Monday, June 7, 2010

“Konsensus Bebas" Lebih baik dari menjadi Tunggoi mampuih dalam PR.


DARI TERUS MENJADI TUNGGOI MAMPUIH...YANG DIPERLEMBUKAN LEBIH BAIK MENJADI AHLI KONSENSUS BEBAS YANG LEBIH MAMPU DAN BERKEUPAYAAN UNTUK BERGERAK DAN BERSUARA UNTUK RAKYAT DARI TERUS MENELAN GAJI BUTA....DIPERLEMBUKAN BAGAI HAIWAN PELIHARAAN.

MENGAPA MANUSIA SANGGUP MENJADI HAIWAN DARI MANUSIA....!! INILAH BUDAYA POLITIK "DAJAL" HARI INI...BILA DAP MENJADI GEMBALA MEREKA.

kah..kah..kah..Melayu diperlembukan..oleh kapiaq harbi....kah..kah..kah..

"Lima bekas Ahli Parlimen PKR yang kini jadi bebas Isnin mengumumkan pembentukan sebuah Konsensus Bebas agar dapat menyuarakan pandangan mereka mengenai isu rakyat dan negara ‘ secara bebas’.

Pengumuman mengenainya dibuat dalam satu sidang akhbar di lobi Parlimen".

“Konsensus Bebas ini ditubuhkan sebagai menunjukkan kesepakatan kami sebagai Ahli Parlimen Bebas. Kami percaya pembentukan Konsensus Bebas merupakan persetujuan terbaik antara kami sebagai wakil rakyat untuk membawa isu-isu rakyat dan negara seara kolektif dan efektif,” kata Ahli Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim.[SINI]

Komentar :

ada 1
Anonymous said...
pada hari 

menggunakan akal fikira akan tersalamat macam member kita ni.tetapi yang maseh tak mahu lihat dengan mata hati,tolong toleh belakang dulu apa cakap tentang Islam,tapi sudah tukarkah ini hari. tara malukah?, sikit dunia punya senang Allah sikit bagi,semua tendang tepi.Subhanallah !.....

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.