Friday, November 5, 2010

PRU13 ROTI CANAI BUKAN PILIHAN RAKYAT KELANTAN LAGI .....kah..kah..kah....


Roti Canai...itu pangilan baru untuk PAS di Kelantan...

...kito dah tak makan lagi roti canai...kata Pak Yeh penyokong tegaq PAS yang sibuk berkempen untuk memenangkan calon BN dalam loghat kelantan pekatnya pada kami...

....kah..kah..kah...

Sepanjang perjalanan memasukki Gua Musang dan sepanjang perjalanan keluar meninggalkan Galas melalui cameron Highland apa yang GMC lihat ternyata PAS Kelantan dan PAS Kedah setaraf saja rakus…


Dimana saja yang GMC berhenti bertaya khabar tentang PAS Kelantan tiada ada suara yang menyatakan PAS Kelantan dibawah kepimpinan Nik Aziz itu mulia…kecuali lembu2 PAS yang sudah ditarbiyyah.
Apa pun Allahamdulillah berita Azizan dalam Dosa nukilan puak2 PAS kedah sedikit sebanyak dapat membuka minda penyokong2 tegaq di Kelantan..

Dan untuk pengetahuan penyokong2 tegaq PAS Kedah mau Kelantan…tanpa bantuan tauke-tauke balak mungkin PRK Galas PAS lebih terok tersungkur…kata Pok Yeh !!!


Yang Pasti orang Asli di Kelantan sudah sedar betapa putaq belitnya pemerintahan yang ber DAKI kan Islam yang dibawa oleh PAS hari ini…temasuk orang2 asli yang dianiaya oleh Pok Nik ulama kaya raya kata mekera !!

Apa pun tahniah pada penyokong2 PAS yang membekalkan Azizan dalam Dosa..sebagai bacaan hiburan sewaktu berkempen di GALAS !!!

Kah..kah..kah….


….” Aku sudah benci roti canai….yik misti pilih BN !!...
Kah..kah..kah…..

Jika Asli Kelantan pun dah mula sedaq putaq belit puak2 PUKIMAK PAS ini….masakan melayu Asli masih kemaruk dengan Parti yang beliwat !!!

Kah…kah…kah…


Pas itu munafik…munafik itu adalah puak2 pemimpin PAS yang ber DAKI kan Islam…


Dengaq cerita Banjir di Kedah terok Ostat…kah..kah..kah…

Dah sampai ke Yan Belum Ostat?

Untuk pengetahuan Ostat….GALAS PAS sudah tertiarap terok..bukan kerana PAS tak kuat berkempen tapi cara dan kaedah PAS berkempen ketrlaluan kurang Hajar Ostat…
Kah…kah…kah…
Allah Swt maha kaya Ostat…!!!

walaupun jentera PAS macam ulat taik datang memberi sokongan termasuk Ostat ke Galas… tapi sepanjang yang ana perati kewibawaan penyokong PAS tidak lebih dari taraf ulat2 teket di Pudu Raya tiada bermaruah dan tidak menjiwai Roh Islam yang sebenar…

Penyokong2 PAS lebih bercirikan samseng ala berkopiah…!!

Yang datang dari segenap cerok rantau termasuk Kedah…

Malapetaka di Kedah pula..Rakyat Kedah Pastikan Dun dan MP2 PAS tidak off Telephon sewaktu rakyat Kedah berdepan dengan masalah.

Suara Ostat Azizan belum dengar lagi...berapa pula peruntukkan pada mangsa banjir di Kedah musim ini?

KUBANG PASU - Keadaan banjir di daerah ini bertambah buruk selepas masuk hari ketiga apabila lebih banyak kawasan dilanda banjir dan beberapa jalan utama juga ditutup untuk kenderaan ringan.Tinjauan Sinar Harian mendapati, lebih ramai menjadi mangsa banjir malah beberapa kawasan yang sebelum ini tidak pernah ditenggelami banjir turut berlaku sedemikian sejak malam kelmarin.sini

Komentar :

ada 2 comments ke “PRU13 ROTI CANAI BUKAN PILIHAN RAKYAT KELANTAN LAGI .....kah..kah..kah....”
Sudir said...
pada hari 

Harapnya BN tak kira dari kalangan pemimpin atau akar umbi jangan terlalu leka dengan kemenangan ini. Perbaiki dan perbetulkan mana yang dilihat salah dan jangan terlalu yakin.

Anonymous said...
pada hari 

SETUJU.

TERIMA KASIH DIATAS KOMEN YG DITINGGALKAN.

MASIH BANYAK LAGI KELEMAHAN BN DI GALAS YANG PERLU DIPERBAIKI !!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.