Monday, June 7, 2010

PAS HARAP NAJIB TIDAK HIPOKRIT…..SIAPA SEBENARNYA YANG MAHA HIPOKRIT?


ADAKAH PEMIMPIN PAS YANG BELIDAH BIAWAK HARI INI ATAU DATO’ SRI NAJIB YANG HIPOKRIT???

Hari ini pemimpin PAS dan Pakatan kapiaq Harbi seolah meludah kelangit……

Sepatutnya pemimpin PAS terlebih dahulu halau ..atau memutuskan hubungan dengan sekutu mereka DAP yang boleh mengakibatkan mereka menjadi kapiaq..ini pokok utama yang pemimpin PAS perlu bertindak…bukan menghalau APCO..[sini]

Keduanya beranikah pemimpin PAS “HALAU” alkhahfi mereka yang terang-terang berada dibawah telunjuk Zionis selama ini….[sini]

Persoalannya beranikah PAS mencabar Anwar terlebih dahulu sebelum mencabar Najib dalam isu keganasan Israel? Dan beranikah pemimpin PAS termasuk ulama Politik “DAJAL” memberi masa 48 jam untuk Anwar supaya bersumpah bahawa dia tidak pernah memasukkan batang zakarnya kedalam lubang dubur mana –mana pengadu samada Saiful mahupun mereka yang mengadu pada Ust Taib Najmuddin bekas imam Masjid Negara?

Siapa hulubalang dalam PAS yang berani tampil mendesak supaya Anwar bersumpah seperti yang disarankan oleh SIFU mereka Ulama Terompah pemegang kunci syurga??


Persoalannya beranikah PAS mencabar Anwar terlebih dahulu sebelum mencabar Najib dalam isu keganasan Israel? Dan beranikah pemimpin PAS termasuk ulama Politik “DAJAL” member i masa 48 jam untuk Anwar supaya bersumpah bahawa dia tidak pernah memasukkan batang zakarnya kedalam lubang dubur mana –mana pengadu samada Saiful mahupun mereka yang mengadu pada Ust Taib Najmuddin bekas imam Masjid Negara?

Siapa hulubalang dalam PAS yang berani tampil mendesak supaya Anwar bersumpah seperti yang disarankan oleh SIFU mereka Ulama Terompah pemegang kunci syurga??

Atau Ulama Terompah sendiri yang membuat desakkan pada Anwar agar dia bersumpah seperti yang disarankan..??

Seandainya Anwar sendiri pun .....seluruh pemimpin serta Ulama Politik “DAJAL” PAS tidak sanggup mendesaknya…janganlah kail sejengkal kekejaman Israel di Gaza pemimpin PAS ingin menjadi anjing buruk kepala menyalak dijalan raya…

Persoalannya hari ini …Layakkah ulama PAS tampil menasihati Anwar seharusnya ulama PAS harus sedar..dimna mana kedudukkan mereka pada Anwar ...adakah mereka layak untuk menasihati Anwar jika mereka sendiri Hipokrit??

Dan apakah Anwar Bin Ibrahim anak kelahiran To’ Kun Bukit Mertajam anak kepada aktivis UMNO ini sanggup mengaku Ulama-ulama Politik “DAJAL” dalam PAS hari ini benar-benar Ulama…. pada Anwar ulama-ulama politik Dajal dalam PAS hari ini “… cara berpakaian dan tawaduk mereka tidak mencerminkan diri mereka yang sebenar”.


Sedarkah seluruh pemimpin serta ulama Politik “DAjal” PAS hari ini bahawa Anwar sudah menukar nama “PAS” kepada nama yang lebih sesuai dengan sikap para pemimpin mereka yang suka memaki hamun” Anwar.

Dan sedrkah ulama terompah dan sekelian ulama mee segera dan mee rebuih dalam PAS serta lebai-lebai sangkut bahawa Anwar sudah awal-awal lagi meletakkan pemimpin “PAS” hari ini terdiri dari satu golongan muslim yang tau memaki hamun saja[menjadi pemarah] tetapi….mereka tidak tau melawan hujah” [sini]

Apakah pemimpin PAS terutama ulama politik “DAJAL” PAS hari ini sedar bahawa Anwar tidak pernah mengaku ulama-ulama dalam Politik “Dajal” PAS hari ini ada layak untuk mengadili kesnya maupun untuk menasihatinya…sekalikan pun Ulama yang dicopkan oleh Anwar Ulama terompah yang menjadi “SIFU” pada seluruh penyokong dan pemimpin PAS hari ini.

Seandainya Ulama atau “SIFU PAS” sendiri [Nik Aziz] pemegang kunci syurga pada penyokong2 sekutu kapiaq harbi pun hanya ditabalkan oleh Anwar hanya ulama terompah....bayangkan yang lain2 ulama yang berada dalam PAS hari ini....!!!


Jadi tidak hairanlah hari ini…belum ada lagi yang GMC dapat lihat tokoh2 dalam PAS hari ini baik sezaman sebelum atau selepas Mat Sabu yang mampu berhujah dengan Anwar…jadi tidak hairan bila Anwar membuat pengakuan di Perth Australia ….

“…muslim PAS hanya tau memaki hamun[marah] tetapi mereka tidak tau berhujah”
[sini]


Pada Anwar Puak-puak Ulama Politik Dajal dalam PAS hari ini tidak mencerminkan cara pakaian dan tawaduk mereka…..jadi layakkah mereka sekelian untuk menasihati Anwar yang bezanya terlalu jauh diantara langit dan bumi…keupayaan mereka berhujah!!

Kegagalan dan ketiadakan tokoh2 yang setaraf almarhum Ust Fadzil dalam PAS hari ini..yang dapat menandingi kemahirannya Anwar berhujah…menjadikan seluruh pemimpin serta ulama dalam Politik “DAJAL” PAS hari bagai budak suruhan Anwar…


Siapa Ulama terompah jika mau dibandingkan dengan taraf Akademik dan ilmu pemidato Anwar hari ini..

Siapa Hadi Awang yang sebelum ini tidak mampu bersaing dengan almarhum Ustaz Fadzil…siapa Mahfus…?? Mat Sabu…dan lain-lain pedukang dalam PAS hari ini…yang mampu menandingi kewibawaan Anwar bin Ibrahim??

Pada GMC hari ini PAS tidak ada tokoh yang mampu bersaing dengan kewibawaan Anwar walaupun Anwar hanya Graduan Akademik biasa….tetapi tidak mampu ditandingi oleh mana-mana tokoh dalam PAS hari ini…walaupun Ulama terompah “SIFU” kepada penjilat2 PAS hari ini.

Pada Anwar “NIK AZIZ” bukan layak tandingannya…untuk dia berhujah……baik dalam bidang Akademik maupun agama….

Siapa Nik Aziz pada Anwar? Tidak lebih seorang tokoh politik murahan yang lahir dari benih UMNO…jauh lebih rendah kedudukkannya dalam dunia politik luar….

Anwar bukan manusia yang mudah untuk meletakkan martabat sesaorang itu lebih tinggi dari kedudukkannya….ini pemimpin PAS perlu jelas dan perlu faham.

Siapa Anwar……hujah untuk mengkafankan PAS hanya berada dihujung lidahnya saja….!!!

Hari ini PAS jangan “HIPOKRIT”…..!!!! setiap gerak laku politik pemimpin PAS hanya berada dalam sarung kakinya saja….

Hipokrit pemimpin PAS hari ini Cuma menambahkan “DANA” dan keupayaan Anwar untuk mengkafankan PAS..

Mat sabu tentu faham Politik “SIFU”nya….Al-juburi...

Siapa pula Mat Sabu?...Mahfus...pada Anwar????

kah..kah..kah...tidak lebih dari budak hingusan kampung yang baru belajar berpolitik pada Anwar.....tetapi dua magkuk ini menjadi idola pada pemimpin serta penyokog PAS..

Tetapi siapa mereka pada Anwar....sekadar budak suruhan yang mudah dipacu..

Kah..kah..kah...hanya badut-badut ingusan..yang mampu Anwar kuda dan lembukannya saja...kah..kah..kah.


Sedarkah PAS bahawa politik PAS tidak lebih dari "JALANG" pada Politik Anwar untuk melepas Nafsunya saja...























INILAH PUAK-PUAK YANG SUDAH BERJAYA DILEMBU DAN DIKALDAIKAN OLEH ANWAR....
TETAPI SEDARKAH MEREKA......???MEREKA DIANTARA LEMBU-LEMBU YANG BIJAK BERMUKA-MUKA DENGAN HUKUM ALLAH TA'ALA...

PAS ITU MUNAFIK..MUNAFIK ITU PAS...

LIDAH MEREKA BERTARAF BIAWAK BERCABANG DUA...BETAPA JIJIK DAN HINANYA PUAK-PUAK MUNAFIK INI...HARI INI..

kah..kah..kah..lembu-lembu Anwar yang bijak bermuka-muka...tentang keganasan Israel di Gaza...sedarkah mereka siapa yang menjadi penasihat mereka hari ini..

Komentar :

ada 3 comments ke “PAS HARAP NAJIB TIDAK HIPOKRIT…..SIAPA SEBENARNYA YANG MAHA HIPOKRIT?”
Wake UP! said...
pada hari 

Parti Islam ikut suka hati mereka ini tak boleh dipercayai kerana mereka macam chipsmore. Sekejap ada, sekejap tiada.

Hari ini kata A, esok dia akan kata Z.

Lies by the Israeli terrorists.

Anonymous said...
pada hari 

PAS akan sokong apa juga parti walaupun guna lambang kepala babi asalkan perti itu menentang UMNO. Sebagai bukti PKR guna lambang LUBANG DUBUR pun dia sokong , kenapa? kerana PKR menentang UMNO. Adakah Israel dan Amerika sedih ?

Anonymous said...
pada hari 

setuju! Bukan setakat guna lambang kepala babi.Tapi jika ada parti yg guna lambang kepala taik pun PAS sanggup sokong janji menentang politik bangsanya sendiri.Hari ini andainya PAS digaza sudah lama PAS berkongsi kuasa bersama Yahudi janji sanggup menentang UMNO.Inilah Parti yang maha munafik Abad ini.dipimpin oleh kepala-kepala Yahudi melayu...yg bertoppengkan Islam.

PAS ITU MANAFIK>>MUNAFIK ITU PAS !!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.