putaq belitnya pemimpin yang ber DAKI kan Islam menyangak wang tabung mangsa Memali…!!

Kah..kahh..kahhhhh


Bukan sedikit Blogger pro Umno seperti beliau yang hidup dengan memakan bangkai. Jenis ini kita percaya tidak pernah mendapat didikan agama sejak kecil dan beliau lahir pun mungkin semata-mata untuk membantu Iblis dan Syaitan untuk menyesatkan orang lain. Jauhilah kita dari mendapat zuriat atau keturunan seperti Blogger ini. Di masa kecil tidak mahu mampus, apabila besar menyusahkan dan menyesatkan orang lain. Apa beza kerja beliau dengan Syaitan?

Aku setuju kita pakat-pakat adakan Solat Hajat untuk memberi kesedaran kepada Blogger celaka ini….


[sini]

Kah..kahh..kahhhhhh

“…Berdasarkan maklumat yang diterima, mereka yang terlibat dalam pendedahan itu berada dalam ketakutan kerana diugut oleh penyokong-penyokong PAS dari luar Memali.
Kononnya ada yang memfatwakan bahawa darah mereka halal kerana mereka telah dianggap penderhaka PAS…..[Ruj: Pendedahan Mangsa dalam Buku Air Mata Memali]

Kah.kah..kahhhh

Inilah Politik Dracula…abad ini….!!

Kah..kahh..kahhhh


Apakah C.N AL-AFGHANI penulis buku “MAT SABU DAN AIR MATA MEMALI” dan isteri Allahyarhan Ust Ibrahim Mahmod juga temasuk mereka yang pro Umno yang hidup dengan memakan bangkai dan jenis ini tidak pernah mendapat didikan agama sejak kecil dan beliau lahir pun mungkin semata-mata untuk membantu Iblis dan Syaitan yang menjadi pengikut PAS …!!Jauhilah kita dari mendapat zuriat atau keturunan spesis penyangak tabung Memali ini !!!!.

Kah..kahh..kahhhh…

Hebatnya pejuang2 yang ber DAKI kan Islam abad ini menipu bangsa dan umat Islam hari ini…!!

Kah..kahhh…kahhhh

Akhirnya buku yang membuat pendedahan dan muhasabah para pejuang yang ber DAKI kan Islam di halang penjualan oleh pemuda PAS….Novel Interlok pula puak2 ini ingin menonjol sebagai hero talibarut bangsa untuk meraih popularity murahan…yang dikejar tak dapat yang di kedong berciciran bangkai dijalan…

Kah..kah..kahhhhhhh

Komentar :

ada 5 comments ke “DARAH MANGSA MEMALI PULA PAS HALALKAN HARI INI….kah..kahh..kahhhh..”
Anonymous said...
pada hari 

Saya anak Polis Baling, masa kejadian Memali. Masa tu saya baru 25tahun, berkerja di KL Adik & ibu cerita, askar dah kepong Balai & goncang pagar, sehari lepas tu. Siap pakai loud-hailer: "Kita sama2 bersenjata, boleh tengok siapa lepas berkuasa" Lebih kurang macam tu lah jerit mereka. Bapa naik Flet & standby dgn rifel depan pintu. Nassib baik Musa Hitam landing dgn Heli di padang Jam, sebelah masjid. Masa tu padang luas lagi, tak macam sekarang ni.
Saya tak setuju cara mereka serang orang kampung, macam serang komunis saja. Lebih2 lagi, pada masa tu, hubungan Tentera dengan Polis tidak lah baik. Selalu ada pergaduhan antara mereka, ada yang menyebabkam kematian, terutamanya di Ipoh, markas BAT 69. Selalu di cabaret & lepas dapat gaji, hujung bulan. Sebab itu pembayaran gaji pada Tentera pada 25HB. supaya kurang pertembungan dengan Polis.
Mungkin Musa Hitam, boleh tolong selesaikan Masaalah tabung Memali ni. Dr. M ada di China masa tu. Dia lah yang bertanggong-jawab. Kalau tidak, takkan Tun Dr.M boleh singkirkan dia sebagai DPM. Mat Sabun jangan percaya sangat, asyik dok maki orang saja. Mana ada jasa dia. Bercakap saja pandai.

Anonymous said...
pada hari 

....pokok persoalannya sekarang "TABUNG" Mangsa Memali yang di kebas bawa lari akhirnya isteri Ust Ibrahim libya dicop pula syuhada murahan..he..he..he...bijaknya PAS membantu mangsa.

Anonymous said...
pada hari 

PAS ni setan besar..tu sebab kat kelantan blh tgk ramai org melayu susah..bg dia tak perlu dunia nie.akhirat jer.kalau kat dunia dh susah mcm mana nak tumpu akhirat..ini bukan zaman nabi dulu...semua perlu duit...ugama yang dibawa oleh PAS pulak sgt merbahaya umpama paderi kristian punya cara...menghalal kan kan yang haram dgn alasan anti blh bertaubat..mana ugama dia bawak rumah ibadat yg org islam tahu bangsa lain tak bole masuk di blh bawak...mana ugama dia guna arak pun dia blh halalkan..mana ugama di guna blh mengkhafirkan sesama islam..sepatut nya dia jd ulamak buddha atau hindu lagi bagus....semoga bala keatas org bernama nik aziz nik mat org tua yang dah nak mati ne..peristiwa memali ni sebenarnya permainan pas yg juga dikenali sebagai last bulet untuk tembak org umno...hakikat nya mereka juga menyembah cina.......malang bagi org melayu dan islam yang dijangka menolong melayu rupa rupa nya lagi setan besar.....di shah alam pemimpin bas umpama duduk semeja makan di dlm restoran yang seratus peratus menyedia kan makan cina ....halal bg mereka...

Anonymous said...
pada hari 

.Anon 6.23PM Harus bertaubat !! Jika tidak ...tak bau syurga kerana memfitnah PAS!!

Anonymous said...
pada hari 

oi rpo UMNO..

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.