Thursday, October 21, 2010

AZIZAN SELEWENG FAKTA SEJARAH…kah…kah..kah….

Sumber: Dari Artikal Azizan Dalam Dosa[ADD]
Bahan : Dari puak-puak PAS sendiri.

Kah..kah..kah..

Selalunya Habis madu sepahnya dibuang..apa yang belaku pada puak-puak PAS ini sebaliknya…sepah yang masih mengandungi madu sudah bertukar menjadi cuka disimbah didepan Wisma Darulaman…gara-gara tak puas hati pemimpin bertaraf Wali menaikkan tariff air yang dulunya dijanjikan Free….

kah…kah…kah….


Hari ini Azizan Razak pada mereka sudah setaraf pemimpin UMNO yang lain malah lebih terok dari Mantan MB Kedah Doto’Sri Mahadir Khalid…tiada ada yang baik lagi Azizan Razak pada mereka..segala gerak dan tari Azizan Razak sudah pincang dan tempang pada pandangan mereka…

Jika Dulu…Azizan Razaklah Idola pemimpin Islam yang ditunggu-tunggu oleh sekelian mereka yang Kononnya mampu menegak Islam disegenap bidang dan menentang segala kemungkaran dan menegakkan amaal ma’aruf dibumi kedah “BEANDA” …

Hari ini Azizan Razak….bukan lagi WALI…dalam Politik mereka…Kini Azizan Razak di cap Spesis UMNO kerana gagal melayan kerenah mereka yang bahlol untuk menilai siapa sebenarnya MB mereka?…

Kini…nasi sudah menjadi bubur….Azizan Razak sudah dinobatkan sebagai orang yang paling berkuasa diantara mereka…..bergelar ….

“DATO' SRI AZIZAN RAZAK” ..

MB KEDAH BELANDA SEJAHTERA UNTUK KRONI-KRONI DAN ANAK PINAKNYA…

Kah..kah..kah….

Hari ini masih ada ruang lagikah Azizan Razak untuk membela nasib mereka yang berdemo membongkar segala pekong dan caboknya…. selepas segala pekong dan cabuknya dibongkar dan diselongkar lalu disimbah keserata bumi diKedah Belanda….

Kini bau busuk dan hapak bangkai yang selama ini ditudung dan di lindung oleh mereka menusuk kesetiap hidung rakyat Kedah…..

Walaupun ada Edikong –Edikong Azizan yang masih menerima wahyu seolah-olah tidak berbau… busuk dan cabok yang telah dibongkar dan diselongkar oleh puak-puak mereka sendiri……

Ada diantaranya masih kekal menjadi tauke-tauke sate…menyucuk,membakar dan mengipas MB mereka…

Kononnya Azizan Razak telah menjajikan kerusi MB untuk mereka….walaupun busuk KU dihidu jua…

Kah..kah..kah…

Selepas Azizan didesak agar melepas jawatan kerana gagal membela institusi Agama…dengan memotong bekalan air di Pondok Pak Ya…kononnya Pondok Pak Ya itu institusi keluarga PakYa and The Gang..

Lebih-lebih lagi Azizan Razak tidak sebulu dengan Hj Najib atas hal-hal peribadi yang sudah belarutan sekian lama….

Kini Penyokong PAS mendedahkan pula kononnya Azizan Razak cuba selewengkan Fakta..!!

Inilah sikap puak-puak kapiaq harbi..bila kemarahan gagal dibendong lagi..


Jika dulu Azizan Razak pemimpin PAS bertaraf wali pada mereka…hari ini Azizan Razak bagai pusara Allahyarham Ibrahim Libya sudah hilang segala bau kasturi yang direnjis setiap hari agar pusarannya wangi semerbak….agar mudah PAS mencanang ada kebenaran Allahyarham ada syuhada!!

Bukan Azizan saja seleweng fakta…malah pemimpin PAS yang lain juga tidak terlepas dari menyeleweng Hukum bukan sekadar fakta…antaranya.

[Pemimpin PAS menipu ahli serta penyokong-penyokongnya sendiri dalam hal untuk...

"Menegakkan Negara Islam" seperti yang dijaja dan dicanangkan sebelum ini sehingga tercetusya Peristiwa Memali. Sebenarnya tidak pernah ujud untuk "Menegakkan Negara Islam" dalam perlembagaan tubuh PAS semenjak dahulu lagi….keadaan ini disahkan sendiri oleh Musyidul am sendiri…

“……………."Bukan sahaja dalam menifesto, dalam perlembagaan PAS sendiri memang tidak mengandungi satu perkataan pun untuk menubuhkan sebuah negara Islam, dia (DAP) boleh tengok sendiri dan baca perlembagaan itu." - Nik Aziz Nik Mat, Utusan Malaysia, 4 Ogos 2001….

Inikan pula hari ini Azizan Razak dituduh menyeleweng fakta..sedangkan apa yang tidak terdapat dalam perlembagaan PAS sendiri pun mereka sanggup seleweng dan menipu..inikan pula kes tanah bt 9 yang orangnya bukan bertitle Musyidul am…

Kah..kah..kah…

Dasar Politik Putaq belit menipu bangsa….

Kah..kah…kah..

Hari ini kononnya…….

AZIZAN SELEWENG FAKTA...

Azizan sanggup seleweng fakta,kononnya tanah batu 9 komplek PAS dia yang Usaha.Tanah batu 9,tanah Hj Rafaee (Bapa Dato’ Hj Md Noor Rafaee Pengarah Tanah dan Galian yang Azizan ketepikan,DIA minta PAS beli tanpa wang muka…bayaran ikut kadar yang PAS ada.

Hj Rafaee cukup hormat dengan Ust Fadzil Noor.Dia nak juga supaya Ust Fadzil terima hasrat beliau.Dengan Ust Fadzil pantang dia minta wang,Hormatnya dia sehinggakan rumah Ust Azahari di Guar dijadikan tempat dia memohon bayaran.memang menjadi keputusan harian PAS Kedah,untuk pindah Pejabat dari Alor Setar ke Bt 9,kerana Alor Setar dah sibuk….


Komentar :

ada 0 comments ke “AZIZAN SELEWENG FAKTA SEJARAH…kah…kah..kah….”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.