Thursday, November 18, 2010

PAS PUTAQ BELIT LAGI...... kah..kah..kah...


Sejak sekian lama Memali sudah mereka lupai...tiba2 hari ini pencipta AMANAT DAJAL kembali lagi memperingati perstiwa yang "PUKIMAK" ini kianati..

MEMPERINGATI MEMALI SEKADAR PUTAQ BELI PAS HARI INI…….KAH..KAH..KAH…

Sejak 19 hb Nov.1985 hingga 18 Nov 2010…bemakna sudah 25 tahun Peristiwa Berdarah Memali berlalu.. besok malam barulah peristiwa tersebut di kenang kembali oleh Pencipta” AMANAT DAJAI” yang mengkianati pengorbanan Memali hari ini…

Dari Fatwa Hukum ulama politik Dajai mengkapiaq bangsa …..1963…kini Memali sekali menjadi tempat tumpuan mereka untuk menipu bangsa……
]
“.."Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" - Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963.

Hari ini… Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963 sudah menjadi pengesat kaki pencipta AMANAT DAJAI hari ini setelah Hukum dan Fatwa ulama Politik Dajal sudah menghalalkan kapiaq harbi berkongsi kuasa…akhirnya mampu mengutib pahala jika menyokong mereka….

Allahuakbar…betapa haram jadah dan “Laknatullah”nya politik pukimak ini yang ber DAKI kan agama ini menipu bangsa. !!!

Hari ini selepas Tan Beng Hock menjadi agenda Politik dajal mereka untuk bermuka-muka dengan Hukum allah Ta’ala…Besok malam mereka kembali ke pusara Memali pula…untuk mencanangkan putaq belit mereka untuk menipu bangsa….

Insaflah wahai pencipta AMANAT DAJAI yang menipu bangsa dan hukum Allah ta’ala..untuk apa pengkianat amanat dajai ini berkunjung ke Memali setealah berpelok dengan kapiaq harbi…tidak malukah anda pada Allah ta’ala…kapiaq dan haram jika memerintah negeri dengan DAP !!


Lihatlah betapa “bangsat” politik spesis “POKKO” haiwan ini menjelma dalam bentuk berbagai rupa dan warna…. Semata-mata untuk menipu bangsa !!

Allahuakbar !! Allahuakbar !! Allahuakbar !!

Politik pengkianat menziarahi pusara setelah berpelok dengan kapiaq harbi durjana !!!

Inilah spesis haiwan yang berwajah manusia….


Hadi Awang dan Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim antara tokoh yang akan mewarnai sambutan Majlis Memperingati 25 Tahun Memali.

Setiausaha Pemuda PAS Kedah, Ustaz Mohd Rosli Azmi berkata, perasmian majlis tersebut akan disempurnakan Tuan Guru Abdul Hadi, esok, jam 9 malam.

Turut menyampaikan ucapan ialah Naib Presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar dan Ketua Pemuda PAS Pusat, Ustaz Nasruddin Hassan at-Tantawi.
readmore

Komentar :

ada 0 comments ke “PAS PUTAQ BELIT LAGI...... kah..kah..kah...”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.