Wednesday, December 1, 2010

MAI TENGOK PM KITA.....kahh..kah..kahhh...

AMARAN:
Penyokong tegaq PAS dilarang membaca!!
Takut jadi tak tentu Hala.


“Tidak cukup dengan menghina dan memperlekeh institusi yang memperkayakan mereka, kini mereka menambah penghinaan itu dengan mahu melantik jantan paling cauvinis dan rasis untuk menjadi Timbalan Perdana Menteri jika mereka memerintah negara ini!

Pengumuman Anwar bahawa Lim Kit Siang akan menjadi Timbalan Perdana Menteri adalah satu penghinaan besar kepada YB Tuan Guru Haji Hadi, Presiden PAS. Nama Tuan Guru langsung tidak pernah disebut sebagai pemimpin yang berkelayakan.

Teman tahu Anwar memang cukup fobia dengan ketrampilan Tuan Guru dengan serban dan jubahnya, dengan ayat Quran dan hadis yang tidak pernah lekang dari mulut. Ini politikus kekampungan bagi Anwar, tidak layak disebut pun untuk memimpin.

Sungguh malang bagi Tuan Guru Haji Hadi yang dipandang hina begitu rupa. Dan lebih malang bagi Tuan Guru Haji Hadi kerana terdapat segelintir pak jangoat dikalangan beliau yang kiblat sujud mereka adalah kepada Anwar bukannya Tuan Guru. Golongan yang menjulang Anwar tetapi menendang Tuan Guru sendiri! Bertambah naiklah tocang Anwar dan Pakatan 3A.

Lim Kit Siang dicanang sebagai bakal Timbalan Perdana Menteri, Tuan Guru dan PAS ditunggang dan diperkuda tanpa penghormatan sama sekali!” Zul4 Kulim

Kah..kah..kahhhhhhh


……Bukan baru sikap fobia Anwar pada yang bejubah dan berserban.. lebih-lebih lagi yang kenakan vest mengelebih tak tentu hala…macam peminta sedekah dan bangla …ini kah yang nak duduk satu meja bincang masalah Negara dengan Anwar…puak2 ni hanya bijak bincang malam nei nak pi ceramah tang mana pula?…kutipan derma dapat berapa?…sapa nak jaga kereka?sapa nak hayun tortchlihgt untuk parking kereta…??? Depa bagi berapa satu malam berjaga kat kita ?…kalau Mat sabu mai kita untung juga ada lebih kereta…

Kahh…kahhh..kahhhh…

Inilah saja Islam PAS ajaq pada mereka…bersorak mungkin depa tak biasa ….bertakbir tak kira sapa walaupun Gobala…

Kahh,….kahh….kahhhh…

Sial !!!! Sial ! Sial!!!!

Komentar :

ada 0 comments ke “MAI TENGOK PM KITA.....kahh..kah..kahhh...”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.