Sunday, October 24, 2010

Ulama politik….”BARUA” DAP !! kah..kah..kah..


Bayangkan betapa celaru dan haru haranya puak-puak sekutu kapiaq harbi [PAS] hari ini yang terus dibuai mimpi untuk menawan Putra Jaya.
[sini]http://www.youtube.com/watch?v=MX5sMw9A6UE&feature=player_embedded#!

Dengan INI Sah Pendedahan Ust Gobalakrishnan “wa Mau Garu”sebelum ini ‘melengkapkan’ kepincangan PKR dimana Penasihat umumnya al-Juburi sendiri.

Kata perpatah bagaimana acuan begitulah kuehnya…

Hari PAS yang menjadi”BARUA” cuba menyakin rakyat bahawa….

"Acuan tendang bini...kueh kawin bersaksi kapiaq harbi..."


kah..kah..kah..

“Ini yang amat menakutkan Umno. Dasar Pakatan Rakyar di Kedah telah menyebabkan Umno Kedah hilang punca apabila kepimpinan PR Kedah makin mantap,” Azizan Razak.

Sebenarnya yang betul-betul gelisah dan hilang punca bukan UMNO … tapi PAS.
Bila PAS melihat gaya penyokong2 sekutu kapiaq harbi mereka sendiri memilih calon ala berada dalam kedai todi !!

Bukan setakat UMNO yang takut dengan gelagat sekutu Kapiaq Harbi[PAS] hari …tapi Rakyat sendiri merasa geli bagaimana PAS[Sekutu kapiaq Harbi ini] memilih puak-puak ala pelaggan kedai todi berkompromi nak perintah negeri …??


Sepatutnya “para Ulama Politik Dajal” bukan meletak seratus peratus tangung jawab pada Panasihatnya al-Juburi untuk menasihat pemimpin ala Kedai Todi ini yang berkompromi dengan PAS hari..ini…..


Hari ini sepatutnya pemilihan calon ala kedai todi inilah peranan yang perlu dimainkan oleh ulama politik “DAJAL” menasihati Penasihat umumnya dan ahli ahli kelab mabok todi mereka…

Bukan hanya bijak mencipta segala “AMANAT DAJAL” untuk dihidang pada lembu-lembu gila ber Take Beer tak tentu punca tanpa mengenal cina mau pun india asal mengipas ulama politik “DAJAL” mereka…lalu terus ber take beer bagai orang gila !!

“….Kononnya ulama kapiaq Harbi inilah yang mengajar mereka sewaktu didalam penjara..bagaimana untuk menipu bangsa dan mempersendakan hukum allah ta’alla setelah puak-puak kayu mampuih ini terperdaya dengan ayatnya “wa mau garu…wa mau garu lu la” yang diajaq oleh ulama Politik “DAJAL” pada mereka.


Betapa buta perutnya ulama politik “DAJAL” PAS hari ini..bukan sekadar syok dikipas oleh segala kapiaq harbi,malah ada yang terus menjadi bisu dan tuli serta “pekak” …bila diitawarkan jawatan dalam Politik “DAJAL” diberi pula sedikit kuasa.. lebih2 lagi bila ditawar menjadi PM pula.."GELInya" kian bertambah2 akhirnya

“….Hukum yang sah haram sudah bertukar halal segala-gala… “


Sebenarnya Ulama-ulama Politik “DAJAL” spesis inilah yang kononnya “….ulama yang paling puak kapiaq harbi hormati kerana berjaya diperkuda setelah dijanji secebis kuasa……

Kah..kah..kah…ulama pun tekena kipas segala keling dan paria….

Jika Ulama "Ulama muda Umno sepatutnya menasihati pemerintah dan pembesar, bukan mengipasnya dalam perkara yang beliau sendiri tahu ia salah," Ketua Pemuda PAS Pusat, Nasrudin.

Mengapa pula Ulama Politik “DAJAL” dalam PAS sendiri atau Ketua Pemuda PAS Pusat sendiri tidak menasihati pemimpin mereka di Kedah Belanda.. yang berbohong dan menipu …sedangkan berbohong dan menipu setaraf lidah bewak itu satu perkara yang beliau sendiri tahu ia salah,"

Bukan saja sekadar berbohong dan menipu….ada yang lebih dahsyat lagi guna khidmat kapiaq harbi bersaksi nikah kawin puak-puak mereka hari ini…yang lebih terok lagi berkawin dengan isteri orang seperti yang dedahkan dalam blog sungguh ka [ini… ] ini yang patut Ulama Politik "DAJAL" perlu menasihati...terlebih dahulu...


“Seorang Pegawai Tugas-tugas Khas kepada Y.A.B Menteri Besar Kedah yang bernama MOHD ISMADI ABD KADIR telah bernikah dengan seorang perempuan bernama MURSHIDAH MUSTAFA (MM) yang masih merupakan isteri orang. [sini]
.. http://sungguhka.blogspot.com/2009/03/pegawai-tugas-khas-mb-kahwin-dengan.html

Tidak temasuk kes mendera anak bini oleh pemimpin PAS sendiri…seperti yang didedahkan oleh puak-puak PAS melalui “Azizan dalam Dosa” baru-baru ini.

Atau sekurangnya ulama Politik “DAJAL” sendiri boleh menasihati pemimpin mereka jangan kerana busuknya hati …bekalan air ke pondok ilmu Taufiah dipotong semata-mata dengki..

Sekiranya ulama UMNO kaki kipas…[sini] http://www.harakahdaily.net/v2/index.php?option=com_content&view=article&id=29149:ulama-muda-umno-patut-nasihat-bukan-kipas&catid=41:utama-muka-depan&Itemid=124

Manakala ulama politik “DAJAL” pula sanggup menjadi “BARUA” pada kapiaq harbi hari ini…

Apa bezanya ulama PAS dan UMNO hari ini yang sanggup mengipas…dan yang sanggup menjadi “BARUA” dalam politik…menolak hukum semata-mata kapiaq harbi menyokong politik mereka !!

Apakah Hukum dari dewan ulama sendiri sendiri dan amanat Dajal Hadi ….pun ulama politik “DAJAL PAS tak MAMPU faham.!!

Bagaimana nak menasihat puak-puak puki mak dalam jemaah sendiri hari ini !!!


Komentar :

ada 0 comments ke “Ulama politik….”BARUA” DAP !! kah..kah..kah..”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.