Sunday, September 12, 2010

ABU MAYATNYA DIBUANG KELAUT- Sosilawati dibunuh.


Hasil soal siasat ke atas suspek, polis mendapat maklumat bahawa kesemua mangsa sudah dibunuh dan dibakar manakala abu mayat mereka dibuang ke dalam laut di Pantai Morib, Selangor.

KUALA LUMPUR 11 Sept. – Misteri kehilangan jutawan kosmetik, Datuk Sosilawati Lawiya, 47, dan tiga lagi lelaki sejak 30 Ogos lalu, hampir terungkai dengan tertangkapnya tujuh suspek yang dipercayai terlibat dalam kes tersebut.


Difahamkan, seorang daripada suspek yang ditahan merupakan peguam bergelar Datuk berusia 40-an yang dinamakan polis sebagai suspek paling dikehendaki dalam kes kehilangan usahawan wanita terbabit bersama tiga yang lain.

Hasil soal siasat ke atas suspek, polis mendapat maklumat bahawa kesemua mangsa sudah dibunuh dan dibakar manakala abu mayat mereka dibuang ke dalam laut di Pantai Morib, Selangor.

SUMBER:http://www.utusan.com.my/utusan.

Komentar :

ada 7 comments ke “ABU MAYATNYA DIBUANG KELAUT- Sosilawati dibunuh.”
Anonymous said...
pada hari 

apa inikah petunjuk harga yang mesti kita bayar untuk mencapai status negara maju? Bagi tempoh berbaki 10 tahun lagi matlamat wawasan 2020, pelbagai kes jenayah ngeri lagi kejam dihidangkan.. Apakah ini harganya wawasan itu? Cukuplah... USAH kemaruk mengejar status itu, sbb kemajuan dan pembangunan yang tak seimbang dan agak tergesa-gesa umpama membesarkan baka ayam dgn pelbagai kaedah moden untuk menikmati keuntungan sementara... KECEWA!

Anonymous said...
pada hari 

Nak capai status negara maju tidak salah tapi apakah ertinya jika kemajuan itu dicapai menerusi kehancuran keharmonian, keselamatan, perpaduan, terhakis hak-hak bumiputera, kebanjiran pendatang asing, pembuangan bayi, rasuah, permusuhan kaum... Elok difikirlan semula dengan teliti. Tiada makna langsung jika status negara maju itu hanya cerminan kemajuan bagi golongan hartawan dalam negara, pelabor asing dan Melayu terus merempat!

Anonymous said...
pada hari 

setuju!

Anonymous said...
pada hari 

Looks like it's not safe anymore living in M'sia..
Bad guys can do ANYTHING to you..

Anonymous said...
pada hari 

Ini lah sendiwara dunia, demi untuk mengejar impian dan segala2 hendak disegerakan akhirnya mati pun disegerakan. "ANDA BUAT ANDA DAPAT"

Anonymous said...
pada hari 

Polis Ada Paksa Saspek Mengaku ka.. Suhakam Sila Siasat........Simati tak penting meka tak ada hak asasi tapi saspek ada hak.. ini apa yang kami selalu dengar dan tahu....sekarang penyenayah Hero nak mengaku usah mimpi lah tambahan jika da banyak kontek orang besar2...jika rakyar biasa.. tak ada sesiapa nak ambil tau sebab tak ada nilai politik

Anonymous said...
pada hari 

Ed Mubarak.Taqabbaallahu minna wa minkum.Salam Eidulfitri dari GMC pada seluruh pengunjung yang dihormati kerana meninggalkan komen diblog ini.

Apa pun tidak hurus kita lupa masih ada kuasa yang lebih hebat dari kontek dari mereka yang begelar jerung maupun paus.

Cuma saat dan ketikanya belum ditentukan agar mereka kembali kepada kebenaran.

Jika amaran dari Allah swt itu tidak di endahkan Allah swt akan menunaikan segala janjinya.

Apa yang belaku pada Aljuburi satu pengajaran dan tauladan Allah lebih telus dan maha mengetahui apa yang kita tidak mampu menjaukau pada fikiran kita.

Hari ini terbukti Allah swt telah menunjuk dan membuktikan segala2nya pada kita hari ini,tentang kebenaran.

Alfatihah untuk mereka yang lebih awal menjadi tetamu Allah berbanding kita.

Allahuakbar !!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.