Saturday, June 12, 2010

PEMIMPIN KERAJAAN BEWAK…..


Jangan dihairankan jika pemimpin ulama Politik Dajal lidah bercabang betaraf bewak ini menghalalkan kapiaq harbi berkongsi kuasa berbanding dulu menjadi “haram dan kapiaq”

Hari ini alasan "Sejarah" telah menghalalkan yang mereka haram dulunya..Dulu puak-puak "PUkIMAK" ini tidak berdasarkan pada sejarah.Kerana mereka "buta" tentang sejarah.

Hari ini DAP mampu mencelikkan mata pemimpin mereka yang sudah lama "BUTA" sejarah Agama mereka sendiri...


"Dalam sejarah Islam sendiri telah terbukti adanya kerjasama antara Islam dan bukan Islam yang turut menentang kezaliman yang juga telah wujud persefahaman antara Dewan Himpunan PAS dengan PAS sendiri" “Jadi ianya tidak ada sebarang masaalah,” Pencipta Amanat Dajal”


Hari ini masalah kapiaq dan hukum haram tidak timbul lagi pada politik “Dajal” ini walaupun mereka berkongsi kuasa.

Kerana segala “Kapiaq Harbi” sudah bersedia berkerjasama dengan mereka berbanding dulu.

Pencipta Amanat “DAJAL” lupa bahawa Pas pernah [melaknat] serta mengeluarkan tafsiran sendiri mengenai betapa [HARAM]nya parti orang Islam bersekongkol dengan parti orang kafir.”-

Hujah Amanat Dajal ini diperkukuhkan lagi melalui Hukum Dewan Ulama Politik “Dajjal”..mereka kononnya..

"Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" –
Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963.

Hari ini pencipta Amanat Dajal menghalalkan pengkongsian PAS dengan orang-orang kafir harbi untuk memerintah negara, tidak menjadi kafir atau haram lagi..berdasarkan pada sejarah pula..tidak lagi berdasarkan pada hukum Dewan ulama Politik “dajal” mereka lagi..

“sejarah Islam sendiri telah terbukti adanya kerjasama antara Islam dan bukan Islam yang turut menentang kezaliman yang juga telah wujud persefahaman antara Dewan Himpunan PAS dengan PAS sendiri” Pencipta Amanat “Dajal” PAS.

Hari ini dimana orang-orang kafir pada PAS..jika dulu orang kapiaq menjadi bahan untuk menghalalkan hukum dan amanat Dajal mereka kini kemana orang-orang kapiaq tersebut hari ini.

Apakah hari ini DAP tidak lagi kapiaq walaupun DAP mencabar Islam tapi tidak mencabar PAS..

“PAS membuat keputusan melalui Dewan Himpunan PAS untuk mengiktiraf [kapiaq harbi/DAP] menjadikan sebahagian dari sayap-sayap parti [Pakatan kapiaq Harbi PAS] sebagaimana Dewan-Dewan yang lain”


Inilah Kenyatan yang “MAHA” Putaq belit dari pemimpin PAS sekutu kapiaq harbi [PAS] hari ini untuk menghalakan hukum dan Amanat Dajal mereka selama ini melalui “Dewan Himpunan PAS”…tidak lagi melalui Dewan Ulama PAS....Politik “Dajal” mereka.

Ke-Dua2 Dewan tersebut berbeza dan memainkan peranan untuk memutaq belit hukum Allah swt dan sekali gus berfungsi mengharam…dan menghalalkan segala Hukum dan Amanat Dajal yang dicipta dan direka oleh para ulama mereka demi kepentingan politik "DAJAL"

Inilah dua buah dewan “pukimak” yang melindungi pemimpin kapiaq harbi[PAS]hari ini dalam membuat keputusan haram dan halal….segala tindak tanduk Politik DAJAL mengikut iklim politik semasa.

Jika dulu Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963 menghukum “haram”… Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir”[sini]

Hari ini pula melalui “Dewan Himpunan PAS” mengiktiraf pula orang-orang kafir” yang dulu hukumnya haram kini sudah berubah menjadi sebahagian dari sayap-sayap pada parti mereka [PAS] pula hari ini dan tidak kapiaq dan haram jadah lagi.

Lihat betapa putaq belitnya puak-puak pemimpin kapiaq harbi dan munafik PAS yang belidah bewak ini..bukan setakat lidah mereka bercabang dua…tetapi mereka ibarat haiwan yang berwajah manusia.

Inilah diantara golongan munafik yang lahir lahir akhir-akhir ini setelah bersekutu dengan kapiaq harbi DAP untuk memerangi bangsa sendiri dan mengelirukan umat Islam hari ini…

Mereka jugalah diantara tali-barut- talibarut bangsa yang mempersendakan hukum Allah ta’alla…dan bijak bermuka ..demi kemaruk kuasa…sanggup melakukan apa saja demi untuk meraih undi segala kapiaq harbi agar menyokong perjuangan jijik mereka hari ini.

Allhuakbar betapa jijiknya golongan yang mengaku diri mereka para ulama pada Politik “Dajal” hari ini.

Komentar :

ada 6 comments ke “PEMIMPIN KERAJAAN BEWAK…..”
agbr47 said...
pada hari 

Dajal betul lah dia orang ni. Kalau gitu ulamak dan parti dia tu dajal lah.

agbr47:Takut betul apabila dajal-dajal bergabung.

Anonymous said...
pada hari 

dajal ni bila sudah banyak maka terjadilah Ya'juj dan Ma'juj,maka apa juga kenikmatan dan kenteteraman akan hanyut.jadi fikir-fikirlah bagi membuat satu-satu keputusan.

Anonymous said...
pada hari 

Terima kasih GMc diatas penjelasan yg beri berserta fakta.selama saya dan keluarga buta dengan tipu helah PAS,dr penjelasan GMC sy merasa puas dan jelas perjalanan PAS hari ini,utk pengetahuan GMC saya dan keluarga penyokong tegar PAS,sbnarnya saya mulai curiga apabila PAS mula brgabung dgn DAP dan sebeblm ini saya yakin wadah yg dibawa oleh PAS bersama msy islam tetapi setelah PAS menjadi DAP sbg rakan perjuangan mereka sy mula hilang keyakinan trhadap PAS. Sy hrp gmc dpt membongkar kemungkaran yg mereka lakukan.walaupun dlm PRU yg lps sy sdh mula mempertikaikan kerjasama PAS,DAP.Tetapi akhir2 ini saya mula trpifir prjuangan PAS mula trpesong.dari segi hukum sj jelas menunjukkan PAS lbh penting hbgn DAP brbanding hukum dr agama sendi, moga2 GMC terus membongkar segala kemungkaran PAS demi islam dan org melayu. Tk

NURA said...
pada hari 

salam sobat
berkunjung kesini jadi tahu Dajjal .
iya betapa menjijikkan ya,,golongan yang mengaku para Ulama tersebut.
apa kabar, lama tidak ke sahabat Saudi Arabia.

Anonymous said...
pada hari 

Tapi sejauh ini skandal RM45 juta dlm kohilal sah tlh dilakukan oleh pas.

Anonymous said...
pada hari 

1) Mula2 tubuh Tabong Jihat, segala duit derma semasa ceramah masuk Tabung Jihat, sampai hari ini tak dengar cerita langsong, Resap Reyup, daripada Tabong Jihat bertukar jadi Tabung Jahat.

2) Tabong Mamali, pakat dok derma konon2 nak bantu Balu2 dan anak2 Yatim Mamali, tau2 Resap Reyup juga, Tabung Mamali tukar jadi Tabong Memalu.

3) Saham Kohilal juga lesap RM45 juta Resap Reyup, Saham Kohilal tukar jadi Saham Kohilang.

4) Pukimak punya lebai2 PAS...........

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.