Friday, January 14, 2011

BN LEMBUKAN RAKYAT…TAPI PAS BABIKAN RAKYAT..kah..kah..kahhhh


Di Kedah Belanda saja iaitu di negeri yang PR hari memerintah beberapa projek tajaan pemimpin PAS diantaranya Projek mengetin Ikan Keli,Projek jualan lembu ke Indonisia,Projek ternakkan lumut di bendang yang di bawa dari amerika,Projek ternakkan ikan fatin di Pedu,Projek Mega Babi berskala besar,Projek tanaman Tomota raksaksa yang teknologinya di bawa dari Belanda,Projek mengetin buah2 tempatan,Projek emping makanan sarapan pagi di Hotel betaraf lima bintang dan berbagai projek gila babi temasuk projek medan ikan bakar yang menjadi tempat reakrasi mat-mat gam,juga projek burung walid yang bersepah2 di premis-premis perniagaan didalam Bandar, juga tidak ketingalan projek karaoke keluarga…adalah diantara projek-projek tajaan PAS yang menelan belanja lebih rendah dari perbelanjaan yang sepatutnya Dato' Najib laksanakan.

Kerana keseluruhan Projek tajaan PAS dan PR adalah projek pembaziran wang rakyat yang terbengkalai sekadar projek mimpi dan projek putaq belit semata-mata!

Kosnya melibatkan KOS lawatan EXCO2 dan kakitanganya saja…KOS sengaraan Projek rendah dan luar biasa kerana projek2 tajaan PAS satu pun tidak ada yang nyata melainkan Projek auta !!

Sudah tentulak Kos Tranfomasi Ekonominya tidak seberapa.!!!

Kah..kah..kahhhhhh

Contohnya Projek tanaman tomoto raksaksa yang membawa impirasi Azizan Razak untuk menjadikan Kedah sebagai Kedah Belanda hanya menelan belanja atau KOS membawa EXCO pertanian yang belidah biawak serta berpuluh-puluh lagi kaki tangan PAS untuk makan angin saja..

Terbukti jika PAS atau PR memerintah KOS yang diperlukan untuk pembangunan dan transformasinya tidak seberapa sekadar KOS pembiayaan tambang EXCO2nya untuk makan angin sekadar untuk lawatan saja …KOS pembiayaan Projeknya cukup rendah mungkin mencapai sifar kerana tidak ada satu pun Projek yang dibawa oleh PAS menjadi nyata semuanya auta !!!

Hari ini KEDAH BELANDA merupakan pengeluar TOMATO Raksaksa Dunia putaq belit exco pertaniannya saja!!!

Kah..kah..kahhh..

Jika BN memperlembukan rakyat…PAS pula memperbabikan rakyat…dengan berbagai2 Projek gila babi yang tidak masuk akai..!!

Kah..kah..kahhhhh

Projek SIAL !!!!

Pembaharuan yang akan dilakukan oleh PR jika diberi memerintah hanya memakan belanja RM19.2 billion sahaja dan bukannya RM51 billion seperti perancangan BN yang diumumkan oleh Najib. Najib memberi reaksi yang merendah-rendahkan perancangan PR itu.
[klik]

Kah..kah..kahhhhhh

Komentar :

ada 0 comments ke “BN LEMBUKAN RAKYAT…TAPI PAS BABIKAN RAKYAT..kah..kah..kahhhh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.