Sunday, October 31, 2010

PAS ATAU ANWAR PERLU BERTAUBAT ?? kah..kah..kahhhhh


Betapa Yakinnya Nik Aziz Ulama terompah hari ini terhadap DAP bahawa mereka telah berubah sikap dan sudah cuba memahami Islam…

Dan betapa malangnya pula UMNO yang tidak dapat menyakin Nik Aziz bahawa mereka sudah berubah dan tidak menolak Islam. Masyaallah !

Bersyukurlah sekalian umat Islam diatas keyakinan dan jaminan yang diberi oleh Nik Aziz tersebut bahawa DAP sudah berubah sikap dan cuba memahami Islam. Insyaallah.

Sudah berbuih2 air liur Nik Aziz cuba meyakinkan umat Islam termasuk UMNO bahawa DAP benar2 sudah berubah dan insaf ……. bersyukur kehadrat Allah SWT kata Nik Aziz.

"Kita bersyukur dengan pendirian DAP sekarang, kerana mereka sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan tidak mendirikan negara Islam" - Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian 12 Mei 1999.

Jika PAS berjaya meyakinkan umat Islam bahawa DAP sudah berubah sikap dan sudah cuba memahami Islam….. dengan buktinya DAP sudah pun bersama-sama dengan perjuangan Islam PAS hari ini.

Tahniah diatas kejayaan Nik Aziz dan gerombolannya !!

Bagaimana jika usaha tersebut dipanjangkan untuk meyakinkan pula seluruh masyarakat Islam, Nik Aziz/Hadi Awang atau sebaliknya dikalangan ulama PAS tampil mewakili PAS dan dewan ulamanya membuat pengakuan secara terbuka dan sumpah taat setia bahawa Anwar tidak terlibat melakukan perbuatan “LIWAT” seperti yang difitnah oleh gerombolan UMNO hari ini

Dimana usaha murni PAS ini dapat membantu Anwar seterusnya dapat membuktikan dan meyakinkan rakyat yang semakin hilang kepercayaan terhadap akhlak Anwar yang sebenar- nya selama ini.

Disamping PAS dapat membuktikan inilah ajaran dari Allah SWT seperti yang dikehendaki “TIDAK” sekadar cakap tak serupa bikin…atau sekadar berlidah biawak berfatwa !!

["Taat diwaktu senang dan susah. Mentaati dalam semua keadaan. Setuju kita taat dan tidak setuju pun kita taat”

"Jika tahu calon dahulu baru hendak taat, itu bukan ajaran dari Allah SWT. Kita tidak menang jika ada golongan macam ini dalam PAS.

Jika hendak dengar 'amanat' kena taat dan patuh."]Hadi Awang.

Adakah ajaran dari Allah tersebut untuk mentaati pemimpin hanya ditujukan pada penyokong yang berjaya dikeldaikan oleh pemimpin PAS sahaja?

Atau pun ia adalah ajaran dari Allah SWT yang wajib dipatuhi tidak terkecuali pada mana-mana pihak temasuk orang yang mengajarnya sekali ?

"Taat diwaktu senang dan susah. Mentaati dalam semua keadaan. Setuju kita taat dan tidak setuju pun kita taat” Tuan Guru Awang Hadi.

Jika ajaran tersebut tidak terkecuali pada semua pihak dan ia ajaran dari Allah SWT.

Nah !!! Hari ini Anwar bin Ibrahim sedang bergelut dengan tuduhan liwat yang mencemar maruah orang yang pernah bergelar Pak Sheikh ,sekali gus mencemar maruah pemimpin Islam melibatkan penasihat umum PAS sendiri selain Mursyidol am- nya…

Inilah masa yang amat sesuai sekali untuk Hadi Awang ATAU Niky Aziz tampil membukti, mempertahankan maruah pempimpin Islam yang perlu ditaati dalam semua keadaan. “setuju kita taat dan tidak setuju pun kita taat” ..

Keeeahhh Tuuihhh !!Keeeah tuiih !! Keeahhh Tuihhh !!

MEMALI sudah terbukti ketaatan penyokong PAS terhaap Allah swt dan pemimpin demi menentang suku politik, agama suku hingga telah mengorbankan nyawa mereka yang tidak berdosa..

Hari ini giliran Tok Guru Nik Aziz dan Tok GAHARU Hadi Awang perlu menunjuk jaguh berfatwa yang selama ini bijak mencanang dan bergendang tentang kehebatan para panglima2 tentera Islam Sa’ad bin Abi Waqqas, Khalid bin Al-Wali, kepimpinan Omar Abd Aziz, Khafah Omar dan berpuluh-puluh lagi pahlawan Islam yang terkemuka….untuk umat Islam contohi…

Kononnya kita basuh hati dan jiwa kita dengan jihad pada jalan Allah, dan ditambah lagi kononnya, jika jiwa masih berkarat dengan penyakit cinta dunia keluarlah dari parti Islam.

Nah….!!! Hari ini buktikan bahawa anda mewakili panglima2 Islam PAS yang selama ini perjuangannya merujuk pada Al-Quran dan Sunah, dan kamulah ulama pewaris nabi bukan ulama pewaris “BABI” , dan kamu jugalah Islam tulin bukan Islam PLASTIK.

Hari ini tampil lah… mempertahan maruah Anwar jika panglima2 Islam PAS berasa “YAKIN” bahawa Anwar tidak melakukan “LIWAT”!!!

Buktilah ketaatan dan sayangnya anda pada seorang yang bergelar pemimpin Islam yang “Tulin” Bersumpahlah bagi pihak Anwar untuk membukikan bahawa anda seorang Panglima Islam yang mencontohi para sahabat-sahabat Nabi SAW dan dikalangan panglima-panglima Islam PAS yang berani tampil mempertahankan maruah pemimpin Islam jika ada yang cuba mencemarinya demi maruah pemimpin dan kesucian Agama Allah.

Jika PAS selama ini sanggup menjadi panglima yang sanggup berjihad terbaring, tergolek, terlentang atas jalan raya bagai lembu tanpa hirau dilanyak lori dan bulldozer untuk mempertahan keadilan untuk DAP..mengapa demi maruah pemimpin Islam sendiri mujahidin PAS berdiam diri??

Hari ini tampillah bersumpah demi pemimpin Islam mempertahankan maruah Pak Sheikh seandainya Prof Dr Yusuf al-Qaradawi ulama tersohor dunia sudah akui akhlak terpuji Anwar ..masa kan Ulama “kulit” dari PAS tidak sanggup mempertahan pengakuan Yusuf al-Qaradawi tersebut ?

Siapa ulama2 kulit PAS hari ini…. berbanding Yusuf Al-Qaradawi?

Hingga sanggup mandajalkan Amanat sendiri demi DAP? Sudah penuhkah amalan politik suku..agama suku yang diwarisi UMNO.

Sudah Islamkah DAP hari ini berbanding MCA dan MIC…? Inilah hakikat pemimpin PAS yang mentaati amanat sendiri..berbanding dengan apa yang diamanatkan pada rakyat memali…

“>>"Taat diwaktu senang dan susah. Mentaati dalam semua keadaan. Setuju kita taat dan tidak setuju pun kita taat” Hadi Awang.

Masakan ada lagi ulama PAS yang ber DAKI kan agama masih sangsi tentang kesucian akhlak Anwar hari ini??

Siapa ulama “KULIT” dalam PAS hari ini, dan siapa pula Anwar berbanding Hadi Awang dan Nik Aziz Ulama terompah dianugerahkan Anwar !!

“Bersumpah lah” demi mempertahan maruah Anwar jika warga PAS termasuk Dewan Ulamanya “YAKIN” bahawa Anwar tidak melakukan perbuatan “LIWAT” disamping PAS dapat membuktikan inilah panglima-panglima Islam PAS yang sejati lagi tulin sanggup melakukan apa saja termasuk apa yang dikata oleh ulama Politik mereka…!

“Setuju kita taat dan tidak setuju pun kita taat”

“"Taat diwaktu senang dan susah. Mentaati dalam semua keadaan. Setuju kita taat dan tidak setuju pun kita taat” Awang Hadi.

Seandainya pemimpin PAS sendiri pun masih sangsi dan asyik menunding jari sesama sendiri..memfitnah itu dan ini dan masih sangsi akhlak keji Anwar hari ini janganlah bijak membuat fatwa itu dan ini…!!!

Jika mereka sendiri sangsi tentang akhlak Anwar ..!!! Bagaimana pula dengan rakyat ?? yang diasak supaya menafikan segala perbuatan keji Anwar hari ini…

Kirim salam sajalah pada seluruh amanat dan sumpah setia politik dajal PAS hari ini.

Dan seterusnya masyarakat Melayu amnya seharusnya kembali melihat dan sedar Politik putaq belit pemimpin belidah bewak PAS hari ini berdolak dalih tentang akhlak Anwar hari ini…


Nawaitu politik puak-puak puki Mak yang ber Daki Kan Agama berkulitkan sunah Nabi ini hanya kemaruk untuk mentadbir Putrajaya saja..

Berapa ramai lagi umat Melayu yang perlu PAS korbankan sebagai syuda politik Puki Mak mereka untuk menawan Putrajaya?

Tidak memadaikah pengorbanan Memali yang diabai dan di kianati oleh PAS hari ini.

Dan bila pula PAS cuba nak meyakinkan orang Melayu dengan agenda nya dalam PRU13 nanti,


“PAS tanpa PKR/DAP”

Bahawa Yahudi laknatullah pun benar2 sudah berubah sikap serta insaf sanggup bekerjasama dengan PAS hari in untuk menawan Putra Jaya..?

Seterusnya untuk melembukan orang Melayu, Ulama kayunya bersabda..

"Kita bersyukur dengan pendirian yahudi sekarang, kerana mereka juga sanggup membantu politik PAS.” Nik Aziz Nik Mat PRU13.

Inilah gaya Politik Dajal PAS yang sanggup lakukan apa saja demi Politik Puki Mak mereka !!!

Komentar :

ada 0 comments ke “PAS ATAU ANWAR PERLU BERTAUBAT ?? kah..kah..kahhhhh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.