Friday, October 15, 2010

KUNTAU OSTAT...KUNTAU !!!!! kah..kah..kah....


Gara-gara penyokong PAS marah pada Ostat Azizan and the Gang yang belidah bewak...sebab naikkan tarif ayaq …….habis depa selak kain Ostat Azizan sampai Nampak buah..

kah..kah..kah..korang ajaq punya penyokong…

Ini yang P.Ramlee kata.....

Cilaaaaka..kaaaaaaaa...

Punyaaaaaa penyamunnnnnnn...

Bagi rosak..!!!!

Anaaaaa punyaaaaa Programmmmmmmmmmmm.......

SIAL !!!


Kah..kah..kah….kah…

Bukan setakat kain …seluaq Katok Ostat Azizan pun depa sanggup pamir dan sangkut di pintu masuk Wisma Darulaman janji hati puak2 PAS ni puas.

TakeBeeR !! takeBeeR !!! TakeBeer !!!!

Jadi tak heranlah kalau puak-puak Kapiaq Harbi ni sanggup menjaja disegenap cerok kampong selama ini bahawa UMNO ni kapiaq pasai berlandaskan perjuangan kebangsaan…

kah..kah..kah..

Puak2 Kapiaq harbi PAS ni tak perasan ka..!! yang puak-puak depa ni walau tak perjuangkan kebangsaan tapi perjuang mempertahan dan melindungi sikap buruk suku sakat dan puak-puak depa…

Walaupun ada yang lidah becabang dua…

Kah..kah..kah…….

Rujukkan dari tulisan Dr Maza;

Asbiyyah adalah sikap berpuak-puak yang membawa kepada membelakangkan kebenaran dan kezaliman kepada pihak lain.

Fantik puak-puak ini mungkin menjelma dalam bentuk bangsa,ataupun fahaman parti politik,atau mazhab,atau kumpulan atau apa saja yang fanatic dan menolak kebenaran orang lain.

Sabda Nabi Saw:

“Sesiapa yang berperang di bawah rayah ‘immiyah [bendera kebutaan] dan menyeru kepada asabiyyah atau kerana asabiyyah maka kematiannya adalah jahiliah” Riwayat Muslim.

Rayah immiyah[ bendera buta] adalah kiasan pada puak-puak yang berhimpun/berkumpul atas satu pekara yang tidak diketahui samada benar atau batil,namun membela atas dasar taksup.

Jika terdapat ciri-ciri tersebut maka itulah asabiyyah yang dilarang samada dalam bentu perjuangan parti atau perjuangan kaum.

Asabiyyah bukan sekadar politik bangsa….tetapi perjuangan atas nama islam jika fanatic dan menolak kebenaran hanya kerana keputusan parti pun dinamakan Asabiyyah.

.moasriza@yahoo.com


Dari penjelasan dan persamaan pegertian huraian diatas bolehlah GMC rumuskan bahawa...puak-puak sekutu kapiaq harbi khususnya [PAS] hari ini telah membelakangkan kebenaran dan melindungi kezaliman yang dilakukan melalui putaq belit dan tipu daya demi untuk melingdungi kemungkaran yang dilakukan oleh pemimpin pewaris babi mereka.

Contahnya:

… Sebelum memerintah kita [PAS] selalu canang kita akan laksanakan islam dalam segenap bidang. Kita bagi contoh Madinah yang rakyatnya majmuk berjaya melaksanakan islam….

[( PAS KAWASAN JERLUN )]

….Selepas menguasai Kerajaan Kedah Belanda…. Lidah mereka sudah betukar menjai lidah bewak…

“Kita tak boleh sekat mereka beroperasi, kenalah hormati rakan bangsa lain…..”
Exco Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Kerja Raya, Pembangunan Luar Bandar dan Basmi Kemiskinan,

Inilah putaq belit sekutu kapiaq harbi pemimpin PAS di Kedah hari ini….

Fanatik puak-puak sekutu kapiaq Harbi[PAS] ini menjelma dalam bentuk fahaman politik bukan kebangsaan seperti UMNO tetapi berlindung atas nama islam dan menolak sesuatu kebenaran itu melalui alasan dan putaq belit pemimpin belidah bewak yang petak berbicara tentang hukum ,dosa dan pahala dengan ketayab diatas kepala.....itu sunah kata mereka... walaupun pembohong dan penipu sudah jadi daging darah depa...


Kah..kah..kah...

Dalam dok ikut Sunah ...putaq belit juga puak-puak ni !!...

Tapi tak dikira Dosa... kerana Syurga Neraka hak Mak Bapak politik depa punya...


Kah..kah..kah..

Akhirnya sesuatu keputusan itu dibuat adalah atas keputusan Parti Politik Dajal mereka atau atas keputusan Dewan Ulama Politik atau Dewan penyokong yang menjadi barua pada suara pemimpin mereka yang memutaq belit ….kononnya…untuk melaksana hukum alasan mereka …

“…kita kenalah hormati rakan bangsa lain…..”

Keputusan ini atau keputusan Parti ini datangnya dari suara ketua Chip [Ketua daripada ketua talibarut] itu sendiri bukanlah dari suara kebenaran yang hakiki.

Tetapi suara atau seruan tersebut ada kepentingan perut serta tembolok demi untuk mengekalkan kedudukkan sebagai Ketua kepada ketua Chip Talibarut.......

Seterusnya suara dari Ketua kepada ketua Chip Talibarut tersebut dipanjangkan dalam bentuk “AMANAT DAJAL” melalui suara Dewan ulama Politik Dajai mereka itu, seterusnya dipanjangkan pada Dewan penyokong seterusnya dihebahkan pada agen-agen talibarut iaitu penyokong-penyokong bertaraf kuda kayu berhimpun dan berkumpul lah segala mereka untuk mendengar taklimat dari Chip2 Talibarut tentang isu-isu semasa yang tidak diketahui samada benar atau batil…kononnya inilah “AMANAT DAJAL” yang perlu dipatuhi oleh parti kita dibawah Rayah immiyah[ Bendera Buta] PAS.

Sebenarnya suatu keputusan yang telah diambil oleh ketua kepada Ketua Chip talibarut itu bukannya berlandaskan pada al-quran dan hadith yang sebenar tetapi diputaq belit mengikut cuaca politik Dajal mereka.

Contohnya jika dulu haram hukum yang dikeluarkan dari Dewan Ulama dan Amanat Dajal jika orang Islam berkongsi kuasa dengan kapiaq harbi…

Tetapi dengan cuaca politik Dajal mereka hari ini…yang Haram hukumnya sudah berubah menjadi Sunah serta wajib menyokong DAP.

kah..kah..
hkah Politik tahab gila babi...

Malah dapat lagi pahala jika orang Islam [PAS] menyokong kapiaq harbi[DAP]…lihatlah betapa puki maknya Politik Dajal sekutu kapiaq harbi hari ini yang perlu disepak ke longkang kandang babi…

Kerana puak-puak kapiaq harbi [PAS] yang berjuang atas nama islam yang fanatic dan menolak kebenaran al-quran ini….amat bijak memutaq belit hukum allah ta’ala disebalik lidah bewak mereka yang bercabang dua..

Lalu membuat sesuatu keputusan berdasarkan keputusan Parti politik Dajal mereka bukan kerana tututan Hukum allah ta’ala…

Lalu kenyataan chip2 talibarut tersebut disokong oleh Dewan Ulama Politik dajal serta badan-badan talibarut yang ditubuhkan agar dapat bersubahat bersekongkol dengan depa atas nama islam yang fanatic dan menolak kebenaran al-quran sebenar….

Akhirnya atas keputusan Parti….Chip-chip talibarut yang berjuang atas nama islam yang fanatic menolak kebenaran al-quran ini memberi alasan…menolak hukum………..

““Kita tak boleh sekat mereka beroperasi, kenalah hormati rakan bangsa lain. Cuma kita boleh bagi pandangan dan nasihat, minta kurangkan operasi. Sepanjang Ramadan, mungkin pelanggan Islam tidak jejak ke sana, sekaligus mengurangkan aktiviti hiburan.

Berbanding bukan Islam, hiburan tidak terhad pada bulan-bulan tertentu,” - Pemimpin Putaq Belit.

Ini pula komen dari penyokong mereka…

Sebelum memerintah kita [PAS] selalu canang kita akan laksanakan islam dalam segenap bidang.

Kita bagi contoh Madinah yang rakyatnya majmuk berjaya melaksanakan islam. Kita tegaskan kita mesti memegakkan maaruf dan menghapuskan mungkar.

Hari ini rakyat,khususnya ahli PAS hendak melihat benda ini berjalan. Setakat ini rata-rata ahli PAS belum Nampak dengan jelas akan hal ini.

Dicadangkan kerajaan bentangkan perancangan atau kerangka masa (time frame ) kearah melaksanakan cita-cita tersebut dan disebarkan seluas mungkin.

( PAS KAWASAN JERLUN )

Kita [PAS] akan laksanakan islam dalam segenap bidang. Kita bagi contoh Madinah yang rakyatnya majmuk berjaya melaksanakan islam….

[( PAS KAWASAN JERLUN

Hari ini apakah PAS yang lebih berteraskan pada perjuangan Parti Tali Barut layak menerajui sebuah Parti /badan siasah yang berlandaskan Islam yang sebenar…???

Renung dan tenunglah di celah kangkang pemimpin anda hari ini benarkah mereka pewaris nabi….atau pewaris babi…


Seandainya lidah pemimpin PAS masih bercabang dua….janganlah bermimpi kerana impian untuk melaksana islam disegenap bidang…itu hanya akan menambahkan lagi lidah becabang yang sedia ada.

Allahuakbar !

Cukuplah dengan lidah bewak yang dimiliki pemimpin PAS hari ini menipu bangsa ,merosak kesucian agama,memecah belah bangsa….semata kerana busuknya hati perut mereka.


Bukan pada bangsa seagama saja...tapi pada pemimpin mereka bertaraf Ulama juga,,,,

kah..kah..kah..

Moga-moga PRU13 sama-sama kita meyepak ke longkang parti tali barut ini yang perjuangannya atas nama islam tetapi menolak kebenaran atas keputusan sekutu mereka !!!!

PAS itu munafik...munafik itu pemimpin-pemimpin PAS !!

Wassallam.apbs

Komentar :

ada 2 comments ke “KUNTAU OSTAT...KUNTAU !!!!! kah..kah..kah....”
Anonymous said...
pada hari 

munafik

Anonymous said...
pada hari 

MACAI boddow...ambik Islam separuh2..
HUDUD ko tolak...
bila MAZA kutuk BN ada ko take note?
bila perlu jer ko guna ustaz/ulama...
mati mandi sendiri la ko esok wahai MACAI

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.