Monday, October 18, 2010

AZIZAN DAN PARA ISTERI2……kah..kah..kah…


Semenjak dua menjak ini GMC tak perlu susah-sudah naik fery lintas Jety kuah nak ke Kuala Kedah seterusnya ke Alor setar turun di hentian sahab Pedana untuk ke Wisma…duduk saja di Kaki Gunung Mat Cincang pekena kopi “O” panas kesukaan Ostat Azizan….dan baca segala isi kandungan risalah yang puak2 PAS bagi dan masukkan dalam Blog semua pendedahan tentang ulama PAS kedah ni yang sudah begelar MB yang menjadi idola puak-puak PAS yang buta kayu selama ini….

Jimat sikit duit fery dan tambang BAS ke Alor setar …kalau sebelum ini ada masa pi sat kat Wisma melawat sahabat2 yang masih bertohankan Ostat Azizan…

kah..kah.kah…

Tapi sejak PAS buat Demo pasai Ostat naikkan tariff ayaq…GMC jimat banyak…puak2 PAS bekalkan maklumat dan bahan untuk berblog…. ini sudah bagus ada petanda PAS akan tertiarap terok dalam PRU13 nanti bisik hati kecik GMC.

Kalau dah ada gelombang yang memukul pemimpin PAS sendiri dari penyokong tegar...

Kah..kah..kahh

Baguih juga puak-puak PAS yang bahlol ni…janji kita berketayap serupa depa…..dapat juga GMC selongkar segala pekong dan cabok pemimpin PAS yang belakun ulama sanggup menipu rakyat kedah Belanda….…

Dalam kesibukkan puak-puak PAS berdemo GMC terdegar …dari mulut puak-puak PAS sendiri…

”…..kalau macam ni gaya PAS perintah nampaknya…Camry yang Ostat beli tu Tok Det and The Gang jugalah yang guna nampaknya….

Tak dan juga puak-puak PAS nak merasa naik camry…..”

kah..kah..kahhh


Seteusnya baca pendedahan dari Penyokong PAS sendiri..mungkin diatara maklumat ini datangnya dari balaci-balaci Ostat azizan sendiri….

Dalam Wisma ni pun bukan semua suka kat Ostat Azizan….celah seorang yang sudah lanjut usianya tapi masih kekal berketayab putih hijau yang sudah lusuh tapi ditangannya masih kuat mengengam sepanduk Anti Azizan Razak…..

Mungkin Ostat Azizan telepas pandang untuk sedekakan sebiji ketayab putih pada penyokong ini bisik hati GMC… sekembali Ostat Azizan dari Arab Saudi seawal PAS perintah dulu…..yang dapat ketayab putih Made cina yang Ostat Azizan bagi tentu angkat jari…tanda Ostat Azizan baguih lagi…

kah..kah…kah..

Ostat Azizan beli puak-puak PAS dengan sebiji ketayab Made Cina saja….

Kah..kah..kah….


Biar betoi puak2 PAS ni…tak kan Rahsia MB pun depa sanggup londeh disini…..

Kah..kah..kah… pukimak sungguh puak-puak haram jaah ni…bisik hati GMC….geli hati bila pekong dan cabok pemimpin PAS hari ini dilondeh Oleh pemimpin PAS sendiri….


Tiba-tiba…ada sahabat GMC bersuara dari arah belakang….

“….Oi..! Syeikh…anta tau ..orang kuat MB pun dah cabut lari….” Sapa ? sergah GMC…Che Had jawabnya tegas!!!

Kah..kah..kah….baru padan muka !!! mungkin hasil balak dah habis dia dah teroka..!!!... sambung sahabat GMC jyang lain juga penyokong tegar PAS zaman Mat Sabu jual kaset di Pasar malam dulu....

Apa pun pesanan penaja: ia itu dari PemimpinPAS …

“Anggaplah buku itu/cerita ini sebagai bahan bacaan hiburan sahaja….

Kah..kah..kah..,



Maka tersebutlah kisah…di Negeri Kedah Belanda tentang kelaku sebenar MB PAS la...

Kah..kah..kah..


Azizan sering menengking,memaki,memukul dan menampaq isterinya sebelum bergelar Toh Puan ( kak Faiqah).Lebih dari 10 kali kak faiqah lari dari rumah untuk menyelamatkan diri atau untuk mendapat rawatan.

Pernah kak faiqah belindung dirumah Allahyarham Ust Fazil Nor selama 3 hari.Kadang-kadang lari kerumah saudara di lorong keriang Alor Star dan kerab juga ke Rumah Md Daud Alor Gelengang…kak faiqah ada juga lari balik ke Bangi tanpa pengetahuan Ostat Azizan..(…dan apa yang GMC tau kak Faiqah juga pernah bermalam dirumah Bomoh simpang Kola…rujuk dengan PA salah seorang Exco PAS sendiri tentang kebenaran kenyataan GMC ini)…

Nasib baik masa itu Azizan ada balacinya (M Daud) yang siap sedia kemana saja mencari dan memujuk kak Faiqa. Md Daud terpaksa membawa baju kak Faiqah dan paku ke rumah tuan Guru Hj Jusuh Pendangminta dijampi untuk memulihkan kak Faiqah.Masa tu,Azizan masih pakai Tok Guru.

Pernah Kak Faiqah kerumah Allahyarham Ust Azhari A Razak, menyatakan beliau lebih senang melepaskan (Cerai) beliau…

“….saya tak ingin jadi Isteri Mb…” ujar kak Faiqah penuh kesal.

Azizan masa itu pun,masa allahyarham Ust Fadzil masih ada,sudah bercadang dan beria-ia mencanang mau jadi MB.Kak Faiqah terlalu tertekan dengan sikap Azizan sehingga pernah memohon di ceraikan di makamah Syariah Alor Star dan dibicarakan.

Azizan juga tergamak mendakwa..kak Faiqah main kayu tiga…..dengan S/U kerja PAS jerai sedangkan bekas setia Usaha Kerja inilah tempat kak Faiqah mengadu tidak puas hatinya terhadap Azizan.

Beliau juga menjadi tukang masak pada anak2 Azizan..bila Kak Faiqah lari.

AZIZAN DAN ISTERI KE-DUA…

Ustazah Shamsiah, dibawa balik ke Kedah setelah kak Faiqah berkeras tak mau lagi tinggai di padang lumat…..kesian…Ustazah.!! beliau terpaksa mengambil satu minggu MC selepas ditampar dan ditendang oleh Azizan.

Ekoran dari itu Ust Shamsiah bercadang untuk menceritakan hal Azizan kepada UMNO dan mendedah perangai Azizan kepada media Massa .Nasib menyebelahi PAS.

Ustazah membatalkan hasratnya selepas di tenangkan dan dipujuk oleh Dr Hamdan Khalid [Sekarang EXCO].

Tindakkan Azizan memukul dan menengkeng isteri berlanjutan sehingga selepas bergelar Dato,Sri. Tok Siak Masjid pekan Guar Cempedak terpaksa memujuk Ustazah agar jangan tidor dalam masjid…..bahaya…!! dan meminta Ustazah tidor didalam kereta Spectra dia didalam kawasan Masjid..

Ustazah membawa diri tinggal anak.Mungkin Dato,Sri buat hal lama…..

Setiap kali di pukul Ustazah terpaksa pergi mendapat rawatan dan nasihat di Klinik Dr Hamdan di Sungai Yan.

Kawan-kawan yang rapat dengan Dr Hamdan tau semua ini termasuklah salah seorang AJK PAS pusat.

Lebih menyedihkan semasa Ustazah di Terengganu Azizan pernah memintasahabat karibnya Hj Hasan sahabat baik pada Ust Harun Taib menyiasat kononnya Ustazah selalu keluar…buat kerja tak baik semasa Azizan tak ada di Terengganu….pada Isteri pun Azizan bertindak seperti sifat di atas,…..

..Sedutan dari.. Azizan Dalam Dosa.

Komentar :

ada 6 comments ke “AZIZAN DAN PARA ISTERI2……kah..kah..kah…”
sungguhka said...
pada hari 

GMC ooooiiiiiiiiiii.................. awat buka cerita pasai Tok Faikah dengan Ustazah Shamsiah sajaaaaa......

Kena ingat oooo...... ada sorang lagi laaaaaa....

Auk...naik belon.......

HHalem said...
pada hari 

GeneralMotorCorporation.

Awat hang dedah Pemberi Maklumat.
Depa dapat tau, mampuih hang kena hukum sula.

Gunung Mat Cincang macam mana la keadaan?.
Dulu aku pi masa tengah dok buat.

TQ Halem

Anonymous said...
pada hari 

betoi ka? awat teruk sangat perangai ostaz azizan ni. masa buat smua tu tak ingatkan ada ketayap kat tas kepala tu. ish ish ish kalau betoi la bagai di kata bukan saja nuar wajib bertaubat ostaz azizan pun sama.

Anonymous said...
pada hari 

ya ke, tah ka org yg tulis ni lagi teruk pada tu, mungkin tulis dari pengalaman sendiri

Anonymous said...
pada hari 

saya tak tau pa pa.........mana bukti ? tunjuk kat saya baru saya percaya.....

Anonymous said...
pada hari 

orang yg tulis ni ckp romantik orangnya.....bertuah sapa kawin dgn dia.......org yg kritik ni.dengki dengan kebahgiaan orang lain la tu..
dasar PAS haram jadah !

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.