Friday, July 9, 2010

ALLAH YANG MANA SATU MAKSUD NIK AZIZ…??????


“Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, tetap berpegang kepada kenyataannya bahawa pemimpin parti politik bukan Islam, termasuk DAP boleh menggunakan kalimah Allah demi kepentingan politik mereka” Mursyid slipar

“Mulut saya yang bercakap ini, telinga dia [Karpal Singh] yang mendengar bukan saya atau dia yang buat, mulut saya dibuat oleh Allah, telinga pada dia tu Allah yang buat, udara yang kita bernafas ini Allah yang buat,”ujarnya lagi.[Ulama Slipar]

Hari ini Nik Ajis perlu jelaskan Allah yang mana satu yang dimaksudkan oleh Nik Aziz yang buat mulutnya…dan Allah yang mana pula buat telinga Kalpal Singh?
Kerana Nik Aziz selama ini tetap berpegang tegoh bahawa pemimpin parti politik bukan Islam, termasuk DAP boleh menggunakan kalimah Allah demi kepentingan politik mereka”

Terimakah Karpal Singh bahawa mulut,telinga dan udara itu Allah swt yang menciptanya.Seandainya Karpal dapat terima Allah swt itu pencipta alam semesta ini tidak mustahil Karpal Singh dapat menerima Islam… ???

Apakah ini sekadar pandangan peribadi Karpal Singh saja sedangkan seluruh pemimpin DAP yang lainnya menerima bahawa Allah swt itu pencipta alam dan makluk didunia ini.Terimakah Karpal manusia ini dicipta dari kekepal tanah? …kah..kah..kah..

Bukankah Allah swt telah menjelaskan pada kita melalui surah al-kafirun bahawa Karpal Singh menyembah apa yang kita tidak sembah…dan apa yang Nik Aziz sembah pula karpal Singh tidak menyembah…dia dengan agama dia dan Nik Aziz dengan Agama Nik Aziz…

Hari ini Nik Aziz seolah-olah ingin menghalalkan apa yang Nik Aziz sembah itulah yang disembah oleh Karpal…dan apa yang Karpal Singh sembah itulah yang Nik Aziz dan pengikutnya sembah..

Dan hari ini PAS seolah-olah menafikan ujud nya orang kafir harbi yang menentang Islam..dan jika ada yang menentang Islam alasan PAS kerana mereka tidak faham tentang Islam…

Apakah PAS tidak menentang kapiaq harbi atau musuh2 islam hari ini kerana PAS sudah memahami perjuangan mereka hingga sanggup bersekongkol untuk menentang Islam…dengan Alasan jika ada yang menentang secara terang-terang seperti Karpal Singh itu sekadar pandangan peribadi bukan prinsip perjuangan sebenar mereka….


Inikah kejayaan ulama2 Politik “DAjal” PAS yang sudah bejaya mentarbiyyah pemimpin DAP selama ini…??Inikah golongan yang akan bersama dengan perjuangan PAS untuk menegak hukum Allah swt..sedangkan yang arif tentang hukum hakam dalam Islam ala PAS sendiri sanggup menolak Hukum agama sendiri….

Inikan pula Karpal Singh yang tidak pernah berganjak dari prinsip perjuangan mereka[DAP] selama ini sanggup menggadai Prinsip perjuangan mereka seperti “BAHLOL”nya pemimpin PAS hari ini…demi politik “BABI”.

Hingga Ulama Politik “DAJAL” PAS sanggup mencabar DAP agar melihat dan menkaji dan membacanya sendiri adakah tercatit tentang perjuangan Islam mereka selama ini dalam pelembagaan PAS selama ini…

Selain pemimpin “DAJAL” PAS sendiri sanggup mencabar umat melayu Islam sendiri menunjukkan bukti dimana? dalam trankrip mana dalam pelembagaan PAS yang tercatit bahawa PAS ingin memperjuang Negara Islam…? dan akhirnya pemimpin PAS yang bertaraf ulama Politik “DAJAL” itu sendiri memberi alasan tidak boleh laksana hokum haram judi dan arak demi untuk mengjaga sentiviti kaum kapiaq yang menyokong dan memenangkan mereka[PAS] hari ini.

Apakah Politik PAS masih tidak tersesat lagi???menagongkan segala kapiaq harbi sebagai idola kalipah mereka…?

Inikah kalipah-kalipah Islam PAS yang ada…???

Macam biawak lidah bercabang dua bila sampai masanya untuk melaksaa hukum Allah swt.
Sebelum ini pemimpin PAS meyalak bagai Anjing gila…kononnya bila PAS berkuasa mereka akan melaksanakan Islam di segenap bidang…?? Bukankah hari ini sudah terbukti pemimpin bertaraf ulama politik “DAJAL” ini lidah becabang? Mereka inilah diantara pemimpin-pemimpin yang lebih hina dari kapiaq yang ada….

Apakah ini bukan lagi bukti dasar Islam acuan Politik “DAJAL” PAS tersebut salah? Bila berjanji mereka mungkir,bila bercakap mereka berbohong berdusta dan menipu…bila memiliki kuasa mereka menolak hukum Allah swt…? Mereka menagong segala kapiaq harbi yang menyokong perjuangan mereka walaupun terang-terang DAP menolak hokum Allah swt?

Masih halalkah POLITIK DAJAL PAS hari ini….

Hari ini PAS Cuma tidak mampu menghalal “BABI” saja untuk dijamah oleh seluruh penganut mereka…walaupun betelanjang dan berbogel sudah halal dalam politik mereka….

Allahuakbar !!!

Betapa Jijiknya Acuan Politik PAS ….yang menipu umat melayu betaraf “KAYU” hari ini…

kah..kah..kah...melantik penipu sebagai penasihat politik mereka ...PAS masih tidak sesat...kah..kah..kah..
[sini]

Komentar :

ada 2 comments ke “ALLAH YANG MANA SATU MAKSUD NIK AZIZ…??????”
Anonymous said...
pada hari 

Ref: Utusan Malaysia-Ketua pemuda Pas tak puas hati dengan Bai Kapral.Gunakan otak yang sihat,fikir sekiranya orang tak hendak Islam mengapa kita maseh merpertahankan mereka,mailah kita joint orang suka Islam dan mampu menegakannya supaya apa yang hajat dihati dapat dirasai.tolong ref; ayat 7 dari surat At-Taubah.bagaimana penipuan yang telah dibuat orang musyrikin terhadap Nabi saw dan kaum muslimin.bukan kita buta sejarah kut?. maseh buat perjanjian dengan kapiaq harbi ini.sekiranya tuan/puan pegang tegoh dengan Islam cuba semak betul atau tidak kemungkinan kita sedang mengulangi apa yang terjadi 1400th dulu.tepok dada tanya selera.

Anonymous said...
pada hari 

ngucap2 la

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.