Monday, June 28, 2010

PAS TIDAK GENTAR CUMA GELABAH BEWAK SAJA…


PAS [Sekutu kapiaq harbi] tidak gentar dengan kemasukan 40 orang yang berlatar belakang agama menyertai Umno.

“Saya cuba hubungi rakan di Fakulti Islam UKM untuk bertanya seorang yang masuk menyertai Umno itu pensyarah Fakulti Islam, rakan saya beritahu, beliau pun tidak kenal,” Ketua Penerangan PAS Pusat, Idris Ahmad

“Jikalau beliau yang menjadi pensyarah senior di Fakulti Islam UKM pun tidak kenal, macam mana pula Pak Mat di Dabong, Gua Musang dan Mak Minah di Hulu Tembeling Pahang hendak kenal,” Ketua Penerangan PAS Pusat, Idris Ahmad.[sini]

PAS Tidak gentar Cuma gelabah bewak bila 40 orang belatar belakang agama menyertai UMNO.

Mereka mungkin tidak terkenal seperti ulama-ulama Politik “DAJAL” PAS hari ini..mereka tidak sehebat Al-juburi yang tidak belatar belakang agama,mereka bukan kaki sekondeng bergelar dato’,mereka bukan dikalangan belidah bewak menolak hukum dan amanat DAJAL parti,mereka bukan pula dikalangan pemegang kunci syurga dan mereka bukan juga ulama yang sanggup berkompromi dengan kapiaq harbi,dan mereka juga bukan pemimpin yang melarikan anak dara orang,bukan juga pemimpin yang menggadai talaq isteri demi parti dan mereka juga bukan pemimpin yang ditangkap kerana berkhalwat atau menganggu isteri orang.

Mereka dikalangan yang tidak sehebat ulama ulama yang berjang-Goat tetapi telor terjuntai dibelakang.


Kerana mereka tidak memiliki ciri-ciri yang ada pada ulama Politik “Dajal” PAS hari ini masakan Pencipta Amanat Dajal dan Pok Nik Ajiz serta kuncu-kuncu mereka kenal…???

Kuncu-kuncu ulama Slipar lebih kenal Guan Eng dari Khalipah Omar…Gobala dari Khalid alwalid ,Nga Ko Meng dari Syaina Omar ,Khalid gereja dari Rasullullah swt.

Semua ulama-ulama yang belatar belakang Kapiaq harbi serta ulama-ulama mee segera,mee goreng dan mee rebuih ini tentulah lebih dikenali mereka berbanding yang lain2nya.

Lebih-lebih lagi ulama-ulama Erdogon berlatar belakang Islam Demokrasi yang dididik di falkuti al-juburi.

Jadi tidak hairanlah badut ingusan dari pondok dan dari falkuti DAP lebih mengenali ulama Gua Eng dari Ulama Islam itu sendiri.

Kah..kah..kah…. Ketua Penerangan PAS Pusat tidak kenal ulama islam sendiri… berbanding dari ulama DAP kah..kah..kah..

Mungkin Ketua Penerangan PAS Pusat lebih kenal
Elizabeth wong dari Siti khadijah..kah..kah..kah…

Kita tunggu bila DAP dan PKR menyepak sekutu kapiaq harbi[PAS] ini ketepi siapa yang bakal menjadi "kupang" yang tidak berisi….

kah..kah..kah…

Sewaktu itu PAS terpaksa mengusung karung dan uncang menagih simpati dari penyokong bangsa sendiri untuk menyara anak bini…setelah tidak dipedulikan oleh DAP.

Kah..kah..kah….teruskan lah PAS berbini dengan DAP….kah..kah..kah
..

Komentar :

ada 1
Anonymous said...
pada hari 

mereka tahu pintu mana diterima Allah.

mencari diri bukan dalam parti, dalam parti itu duniawi.

carilah apa ada dalam hati, itulah islam sejati.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.