Monday, June 14, 2010

KOHILAL RUGI KERANA SILAP KIRA…..??..KAH..KAH..KAH…


Macam mana boleh silap kira...atau tersilap dalam masa dok berkira-kira hang nak untung berapa..aku nak tutuh berapa..??

kah..kah..kah...KOHILAL RUGI...Pasai silap kira..

Habis hari ini..!!! KOHILAL untung berapa lepas pebetoi kira-kira...atau dok RUGI juga...

Kah..kah..kah..

Macam mana pula cerita kisah CEO Kedah Corporation..dengar cerita dia juga sudah hilang sampai tak Nampak muka di Kedah belanda dengan wang berjuta-juta….

Apakah CEO Kedah Belanda juga bawa wang berjuta-juta untuk membuat pengiraan semula…takut tersilap kira sepeti KOHILAL juga..

Zul4…betoi ka KOHILAL silap kira..bersuara sikit pada pada yang dok menipu bangsa kononnya tersilap kira…YB Zul!!!

Kah..kah..kah…KOHILAL RUGI..kerana silap Kira…kah..kah..kah..

Kedah Cororation pun sama juga ka? tersilap kira-kira..?

Tapi dengar pula cerita…CEO nya lari terus tak Nampak muka dengan wang berjuta-juta betoi ka….?

CEO Kedah Corporation dengan wang berjuta-juta terus tak Nampak muka…
Kah..kah..kah..CEO Kedah Corporation….nak buat pengiraan semula…dia pi sembunyi seketika….bila sampai masa dia tunjuklah muka…dengan kenyataan Kedah Corporation pula rugi kerana terlebih kira…

Kah..kah..kah…Rugi….rugi….rugi…kerana slap kira….BETOI KA>????


Tok Det godam Kedah Corporation Bhd

Bekas Menteri Besar Kedah, Tok Det Khalid nampaknya bangun gagah menghentam KCB kerana kegagalan Kedah Corporation Berhad (KCB) menguruskan projek pelaburan pembalakan di Papua New Guinea sehingga dikatakan mengalami kerugian RM4 juta membuktikan Kerajaan Negeri bawah Pakatan Rakyat (PR) gagal mengurus tadbir syarikat milik kerajaan (GLC) dengan baik….[sini]

Satu hal lagi kehilangan CEO Kedah Kedah Corporation hingga hari ini belum terjawab sampai ke la..

Dengar khabarnya bukan sekadar CEO nya saja yag hilang entah kemana…kehilangannya dengan Wang berjuta-juta.

Wow !!! wow!! WOW !!

Apakah hari ini Kedah Corporation juga akan menerima padah yang sama macam KOHILAL juga….rugi kerana pelaburannya dengan syarikat Ali Tell diluar Negeri..

Kenyataan dari pemimpin PAS pula rugi kerana silap pengiraan…betoi ka KOHILAL silap buat pengiraan bukan Rugi kerana pelaburannya dengan Syarikat Ali tell….diluar Negei… ???


“Semasa saya dilantik menjadi peguam Kohilal:” - Zulkifli Nordin


Siapa peguam KOHILAL…..betoi ka Zul4 Kohilal silap kira…??

Cuba YB Zul terang sikit kedudukkan keewangan KOHILAL hari ini…betoika KOHILAL tenat disaat ini..cukupkah wang untuk dia membayar gaji…dimana pula DANA yang diperolihi untuk membiaya perjalan kohilal hari ini…????

Pada YB Zulkili berkata benarlah pada pelabor-pelabor yang menabung sekupang dua untuk masa depan mereka hari ini…masih ada lagikah peluang mereka mengharap keuntungan pelaburan mereka selama ini….dan Syarakat apa pula yang sinomim dengan pangillan Ali Tell di Us hari ini…apa jenis pelaburan yang KOHILAL labor selama ini…betoi ka ..kohilal rugi kerana tersiap kira..atau KOHILAL sudah di Kencing oleh Syarikat Ali Tell…Amerika???

kah..kah..kah...Pandai-pandai PAS menyanga ROGi juga Akhirnya...penyokong dan pelabor masih dok ber wala.....

Alahai mudahnya PAS beralasan “RUGI” kerana tersilap pegiraan…standard berapa Akautan Kohill hari ini apakah setaraf EXCO Kedah yang tak mengaji..dilandik memimpin Negeri Kedah hari ini..

Apa pula yang sebenarnya terjadi pada CEO Kedah Corporation hari ini…hingga terus angkat kaki hilang diri dengan wang berjuta-juta…dengar ceritanya CEO Kedah Corporation belum diketahui kehilangannya sampai ke hari ini…

Kedah Corporation jangan menerima nasib yang sama seperti yang terjadi pada KOHILAL hari ini…

Harap Zul4 dilantik menjadi peguam Kohilal dapat menjelaskan hal ini….dari tipu daya dan putaq belit Firun-firun PAS hari ini….

Azan Razak MB Kedah Belanda juga perlu juga membuat penjelasan kemana Mamat Akashah CEO Corporation ini yang kononnnya sudah menghilang lari dengan wang berjuta-juta…jika betoi apa yang GMC dengar berita dari sumber-sumber yang boleh dipercaya…

Sebagai anak Kedah …yang duduk dibumi Langkwi memantau dari GMC perlu juga nak mengetahui cerita sebenar CEO Kedah Corporation yang dengar kata sudah lari……

kah..kah..kah..menyaga sampai lari...kah.kah..kah..kah..

Kedah Sejahtera...Kedah Belanda...MB nya pula tak tau pa..pa...ada bokti senyap sunyi...

Komentar :

ada 0 comments ke “KOHILAL RUGI KERANA SILAP KIRA…..??..KAH..KAH..KAH…”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.