Friday, June 4, 2010

PAS LEBIH BAHAYA DARI ZIONIS PADA ORANG MELAYU ISLAM.


Menarik balik kerjasama dengan APCO hanya sebahagian cara untuk menyingkirkan Israel, namun membuang rasa sayang dan cinta kepada Yahudi adalah jalan yang lebih baik” Ulama Slipar.[sini]

Siapa sebenarnya belum bebas....PAS yang sedang kamaruk untuk berkuasa...atau rakyat yang di hidangkan Amanat Dajal ????


Begitu juga hal nya dengan PAS hari ini,jika PAS menarik balik kerjasama PAS dengan DAP hanya sebahagian untuk menolak kerjasama kapiaq harbi PAS yang membawa kepada hukumnya haram dan kapiaq ..

“"Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" - Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963.

Namun membuang rasa sayang dan prasangka baik terhadap kapiaq harbi dengan alasan DAP sudah dapat menerima PAS itu jalan yang terbaik…dari terus bersyukur dan berbaik sangka dengan kapiaq harbi yang terang-terang menentang Islam…

“."Kita bersyukur dengan pendirian DAP sekarang, kerana mereka sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan tidak mendirikan negara Islam" - Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian 12 Mei 1999.

Hari ini DAP tidak menentang PAS…pada DAP PAS bukan Islam…
PAS sebuah pertubuhan pollitik yang tidak pernah ada dan termaktub dalam perlembagaannya untuk memperjuangkan Islam…

DAP menyokong PAS atas dasar PAS satu pertubuhan Politik biasa..bukan atas dasar perjuangan PAS yang selama ini sekadar retoriknya untuk memperjuangkan Negara Islam…

Tidak mudah tempua sanggup bersarang rendah.......................!!

Seandainya dalam perlembagaan PAS tercatit dasar perjuangan PAS kearah menubuh negara Islam dan ingin menegakkan hukum..serta menentang segala kemungkaran PAS jangan bermimpi DAP akan berada dalam satu selimut bersama musuhnya sendiri…DAP tidak sebangang pemimpin PAS yang dunggu serta kemaruk kuasa.

Tetapi hari ini DAP sanggup berada dalam satu selimut berpelok dan bercium dengan PAS kerana mereka mempunyai satu agenda yang sama untuk meruntuhkan perpaduan orang melayu..tidak lebih dari agenda itu.

Manakala pemimpin PAS yang terlalu bangang dan dunggu tentang taktik kotor DAP dan keterlaluan kemaruk untuk mengejar kuasa terhadap undi kapiaq harbi..cuba memperjudikan sokongan mereka terhadap Anwar untuk meraih simpati orang melayu dan kapiaq harbi dengan cara berkerjasama dengan DAP.

Hari ini isu kekejaman Israel keatas GAZA..mengapa PR yang mewakili PAS,PKR dan DAP tidak ikut serta bangun dan menentang kekejaman yang belaku…bangun dan tunjukkan pada UMNO yang thoghut…bahawa PAS mampu bersama PKR dan DAP bangun menentang kekejaman Israel keatas orang Islam…

Hari ini mengapa dalam isu kekejaman Israel hanya PAS yang bertindak bagai Anjing yang menyalak bukit..mengapa negeri-negeri dibawah pakatan Rakyat tidak bangun serentak menyalak dan berdemontrasi diserata dijalan Raya ..dengan beranika sepanduk seperti PAS,PKR dan DAP belarak bangkai Teoh Beng Hock untuk menuntut keadilan.

Apakah PAS sekadar bertindak sebagai anjing mewakili DAP dalam hal-hal kekejaman keatas orang islam dan atas kepentingan DAP.

Manakala DAP bertindak sebagi tuan-tuan pada Anjing-anjing melepas pemimpin-pemimpin serta penyokong PAS bagai anjing buruan menyalak dalam hal-hal yang mereka[DAP] tidak mampu lakukan kerana bertentangan dengan dasar perjuangan asal mereka iaitu menentang Islam…

Mengapa PAS perlu menunding jari pada lain-lain parti politik..tidak cukupkah PAS,PKR dan DAP untuk bertindak menentang isu kekejaman Israel dibumi Gaza hri ini?

Dimana Anwar dan pemimpin pemimpin PAS serta DAP yang terdiri dari jaguh jaguh Anjing jalanan yang bijak mengatur demontrasi ala paria..dan mengunakan nas dan ayat-ayat Allah swt mengajar supaya kita menentang kezaliman…

Mana Gobala? Mana Nga Ko Meng,mana Khalifah Omar Abd Aziz..??

Mengapa PAS saja yang bertindak bagai anjing buruk kepala menyalak bagai anjing gila menunding kearah Negara dan bangsa sendiri…???

Mengapa tidak mengumpulkan ratusan ribu penyokong belarak diseluruh jalan raya..buatlah sepanduk setinggi KLCC tegakkan diseluruh negeri pakatan, tanda PR memprotes habis2an kekejaman Israel di Gaza..untuk membuktikan dasar perjuangan PR , PAS,DAP dan PKR hari ini...kononnya satu perjuangan untuk menegakkan keadilan sejagat…lebih-lebih lagi DAP ,yang PAS dakwa bersyukur kerana mereka telah berubah dan sanggup berkerjasama kearah perjuangan PAS.

Apakah DAP sanggup berkerjasama dengan PAS semata-mata untuk menyerang UBN semata-mata….inikah yang seluruh pemimpin PAS pukimak maksudkan DAP sudah berubah??

Berubah kerana sehati sejiwa melingkupkan dan kianat pada politik bangsa?

Hari ini…jangan ditagisi keganasan singa pada haiwan di Savana…sedangkan Anjing dilaman sendiri sudah mula memburu bangsanya sendiri…


Anjing-anjing inilah yang patut diawasi….dari terus menyalak memberi tanda isyarat pada singga bahawa ada rezekinya disini.

Mengapa terlalu risau dan marah jerung dilautan….sedangkan jerung yang berserban sudah mula meratah bangsanya sendiri dibumi ini….

Hari ini Anwar membuat tawaran lagi pada pemimpin PAS dan DAP kononnya akan ditabalkan memerintah Negara jika berjaya menawan putra jaya..tidak cukup lagikah janji Anwar pada 16 september..menipu dan memutar belit seluruh penyokog yang ada??

Hari ini isu liwat sudah sampai dipenghujungnya Anwar dan PAS semakin tersepit dan terkapit pada DAP Anwar dan PAS tawar segala-galanya agar dapat mengekalkan kuasa.[sini]

PAS usahlah menjadi zionis pada bangsanya sendiri kerana terlalu kemarukkan kuasa !!!

Inilah sikap pemimpin PAS yang kemaruk kuasa mengalahkan zionis Israel yang ada didepan mata kita hari ini.


Peristiwa memali sudah cukup menunjukkan betapa bijaknya Puak-puak kapiaq harbi PAS hari bermuka2 dengan hukum Allah ta'alla...oleh itu Isu kezaliman Zionis di Gaza usahlah PAS cuba bermuka-muka...cermin-cerminlah wajah zionis yang ada pada diri mereka hari ini pada bangsa sendiri.

Pas itu munafik.Munafik itu PAS.

Komentar :

ada 2 comments ke “PAS LEBIH BAHAYA DARI ZIONIS PADA ORANG MELAYU ISLAM.”
Anonymous said...
pada hari 

Kita juga tidak terlalu leka dengan kekejaman Zionis di Gaza..Zionis PAS dibumi sendiri juga sedang bermaharajalela...

Anonymous said...
pada hari 

Apakah sifat2 munafik yang tidak dimiliki oleh pemimpin PAS hari ini..

Putaq belit..?
Penipu...!
Pembohong...!
Mungkir janji..!
Menolak hukum Allah ta'ala...?
Rasuah...?
Hati perut yang lebih busuk dari yahudi...?
Memutar belit hukum Allah ta'ala....?
Sanggup bekongsi kuasa dengan kapiaq Harbi..?
Belidah setaraf biawak....semuanya sifat2 ini dimiliki oleh pemimpin PAS hari ini....

Layakkah mereka untuk menentang keganasan Zionis di Gaza...?

Elok cermin-cerminlah diri mereka terlebih dahulu...sebelum ingin bermuka2

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.