Monday, November 1, 2010

MANGSA-MANGSA KIANAT PAS !!! kah..kah..kah..


Baru ada akai !!!!

Baru dapat merasa... mana satu nira!!

Dan yang mana satu, cuka getah !!..

Berlogokan Jus Tok Guru hampas !!

kah..kah..kah…

''Sungguh tidak sangka kerajaan Pas sanggup melakukan perkara ini kepada rakyat yang miskin seperti saya. Saya benar-benar rasa tertipu. Cuba lihat keadaan diri saya, isteri, anak dan ahli keluarga saya yang lain.

''Saya akui apabila saya diberitahu terpilih sebagai peserta Ladang Rakyat Limau Kasturi pada 2007 hati saya cukup gembira tetapi itu dulu.

Harapan saya benar-benar musnah," katanya kepada Utusan Malaysia di kediamannya di sini hari ini .


Penduduk miskin Kampung Lepan Jaya Galas.Kelantan Darul Budha.[sini] http://sejarahmelayu.blogspot.com/

Begitu juga padah yang menimpa pada si-penjual susu kaki lima di Kedah darul Todi penyokong tegaq PAS ini..!!

Sunguh tak sangka juga..!!...Kerajaan PAS sanggup melakukan pada saya hingga ke tahab ini…

.…” Saya dan keluarga terpaksa menangung ratusan ribu ringgit dan tanah , mencecah RM1juta setelah pihak kerajaan PAS Kedah menyangka projek yang saya sedang usahakan adalah projek yang di TAJA oleh pihak kerajaan BN sebelum ini.. ….kini saya terpaksa menangung bebanan hutang dari kos seluruh perbelanjaan yang diusahakan sebelum ini… bermodalkan wang dari titik peluh saya tanpa dibiayai oleh mana-mana pihak baik PAS maupun BN… hasilnya ditolak oleh kerajaan negeri….PAS !!…setelah mereka memerintah!!..

....Setelah beberapa bulan menunggu keputusan !! ..saya mendapat tahu tanah yang dipohon dan mendapat kelulusan, berstatus Padang Ragut untuk saya diusahakan… sedang di tanam dengan pisang untuk dijadikan ladang Rakyat oleh PAS…

Hari ini terpaksa saya mencari rezeli cara begini ujurnya hambar...

Penjual susu/akbar hAraKak kaki lima di Kedah Darul Todi.

Begitu juga dengan dan bayak lagi yang GMC akan bongkar dan ketengahkan,Insyaallah !!
Selain… nasib yang menimpa Ativis2 PAS di Kedah ini juga !!

“….Setelah dapat maklumat bahawa ada tanah yang luasnya lebih 400 ekar hak milik felcra yang tidak di usahakan,kami mencari jalan untuk memohon..

…… Selepas beberapa bulan,tak ada apa-apa berita. Kami mendapat tahu,kawasan permohonannya itu telah mulai di sukat oleh orang kerajaan negeri. Hasil balak pun mula di keluarkan..... sini

Lihatlah betapa Zalimnya puak2 Yahudi yang berdakikan islam ini menipu bangsa melayu,baik di Kedah Darul Todi maupun di Kelantan Darul Budha atau dimana2 saja puak yahudi laknatullah ini memerintah dan berkusa !!

Yang penting perut dan tembolok anak bini mereka melebihi dosa pahala !!

Moga2 doa mereka yang DI aniaya oleh Gerombolan kapiaq harbi belidah biawak ini mendapat balasan dan ganjarannya yang setimpalnya dari Allah swt.!!

amin..apbs.

Insyaallah !!

Komentar :

ada 1
Longchepoh said...
pada hari 

Tu la...kalau kemudian baru tau nak buat apa lagi? Hangpa dah kena baru rasa. Padan muka baru tau langit tu tinggi ka rendah. Orang dah habaq banyak kali PAS tu bewak, tau dak BEWAK.. Ynag hangpa dok pakat pangkah pasai apa? Jangan ingat yang pakai serban besaq, janggut macam kambing tu tak pandai putaq.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.