Thursday, October 28, 2010

AMANAT DAJAI BERGEMA LAGI.......kah..kah..kah...

Pantang ada saja Pilihan Raya..selain ayaq mata katak PURU melilih meraih simpati untuk menyendat kantung dan perut segala kroni dan anak bini....misti ada bergema "AMANAT DAJAL" yang pernah membaham nyawa orang Memali.

Allahuakbar !!

SUDAH TERANG LAGI BERSULUH….
INILAH SAKI BAKI SPESIS=SPESIS TALI BARUT-TALI BARUT MELAYU YANG ber DAKI kan AGENDA AGAMA INGIN MELIHAT KEHANCURAN UMMAT MELAYU KHUSUSNYA UMAT ISLAM DIMANA NAFSU INGIN MEMERINTAH MEREKA TIDAK SELARAS DENGAN ILMU YANG MEREKA MILIKI HARI INI
..

Mungkin spesis-spisis inilah yang dimaksudkan oleh Allahyarham Ust Ibrahim Libya…”mengikut sunnah Islam maka dalam Negara mana pun orang seperti mereka tidak layak memerintah”

“ …sekarang ini ujudnya golongan yang masih hendak berdamai dengan musuh-musuh islam dengan alasan…” Allahyarham Utz Ibrahim Libya 1985.

"…..DAP sekarang sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan tidak mendirikan negara Islam" - Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian 12 Mei 1999.

…..adakah pemimpin yang sedemikian rupa boleh berperang pada jalan allah ? atau boleh mencapai mati Syahid?[Ust Ibrahim Libya]

Hari ini terbukti pesanan dan kata-kata akhir Allahyarhan Ustz Ibrahim Libya tahun 1985 benar-benar menjadi kenyataan kepada pemimpin-pemimpin munafik PAS hari ini.

Petikkan ucapan allahyarham Ust Ibrahim.[al-Fatihah]....

"…apa bila kita telah mengadakan berpuluh-puluh malah berates program tamrin,usrah dan tarbiyyah islam akan datang,maka disinilah kita akan bertemu perbedzaan diantara golongan yang mahu dan taat kepada allah ta’ala dengan golongan yang thaghut,iaitu golongan yang menolak hukum Allah Swt.".

Sebelum ini PAS…

“…menentang ...UMNO bukan kerana nama dia UMNO.

….menentang... Barisan Nasional (BN) bukan kerana nama dia BN.

….menentang... dia kerana dia menegakkan perlembagaan penjajah !!” [Pereka Grafik Amanat Dajai]

Hari ini lidah-lidah bewak pemimpin yang ber DAKI kan Agenda Agama bertaraf munafik ini mengubah arah agenda politik ber DAKI kan Agama mereka pula:

“….Pas tidak akan ‘mengusik’ kerangka Perlembagaan Persekutuan walaupun ada pandangan yang mengatakan ia perlu dipinda sekiranya Pas hendak melaksanakan syariat Islam”Timbalan Pesuruhjaya 3 Pas Kelantan

Hari ini perlembagaan penjajah !!” yang dulunya ditentang habis-habisan oleh gerombolan Pencipta AMANAT “DAjal” tersebut hingga mengorbankan berbelas-belas nyawa oang melayu..hari ini tidak mau di ‘usik’ lagi!!! ...walaupun ada pandangan yang mengatakan ia perlu dipinda sekiranya Pas hendak melaksanakan syariat Islam….

Sial !!!!!...........dan... Cukup SIAL !!!

Inilah sikap pemimpin bertaraf haiwan bernafsu iblis yang sanggup melakukan apa saja untuk memenuhi nafsu syaitan politiknya... yang lebih hina dari haiwan!!!

Mengapa sebelum ini MAHARAJA AMANAT DAJAL tidak mengambil pendekatan seperti ini….jangan di ‘usik’ Pelembagaan yang ada!!! walaupun Pas hendak melaksanakan syariat Islam disegenap bidang.

Mengapa nyawa MEMALI saja yang di petaruhkan... bukan Nyawa pencipta Amanat Dajal Sendiri ???

Mengapa “Maharaja Amanat Dajal” tidak mengguna pendekatan akal dan ilmu agama yang ada padanya…???

Mengapa golok,parang,cangkul dan kapak menjadi perhitung pada mereka... yang tidak ada pen seperti Tuan Pencipta Amanat Dajal yang memiliki beribu-ribu batang pen..untuk melakar "AMANAT DAJAL" untuk menipu bangsa Melayu..??

Disini terbukti Pencipta Amnat Dajal hanya mengguna akalnya yang ada di-dua kepalanya saja..!!!!..lutut dan kepala buxxh !!

Hari ini dalam PRK GALAS khidmat akal dari dua kepala tersebut sekali lagi digunakan untuk menipu umat melayu setelah pegorbanan Melayu di Memali di KIANATI nya…..

Inilah padanya jika pemimpin yang ber DAKI kan dengan Agenda Islam menguna khidmat DUA kepala untuk memenuhi nafsu memerintah yang tidak selaras dengan ilmu yang ada…waallahualam!!

Wasallam.apbs


Komentar :

ada 1
Anonymous said...
pada hari 

biawak sekarang ini kan senang hidup dalam town.dulu hanya dapat dalam paya atau semak-semak.cabang lidah pun bertambah panjang.GMC agak-agak bolehkah lidah bercabang ini ditabur dengan racun tikus?.mungkin diam sikit tak gangu kenteteraman orang ramai.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.