Sunday, July 18, 2010

Keretakan PR Kedah serius ..KAH..KAH..KAH.


ALOR SETAR - Setiausaha UMNO Kedah, Datuk Ir Nawawi Ahmad menyifatkan Pakatan Rakyat (PR) Kedah kini di ambang keretakan memandangkan suara Parti Keadilan Rakyat (PKR) tidak didengari oleh Kerajaan Negeri pimpinan Pas.[sini] http://www.sinarharian.com.my/utr/index.asp

Tapi harap jangan lupa juga...keretakan Politik dalaman PAS Kedah juga sedang menanti masa dan ketika untuk terbelah dan berderai dikejar pihak SPRM dalam beberapa isu yang menanti pendedahannya pada umum oleh pihak-pihak tertentu.

kah..kah..kah..

Lebih-lebih lagi DENGAR PULA CERITA...PAS Kedah akan menghadapi kesulitan keewangan pada bulan Disember nanti…kerana yang beku sudah mula cair hari ini...

kah..kah..kah..

Apakah ia satu reality atau fantasi Cuma masa dan waktunya saja dapat membukti segala-gala yang tersebar khabarnya hari ini….

Apakah segala kesulitan dan kegetiran pemerintahan PAS hari ini belaku sebagai balasan dan imbohan oleh Allah Swt kepada pemimpin mereka yang lidah bercang dua….???

17) PAS memerintah Kedah dengan izin Allah. Sebelum memerintah,kita selalu canang kita akan laksanakan Islam dalam segenap bidang. Kita bagi contoh Madinah yang rakyatnya majmuk berjaya melaksanakan Islam .kita tegaskan kita mesti menegakkan maaruf dan menghapuskan mungkar.Hari ini rakyat khususnya ahli PAS hendak meliht benda ini berjalan.setakat ini rata-rata ahli PAS belum Nampak dengan jelas akan hal ini. Dicadangkan kerajaan bentangkan perancangan atau kerangka masa ( time frame ) ke arah melaksanakan cita-cita tersebut dan disebarkan seluas mungkin.

( PAS KAWASAN JERLUN )


KAH..KAH..KAH...

BUTA KAH Penyokong PAS di Keah hari ini..? Tidak dapat melihat Janji PAS kearah mengujudkan Negara Madinah ala Kedah Belanda hari ini...


Mana ada lagi premis judi dan arak setelah PAS mengambil kuasa dari UBN di Kedah Hari ini..mana ada lagi mungkar selain ma'ruf yang terlaksana dibumi Kedah hari..?

Pekakkah penyokong PAS ...Azan berkumandang setiap Waktu di Premis -premis beli belah Giant.Tesco dan kelab Dangdut...di Kedah sekarang ini.

Sesekali terasa kita berada dibumi Yahudi......dengan sikap pemimpin PAS yang menipu rakyat Kedah hari ini...

Kah..kah..kah...Penyokong PAS Kedah pekak dan Buta....

Islam yang sudah terpancar dibumi Kedah hari ini..setelah PAS berkuasa.


Islam acuan PAS ala gurka di Kedah Belanda ..bila PAS memiliki kuasa....


Betapa turrrrrnya pemimpin dan penyokong PAS yang ada...melihat tipu daya dan putaq belit pemimpin mereka menipu bangsa rakyat Kedah Belanda.

Komentar :

ada 2 comments ke “Keretakan PR Kedah serius ..KAH..KAH..KAH.”
Melayu Pasir Gudang said...
pada hari 

Salam GMC.

Teruskan perjuangan amal ma'aruf. Dedahkan segala kemungkaran yang di buat oleh puak al khawarij yang menipu rakyat dengan topeng Islam. Nawaitu kita bukan untuk menjatuhkan bangsa tapi menyedarkan rakyat bahawa puak khawarij ini menipu kita, kalau mereka benar-benar ke jalan yang lurus kita tidak akan sekali-kali menentang mereka. Mereka mesti kota kan janji semasa PRU 12 untuk melihat kecemrelangan bangsa dan Agama.

Salam, minta linkkan http://melayupasirgudang.blogspot.com
kedalam rakan bloger tuan.

Anonymous said...
pada hari 

Salam.Terima kasih diatas kesudian MPG mengunjungi blog GMC.insyaalah akan gmc linkkan blog mpg.Mudah2an apa yang kita dedah dan bongkar kegiatan sekutu kapiaq harbi PAS hari dapat membuka minda bangsa melayu yang sudah setaraf kayu menelan pembohong puak2 munafik dalam PAS hari ini.PAS ibarat Politik yang pepat diluar tetapi rencong didalam.

PAS Itu Munafik..MUNAFIK itu pemimpin mereka hari ini.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.