Wednesday, January 26, 2011

BERDAILOG DENGAN UST TAIB....!! Kah..kahh..kahhh


– Bekas Imam Besar Masjid Negara, Ustaz Taib Azamuddin Mohd Taib terkejut dengan pendedahan bekas mangsa liwat, Hairani Hj Nahfis yang juga bekas penulis pidato Anwar yang mendapat bayaran RM14,000 sebulan itu menceritakan bahawa dalam bulan Ramadhan pun Anwar masih ketagih untuk melakukan aktiviti homoseksual.

Mat Jambu rupanya patutlah Juburin pening lalat, Bulan puasa pun nak balun, memang bapak segala setan Nu War ni. Suruh bersumpah gigil, masa membuntut tak takut pulak.

Hairani : Ada kadang kala bulan puasa siangnya puasa,malamnya terawih saya balik terawih, malam kan, dia (Anwar) telefon jugak suruh saya datang,(ke rumah Anwar di Bukit Damansara) kita dah terawih kita puasa.

Taib : Allah. Hah..ha..

Hairani : ..dah bersihkan diri, kemudian dah.., malam cuba tambahkan ibadat lagi, terawih.., balik dia ajak lagi, kan. Saya tau kalau tiba rumah dia tu, mesti akan jadi benda tu (liwat)..

Taib : Hem..hem..

Hairani : ..ni kita bulan puasa kan, jadi, saya bagi macam-macam alasan lagilah. Saya kata mak saya ada kat rumah lah, mak saya tak sihat, saya nak jaga. Sampai dia feduplah. Itulah keadaannya kan,.. beberapa insiden yang berlaku antara saya dengan dia.

Taib : Jadi berapa kali yang..?

Hairani : Lebih daripada tiga kali..

Taib : Lebih daripada tiga kali..?

Hairani : Saya tak dapat menolaknyalah, tiap-tiap kali memang saya tak rela, saya tak pernah keluarkan air mani saya. Tak pernah naik pun, apa namanya ni..

Taib : Ya..

Dalam pengakuan bekas mangsa liwat itu, Ustaz Taib Azamuddin masih lagi bertugas sebagai Imam Besar Masjid Negara.

Pengakuan itu dibuat di pejabat Ustaz Taib di Masjid Negara selepas pemecatan Anwar pada tahun 1998.


[sumber dari:http://srikandi7.blogspot.com/]

Kahh..kahh..kahhhh..

Komentar :

ada 1
pemuda tmn selasih said...
pada hari 

Al jubri ada dimana-mana.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.