Tuesday, January 25, 2011

AIR MATA MEMALI ..PAS TIPU LAGI.....!! kah..kahh..kahhhh


Jika Novel INTERLOK karangannya sudah berusia 30 tahun melampaui karangan NOVEL MAT Sabu Dan Air Mata Memali yang dihalang penjualannya semata-mata Pemimpin PAS ingin melindungi cabuk pemimpin PAS sendiri..

Rintihan mereka sudah belarutan 25 tahun untuk membongkar penipuan tabung bantuan mangsa tapi PAS tidak peduli ……kerana pendedahan penyangak tabung Mangsa Memali digeruni akan membongkar kedajalan segelintir pemimpin PAS bertaraf WALI.

Buku Air Mata Memali yang dihasilkan oleh C.N. AFGHANI sebenarnya mengisahkan penderitaan mangsa –mangsa yang dianiaya oleh puak2 talibarut DAP yang bertaraf Ust dan tok2 Guru kata C.N..!!

Segelintir mangsa yang masih cekal terus berusaha untuk mengheret penyenayah TABUNG MANGSA ke muka pengadilan hingga ke hari ini tapi digagalkan ..!!


Pendedahan yang terdapat dalam BUKU Air mata Memali oleh pemimpin PAS hari ini dibimbangi menjejas kepimpin PAS yang ber DAKI kan Islam selama ini.

Jika novel Interlok yang dikarang sejak 30 tahun lalu oleh Sasterawan Negara, Datuk Abdullah Hussein tidak seharusnya dinilai semata-mata dari sudut perkauman.

Maka pembongkaran penyelewengan Tabung Mangsa Memali dalam buku karya C.N. AFHANI PAS tidak seharusnya melindungi pejenayahnya lagi..

PAS sepatutnya berdepan degan rialiti bukan berselindung disebalik Politik murahan yang terus maraih simpati dengan Peristiwa Memali..

PAS turut menggunakan pentas kempen pilihan raya kecil DUN Tenang untuk menjelaskan pendirian parti itu berhubung kontroversi mengenai novel 'Interlok' yang dibimbanginya berpotensi menjejaskan integrasi nasional yang dipupuk selama ini.

Berikutan itu, PAS berpendapat novel Interlok yang dikarang sejak 30 tahun lalu oleh Sasterawan Negara, Datuk Abdullah Hussein tidak seharusnya dinilai semata-mata dari sudut perkauman…


Kah,…kahhh..kahhhh..

Bagaimana pula dengan pendedahan penyelewengan yang dibuat oleh C.N AFGHANI dalam buku air mata Mangsa Memali…PAS sekadar halang penjualannya saja…??
Kah..kahh…kahhh

PAS ibarat saudagar Isu murahan………..menipu disebalik segunung serban !!

Kahh..kahh..kahhhh

...seterusnya...

Komentar :

ada 3 comments ke “AIR MATA MEMALI ..PAS TIPU LAGI.....!! kah..kahh..kahhhh”
Pejuang Revolusi 1957 said...
pada hari 

memali?? buka dya dulu memberontak ka sbb nak kuasa kt malaysia nie?? sama macam almaunah..

manjero polimas said...
pada hari 

GMC.tolong habak sat kedai mana ada jual buku ini.Aku nak sedekah bagi puak PAS di kampung aku baca.habak mai sat.

Anonymous said...
pada hari 

ooooooooooopasai nak sedekah kat puak PAS nei depa mesti mau..!! tapi buat apa buang masa dan duit saja.Puak2 ni bukan nak baca.HaramjadahDaily tu kitab depa.Lain2 kitab Depa tak baca.!!!

kahh..kahh..kahhh

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.