Saturday, December 4, 2010

LAYAKKAH MUNAFIK MEMIMPIN KITA....kahh...kahh..kahhhhh


Alasan Niky Aziz boleh terima khalifah dari kalangan kapiaq harbi…

“…..pelantikkan itu tidak seharusnya bercanggah dengan syarat-syarat yang termaktub dalam dasar kebangsaan negara dan Islam….”

"Bagi kami, kita anggap ini negara demokrasi. Jadi kita tidak boleh melihat pada satu-satu bangsa.”..Niky Aziz..

..ishhh…mai kot tu pulak dah putaq belit lidah bewak ni !!

Kerana hari ni puak2 lidah bewak ini anggap Negara ini demokrasi pula..tak boleh nak lihat pada satu bangsa saja..

Dulu boleh!!!…hari ni dah tak boleh!!!…dulu islam kini kapiaq!!!dulu rasuah kini sedekah…!!!

Sial!!!

Macam mana pula …dengan ulasan ayat ini…puak2 ulama politik Dajal nak anggap apa pula???

“Bagaimana seseorang Islam boleh menyerahkan urusan pemerintahannya kepada seorang yang bukan dari agama Islam. ? Firman Allah swt di dalam Surah Ali ‘Imran ayat 28

لا يَتَّخِذْ الْمُؤْمِنُونَ الْكَافِرِينَ أَوْلِيَاءَ مِنْ دُونِ الْمُؤْمِنِينَ وَمَنْ يَفْعَلْ ذَلِكَ فَلَيْسَ مِنْ اللَّهِ فِي شَيْءٍ إِلاَّ أَنْ تَتَّقُوا مِنْهُمْ تُقَاةً وَيُحَذِّرُكُمْ اللَّهُ نَفْسَهُ وَإِلَى اللَّهِ الْمَصِيرُ

“ Janganlah orang-orang Yang beriman mengambil orang-orang kafir menjadi teman rapat Dengan meninggalkan orang-orang Yang beriman. dan sesiapa Yang melakukan (larangan) Yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah Dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya Yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan dirinya (menyeksa kamu). dan kepada Allah jualah tempat kembali.”

Sesungguhnya nas ini tersangatlah jelas buat umat Islam yang hidup di dalam sebuah negara Islam untuk tidak menyerahkan urusan kehidupannya kepada seorang yang tidak beriman dengan Allah swt.

[sini]


Sebenarnya disinilah puak yang sanggup menjadi “BARUA” pada kapiaq harbi DAP hari memutaq belit hukum allah ta’alla..dangan alasan "PUKIMAK" mereka...

Bila terjerat dengan alasan Allah swt ini…puak2 sekutu kapiaq harbi keluar pula kenyataan begini…

“..Lim Kit Siang hanya layak menyandang jawatan Timbalan Perdana Menteri jika pelantikannya diputuskan hasil pemuafakatan semua parti dalam pakatan pembangkang…”

Pada GMC kedua2 Spesis ini tidak layak memimpin rakyat khususnya orang melayu kerana satu daripadanya lidah becabang bercirikan munafik…satu lagi kapaiaq harbi yang sah menentang islam…

Apakah layak pemimpin munafik menjadi khalifah memimpin umat islam???…layakah pemimpin yang sekejab hukumnya haram..sekejab halal...layakkah jika todi dan arak mereka halalkan mengikut iklim politik mereka...???

Puak2 munafik saja yang layak menjadi khalifah kapiaq harbi…dan begitu juga sebaliknya…mereka sebenarnya haiwan berwajah manusia !!

Allahuakbar..!!!

Pada pencipta amanat DAJAL usahlah bermimpi disiang hari….!!!


[sini]

Komentar :

ada 0 comments ke “LAYAKKAH MUNAFIK MEMIMPIN KITA....kahh...kahh..kahhhhh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.