Monday, August 2, 2010

Kes ditangguh, Anwar mohon batal pertuduhan……kah..kah..kah…


Kalau batal selalunya.... kena ulang sekali lagi... perbuatan yang sama, sampai sah !!

meliwat !!!

kah..kah..kah..kahhhhhhhhh


Hari ini Anwar minta batalkan petuduhan tak bicara lagi... tapi akan ulang buat kerja lama seperti biasa....kah..kah..kah..

…Tapi Karpal Singh pernah persoalannya liwat yang belaku antara teruna dan situa bangka ini secara rela atau suka sama suka?...

kah.kah…kah..


Persoalannya hari ini bukan masalah suka atau dipaksa pekara pokoknya masuk atau tak masuk …suka atau tidak itu bukan alasan nya lagi….

Tiba-tiba hari ini Anwar mohon batal pertuduhan liwatnya …fuuu..fuu lamak !!

Lepas ni sapa-sapa yang ada pengaruh kuasa dan harta berjuta-juta boleh mohon mahkamal batal apa saja kes….lebih2 lagi kes liwat dan khalwat jika orang yang menuduh gagal bawa 4 orang saksi yang terdiri dari ulama terhosor dunia untuk membukti mereka nampak yang tertuduh naik kuda atau naik belakang kaldai…

Kah..kah..kah….

Hari ini jangankan kata Anwar al-juburi….mat2 rempit yang betaruh minah2 rempit untuk menjadi habuan sex pun susah nak dapat 4 orang saksi yang betoi2 Nampak depa bersukan …inikan pula Al-juburi yang guna kot “MOKTAR” di pangsa puri mewah..... bukan macam rumah Mat sabu dalam bendang dulu..!! belubang2 macam rumah Nik Aziz yang hidup sederhana…!!

Hanya yang betoi2 boleh berjumpa hanya yang pakar dalam ilmu skodeng macam sahabat Mat sabu..tu saja…tidak masakan Mat Sabu tau bahawa Anwar itu spesis al-juburi???

Kah..kah..kah..Hanya Mat manikam saja yang tau Mat Al-juburi…kah..kah..kah…
Mat Sabu orang Islam masakan orang islam macam Mat Manikam ni boleh fitnah Mat Al-juburi…

kah..kah..kah…

Lagi pun Mat sabu ni hero talibarut Melayu yang ditabal kerana enggan serah kekasih pada raja..tapi Mat Sabu rela talaq bini berkorban kerana cintanya pada Raja DAP…
Kah..kah..kah..talaq bini kerana DAP…!!!!

MAT Sabu tak mau serah kekasih kerana…..xxki!!

Tapi ada bini talaq kerana DAP…


kah..kah..kah..


Bijaknya hero-hero talibarut PAS yang bijak buang taik mata harimau...

Hari ini Mat Manikam tidak berani bersuara bahawa Al-juburi ….memang peliwat antara bangsa
kah..kah..kah…[sini]

Tidak cukup lagikah dengan api yang Anwar main selama ini wahai Mat Manikam Sabu….yang membakar dirinya hari ini???

Kah..kah..kah…

Tiba-tiba hari ini Al-juburi minta batal isu yang meloyakan rakyat selama hari ini….kalau betol-betol berani mintalah Hang Mat Sabu bawa Al- Quran bersumpah macam Najib buat di Masjid di kampong halaman Hang Mat Manikam di Guar Perahu tempoh hari..tak perlu susah - susah nak jemput Yusuf al-Qaradawi …ulama Slipar kan ada…!!!!..lebih afdal dari sekelian ulama yang dok ada…lagi pun dia pemegang konci syorga!!!

Kah..kah..kah…

Masakan Anwar tak yakin dengan ulama terompah yang Anwar tabal padanya…mengapa perlu guna fatwa Yusuf al-Qaradawi…yang diputaq belit oleh puak2 PAS yang dok….nak libat isu liwat pula….

kah…kah..kahhh Mat Manikam !!!…Mat Manikam!!!…hero buang taik mata rimau !!

Dan hero ero tali barut melayu yang lidah becabang dua…..

Kah..kah..kah…

Sepatutnya inilah masanya Hero talibarut Melayu yang sanggup buang taik mata harimau nak tunjuk jantan…

Bukan sekadar berani buang taik mata harimau dan talaq bini saja... kerana DAP
….
Itu bukan hero namanya.!!!.

Itu talibarut yang boleh merosak bangsa yang kemaruk nak berkuasa..

Akhirnya 5/6 puluh tahun hero talibarut Melayu menyalak dijalan raya Kalipah Omar Abd Aziz Guan Eng yang ditabal menjadi kalipah ke-dua . FATHER JOSEPH” pula!!!

Kah..kah..kah…

Mat Manikam Sabu dapat gelaran apa???….

Cuma begelar Raja Badut di jalan raja…bahan sarkes DAP saja..itu lah hero PAS yang UMNO boleh buat mumia simpan di Putra Jaya...

Kah..kah..kah….[sini]

Komentar :

ada 3 comments ke “Kes ditangguh, Anwar mohon batal pertuduhan……kah..kah..kah…”
insan kamil said...
pada hari 

teori kejatuhan sesuatu bangsa itu apabila ramai dikalangan pemimpinnya melakukan rasuah,mempunyai akhlak yang terburuk,banyak fitnah dikalangan mereka,yang burok dikatakan baik,ramai kaki ampu dripada bercakap benar,hukom agama sudah tidak diendahkan lagi.adakah semua itu sudah ada diukalangan umat melayu......?

ayu said...
pada hari 

Memang ada dan berlunggok-lunggok macam buah dokong.

Anonymous said...
pada hari 

Orang melayu akan melalui satu malapetaka yang amat ngeri dengan keujudan pemimpin pemimpin rasuah dan ulamak ulamak laqnatullah yg bertopengkan serban dan jubah dan hafalan ayat ayat Al Quranulkarim dan kemudiannya mentafsirkan mengikut selera mereka demi memikat manusia manusia dungu agar memberi undi pada mereka.

Matlamat mereka bukan untuk merubahkan manusia dungu tadi untuk taat pada Allah sebaliknya patuh pada mereka.Lalu jelas sekali perjuangan yang begini akan mencetuskan malapetaka pada umat islam negara ini apabila kerajaan yg sedia ada tersungkur dan mungkin tidak akan bangun lagi.

Maka ketika itu kafir laqnatullah dan ulamak ulamak ciptaan syaitan ini akan menari keriangan meraikan kemenangan tanpa mereka sedari bangsa sendiri sedang mengemis demi sesuap nasi.

Apakah MELAYU akan lenyap dibumi sendiri.Dan tatkala ulamak ciptaan syaitan tadi sedang riang menari akhirnya mereka juga satu persatu akan tersungkur kerana terpaksa menghidu dan memamah bangkai anak bangsanya sediri dan disinilah penyesalan mula melanda. Barulah mereka sedar setelah mereka sendiri menjadi letih dan loyar tapi semuanya telah terlambat.BUMI MELAYU HANYA TINGGAL BUMI BANGSANYA ENTAH DIMANA.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.