Saturday, November 20, 2010

SAPA KATA ANWAR TAK LAKU..??? Kah..kah..kah..



Malam tadi Anwar hadzir untuk member taklimat kepada pemimpin-pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR) Selangor beliau disambut dengan kompang dan gendang siap carpet merah yang dipinjam dari US tempoh hari oleh penyokong2 setianya..

Mungkin kehadiran penyokong2 PKR dan PAS malam tadi diantaranya konvoi pemuda PAS dan PKR yang hendak ke Memali bagi memeriahkan lagi Karnival “Jom Ke Memali” yang bermula mala mini…untuk menjemput sekali Anwar ke sana pada Malam esok..

Kah..kah..kah……

Datuk Seri Anwar Ibrahim di sini malam ini untuk memberi taklimat kepada pemimpin-pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR) Selangor disambut dengan kecaman oleh sekumpulan ahli parti yang mendesaknya supaya berundur…..

Kumpulan yang disertai kira-kira 100 orang itu berkumpul di Dataran Shah Alam lengkap dengan kain rentang yang tertera kata-kata mengecam Penasihat PKR itu.
Read More.

Komentar :

ada 1
eM JaY... said...
pada hari 

heheheehehe..kelakar jugak anuar sekarang.apapun,percayalah PKR kian runtuh sekarang.lepas satu,ada saja masalah yang timbul.PuKi Ar memang sah,nyata dan sohih parti jahanaM..!!!
salam perkenalan juga kepada semua rakan blogger's.sila layari blog ambo,penulis dari negeri pantai timur dan insyaallah akan sentiasa berkongsi cerita semasa yang berlaku di sini serta dapat berkongsi pendapat dengan segala isu dan permasalahan terkini.~Mj~
http://suaratimur.blogspot.com/

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.