Sunday, November 7, 2010

ALASAN PENCIPTA AMANAT DAJAL - Kah..kah..kah...


“Kekalahan bukan bermakna perjuangan kita suatu yang tidak benar, sebaliknya lawan kita menguasai segala jentera kerajaan dan berjaya memanipulasi keadaan sehingga mereka beroleh kemenangan” HADI AWANG

Mengapa pemimpin PUTAQ belit yang berdakikan Islam ini tidak mengambil iktibar serta pengajaran dari peperangan di zaman Rasullah SAW…sebagai satu wadah perjuangan yang sebenar?

Adakah dizaman Rasullullah SAW tentera-tentera Islam waktu itu mempunyai serba kelengkapan berbanding lawan? Bezanya dengan PAS yang ber DAKI kan Islam hari ini “TIDAK” yakin dengan kebesaran serta kekuasan Allah SWT yang memenangkan mereka hari ini…itu saja !!

Pas lebih yakin pada suara sokongan “KAPIAQ HARBI” berbaning kekuasan Allah swt itu sendiri.

Akhirnya puak-puak PUKIMAK ini sanggup menolak Hukum Allah Ta’alla semata kononnya suara seluruh Kapiaq Harbi telah memenangkan mereka hari ini..

Disinilah putaq belit puak2 PUKIMAK ini yang sekadar mejadikan kekuasan Allah SWT itu hanya sebagai “DAKI” perjuangan mereka hari ini.

Alahai ulama Putaq belit penncipta Amanat Dajal…..lupakah kamu pada sejarah Islam yang menjadi Modal menipu bangsa selama ini…??

Adakah tertiarapnya kerajaan PAS dibawah kepimpinan Asriyyah di Kelantan itu benar?
Dan adakah tipu daya dan putaq belit pemimpin PAS hari ini benar?

Adakah segala janji-janji PAS selama ini benar ?

Adakah janji untuk melaksana Islam disegenap bidang bila PAS memerintah itu benar ?

Adakah pemimpin yang kononnya berjuang berpandukan Al-quran dan Hadith akhirnya menipu,memutar belit bagai lidah bewak itu benar..??

Adakah menolak Hukum kerana undi kapiaq harbi itu benar ??

“…..Namun kita tidak menolak untuk mengkaji segala kelemahan di pihak kita yang perlu diberi perhatian. Semoga ia akan menjadi lonjakan kepada kita bagi berhadapan dengan pilihan raya lebih besar tidak lama lagi.” Pencipta Amanat Dajal
[SINI]

Komentar :

ada 1
Anonymous said...
pada hari 

ABIS TU AJENSI KERAJAAN NEGERI TIDOR KE???

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.