Tuesday, July 20, 2010

PAS pelawa Umno sertai Pakatan Rakyat – kah..kah..kah.


Kalau tak gila babi ..mungkin puak-puak kapiaq harbi PAS hari ini dah sampai peringkat sasau.


Kah..kah..kahh.

Elok PAS pelawa PKR saja sertai DAP atau pemimpin PAS sendiri sertai DAP…itu lebih Rasional.

Lagipun al-juburi pun dah cakap melayu sertai DAP...Politik PR lagi mantap…
Kah..kah..kah…

Lebih Rasionalnya lagi..….

Jika mursyid dol PAS sendiri jadi ulama DAP…mungkin lebih ramai lagi kalipah kapiaq harbi yang akan menyokong PAS dalam PRU13 ini..

Kah..kah..kah..

Sebab hala tuju Politik mereka selari dan seiras dengan perjuangan PAS…selain dasar asobiah mereka juga sama, iaitu kearah membantu dan melindungi puak2 mereka kepada kemungkaran.

Kah..kah..kah…

Rasuah itu ditafsir hadiah…!! Sokong kapiaq harbi [DAP]seperti menyokong Negara Islam, hubungan [PAS] dengan [DAP] kapiaq harbi pula mengikut sunah Nabi…

Kah..kah..kah..

Gila babi di tahab kronik…pemimpin PAS hari ini.

kah..kah..kah..[sini]

Siapa sebenarnya yang meracau jika mempelawa umat islam menyertai pakatan kapiaq harbi….yang sudah sah hukumnya haram dan kapiaq sebelum ini?[sini]

Lebih baik PAS pelawa umat Islam melayu minum todi…atau makan babi..untuk menjaga sensitive DAP dan survival Politik puak-puak lidah bewak hari ini…!!

Lagipun tuak, arak serta judi dan "BABI" PAS pertahankan Haramnya hari ini..demi pengundi kapiaq harbi dan penyokong mereka sendiri..

kah..kah..kah..

Komentar :

ada 3 comments ke “PAS pelawa Umno sertai Pakatan Rakyat – kah..kah..kah.”
mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...
pada hari 

Hahahahaha... boleh tolong cuba tanya pada penganut Pengencing Rakyat tak? Kalau UMNO masuk Pakatan Rakyat, N.Ajis dah boleh letak jawatan tak??? Bukan apa, asyik merapu je orang tua tu.... susah nak buat kerja nanti.

Hahahahahahaha.......

Anonymous said...
pada hari 

Agaknya semua ahli2 UMNO sekarang tengah gelak terbahak2 dengan pelawaan PAS supaya orang UMNO menyertai PKR aje.Sebab depa dah teramat yakin boleh tawan Putrajaya nanti. Hj Hadi dan Nik Aziz dah berangan2 nak jadi PM dan TPM. Kit Siang pula dah berangan nak jadi menteri kewangan dan menteri dalam negeri sebab senang nak belanja wang rakyat untuk orang Cina, dan senang nak tangkap semua bekas2 pegawai kerajaan dan ahli politiknya yang dianggap rasuah. Tentang Anuar Ibrahim pula mungkin nak jadi Presiden Malaysia Pertama yang bermestautin di Sg.Buluh........

Anonymous said...
pada hari 

NIK NAJIS NI KECEWA DGN UMNO DULU..SOKONG UMNO...TP TAK DIPILIH JADI MB. ITU SAJA PUNCA ULAMA MERAPU NI MARAH PADA UMNO.

DASAR ULAMA GILA JAWATAN!! SI NIK NAJIS NI BEKAS KATAK PURU YG MELOMPAT KE PAS SATU MASA DULU.BILA KECEWA TAK DIPILIH JD MB.NK PILIH MCM MANA SEKADAR GURU DEWASA DAN GURU KEMAS SAJA..HE..HE...

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.