Tuesday, October 19, 2010

SATU USTAZ FADZIL PERGI…1000 UST FADZIL.. AZIZAN GANTI…kah..kah..kah..


Alfatihah untuk Allayarham Ust Fadzil…….

Moga-moga Rohnya dicucuri rahmat.

amin

Hari ini berapa ramai Pemimpin PAS yang Azizan Razak berjaya gantikan dengan Ust Fadzil? Adakah mereka ini Icon Ust Fadzil Nor yang Azizan Razak berjaya hasilkan diantaranya.. Che Had,Roslizan,Sanusi, Ismadi manakala dikalangan YB pula…Senator Yusuf Husin yang mengemis jawatan kerana kemaruk Wang pencen dari Azizan Razak.. walaupun sekadar tamat tingkatan 3[sumber Azizan dalam Dosa],,

Atau Ir Pakhrolrazi yang bijak memutaq belit dan menipu , YB Taulan Rasul, YB Ir. Amiruddin, Dato’ Mahfus, atau Hj Sobri cucu Azizan Razak sendiri……dan yang lain-lainnya termasuk Yb Gobala , Yb Arumugam,Yb Lim Soo Nee,Yb Tan Chu Kang dan tidak ketingalan YB Ust Manikumar kambing hitam pada YB Arumugam…dan tidak lupa YB Ust Nga Ko Meng…,yang menjadi idola puak-puak Sekutu Kapiaq harbi PAS hari ini.

Jika bukan dikalangan pemimpin PAS,PKR dan DAP diatas adakah 1000 orang yang dimaksudkan oleh Azizan Razak itu adakah Ust Lim Guan Eng yang kononnya mewarisi kepimpina Kalipah Omar Abd Aziz hari ini..lebih hebat dan gagal Ust Fadzil mendapat penghormatan dari puak-puak kapiaq harbi PAS sendiri.

kah..kah..kah..

Darah Memali tidak mempuyai nilai pada pemimpin PAS hari ini...

Atau 1000 Ust Fadzil yang mampu diganti oleh Azizan Razak itu hari ini adalah terdiri dari..

“…….dua malaun besar yang mengganggu pembahagian adil ialah YB Pakhrolrazi dan YB Taulan Rasul……” sumber Laman M@RHAEN.

Adakah malaun yang dimaksudkan oleh penulis dilaman Blog Pro PAS tersebut…layak digelar pemimpin Islam ??? dari segi sebutan namanya saja…rakyat sudah dapat menilainya. Tidak masakan ada dikalangan pemimpin serta penyokong PAS sendiri meloya dan ada yang temuntah bila mendegar nama cucu suku sakat Bomoh UMNO ini disebut..

Lihatlah apa yang terjadi di Terengganu !!!

PAS memerintah tidak betul..!!!

Dan hari ini di Kedah Apabila Allah mengurniakan kemenangan di Kedah..keadaan yang sama juga belaku seperti di Terengganu lalu berebutlah wakil-wakilnya untuk menjadi menteri bersar.

Jika di Terenganu diantara Ahmd Azam kata,dialah yang paling layak.


Syed Sobri kata,dia lebih layak kerana beliau anak tempataan.Maka dikedah pula…belaku pekara yang sama malah Azizan Razak menjangkaui apa yang telah belaku di Terenganu dengan menjanjikan jawatan MB kepada beberapa individu..malah jika direnugkan apa yang sedang belaku di Kedah hari ini lebih dahsyat dari apa yang pernah belaku di Terenganu..

Antaranya….ada pejuang2 PAS Kononnya...tanpa segan silu lagi untuk menagih jawatan tertentu dengan alasan….

“……peluang dia mendapat pencen. …Bahawa adik beradiknya semua ada pencen kecuali dia, Inilah saja peluang terakhir untuk dia……”

“…..Perlantikkan ini di lihat tidak telus. Dianggap atas dasar lobi dan kroni…..”

Diatas dasar simpati lobi dan kroni hanya pendidikkan tamat tingkatan 3,MB Azizan Razak menerima pujuk rayunya..dan hari ini bergelarlah pemimpin PAS ini sebagai YB Senator Yusuf Husin…..

Dari Sumber Blog Pro PAS pula.

Oleh Mi Itik - Kulim - Laman M@RHAEN

“Beberapa agihan GLC serta peruntukan bantuan kepada kawasan DUN, wujud dasar pilih kasih dan berat sebelah.

Menurut sumber dua malaun besar yang mengganggu pembahagian adil ialah YB Pakhrolrazi dan YB Taulan Rasul.

Mau dilihat kepada bunyi nama, hebat tetapi hakikatnya amat berbeza sekali. “

“Menteri Besar Dato’ Seri Azizan Razak telah memberi kepercayaan penuh kepada mereka atas dasar senioriti dengan harapan pembahagian itu adil dan saksama.

Rupa-rupanya lain pula jadinya ….anihnya, yang menjadi Exco bertanggungjawab soal pembahagian GLC ialah YB Ir. Amiruddin-“ [ Laman M@RHAEN]

“Mengikut kajian sunnah Islam maka di dalam Negara mana pun orang seperti mereka tidak layak memerintah.” Allahyarhan Ust Ibrahim Mahmood.

Jika di Terengganu Isu berebut menjadi menteri besar ini,membawa kehancuran. Ini disebabkan semangat ummat itu tidak disalurkan dengan ilmu pengetahuan Islam yang tepat dan jitu.

Maka apa yang sedang belaku di Kedah akan mengikuti jejak Terenganu …lebih-lebih lagi dengan iklim politik serta peribadi pemimpin PAS itu sendiri.

“Mengikut kajian sunnah Islam maka di dalm Negara mana pun orang seperti mereka tidak layak memerintah.” Allahyarhan Ust Ibrahim Mahmood.

Menyingkap dari apa yang belaku di Terengganu..apabila PAS tewas di Terengganu..angkara pemimpin Spesis tersebut ..

Parti Islam berjuang terus dalam pilihanraya seterusnya.

Tuan Guru Haji Ahmad Perai, dari Seberang Prai dibawa ke Tanah Merah,Kelantan. Prof. Z ulkifli Muhammad dari Kuala Kangsar ke Bachok Kelantan.

Hasilnya, dedikasi dari ummat Islam maka Allah swt mengurniakan kemenangan diKelantan dan PAS berjaya membentuk kerajaan seperti mana Kedah hari ini.

Akan tetapi semangat ingin memerintah itu tidak selaras dengan keupayaan ilmu mengenai pemerintahan islam.Kezahaman dan pengisian aqidah belum mantap tanpa usrah,tarbiyah dan madrasah islam sedangkan madrasah islamiyah menjadi benteng terkukuh umat Islm.

Maka pemerintahan PAS yang di Kurnia oleh Allah di Kelantan dibawah pimpinan golongan Asriyyah hingga 18 tahun lamaya terus berkubur dan bekecai begitu saja…

Hari ini setelah hampir 3 tahun PAS menguasai Kedah berapa kalikah Majlis Memperingati Para Syuhada Memali yang Gugur Syahid pada 19hb Nov.1985 di lakukan oleh PAS seperti sebelum ini...?

Pernahkah pemimpin PAS Kedah di bawah Azizan Razak menganjur sebarang Majlis tahlil dan sebagainya untuk memperingati perjuangan mangsa Memali yang selama ini cuma menjadi DANA Politik pemimpin PAS meraih undi ??

Dan berapa juta PAS sumbangkan atau peruntukkan untuk keluarga mereka bagi meringankan beban yang mereka terpaksa tanggung selama ini... setelah kehilangan tempat bergantung..anak kehilangan Bapa Isteri kehilangan suami...????

Sudahkah PAS membela seluruh kaum kerabat serta anak pinak dan suku sakat mangsa mereka yang terlibat dan terkorban dalam peristiwa tersebut…???

Sudah terjaminkah kehidupan mereka hari ini setelah PAS menguasi Kedah…cukup selesakah keluarga dan anak pinak mangsa Memali hari ini dengan sumbangan yang diperolehi dari kerajaan PAS ?…berapa kupang yang pemimpin PAS humban untuk membantu mereka ??

Sedarkah pemimpin kapiaq harbi PAS kedah hari ini bahawa…Darah Memali sudah menjana Pangkat darjat serta kuasa pada kalian hari ini…

Apa pula sumbangan kalian untuk keluarga dan kaum kerabat mereka…?

Cukupkah dengan melaungkan Memali telah membongkang jazad syuhada keluarga mereka…?? sebagai DANA politik kapiaq harbi PAS dan DAP hari ini…

Pukimaknya puak-puak haram jadah ini….mengadai Darah dan Maruah perjuangan Memali pada kapiaq Harbi semata-mata kerana Al-juburi dan DAP !!

Komentar :

ada 3 comments ke “SATU USTAZ FADZIL PERGI…1000 UST FADZIL.. AZIZAN GANTI…kah..kah..kah..”
Anonymous said...
pada hari 

ajijan kata..."saya tak tau pa pa........

Anonymous said...
pada hari 

kalau tekena atas batang hidung depa semua cerita dikatan dusta anggap cerita itu sekadar hiburan belaka...menipu,memutaq belit pada PAS sekadar hiburan...

Anonymous said...
pada hari 

ajijan kata lgi.... saya tak tau pa pa...mana bukti tunjuk kat saya

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.