Monday, June 14, 2010

Kerajaan labu labi yang tidak ada “KAPIAQ” lagi.


Hanya jauhari yang mengenal manikam….begitu juga halnya dengan pemimpin dan politik PAS hanya Zuk4 saja yang mengenal PAS selain dari pengikut2 labu labi.

Al ulamak warasatul anbiya-ulama' adalah waris Nabi. Malangnya Ulama PAS hari ini lebih ramai memilih menjadi ulama Labu-Labi! .[sini]

Terutama pemimpin dalam Politik “DAJAL” PAS yang sudah "HALAL" hubungan mereka dengan kapiaq harbi..

“…….Kerjasama PAS dengan Orang bukan Islam adalah berbedza dengan apa yang dilakukan oleh UMNO dengan parti komponen dalam Barisan Nasional…” Pencipta Amanat Dajal


Nak membela orang Melayu dengan ISlam, bukan dengan melayu. Rasulullah membela orang Arab dengan Islam, bukan dengan Arab," Pencipta Amanat Dajal

Hari ini Politik “DAJAL” membela orang melayu dengan Islam melalui kerjasama Kapiaq Harbi[DAP] [sini]

Inilah yang membezakan cara UMNO dan yang apa dilakukan sewaktu zaman Rasullullah…yang membela bangsa itu melalui Islam sebelum ini.

Hari ini nampaknya PAS lebih maju dari zaman Rasulullah dan jauh lebih Anvance dari UMNo yang dituduh Thoghut dan kapiaq sebelum ini.

Kerana hari ini PAS membela melayu bukan saja melalui Islam dan tetapi dengan kerjasama kapiaq harbi[DAP] yang terang-terang menentang Islam.


Inilah bezanya politik “PUKIMAK” PAS membela melayu…bukan dengan melayu tetapi melalui kerjasama kapiaq Harbi[DAP] dan Islam.

Inilah cara PAS membela Melayu dengan kerjasama Islam dan kapiaq harbi [DAP] hari ini .

....kah..kah..kah..Apakah pemimpin PAS sudah gila Babi...kah...kah..kah.

Seperti mana mereka menulama segala kapiaq harbi....menjadi idola mereka hari ini..

Tanpa kerjasama kapiaq harbi[DAP] pemimpin-pemimpin Munafik PAS ini tidak mampu membela melayu dengan Islam sepertimana Rasullullah membela orang arab melalui Islam tanpa berselimut dengan kapiaq harbi. .

Seterusnya Rasulullah tidak menjadikan dirinya serta pengikut2nya atau orang2 Islam tali barut seperti yang dilakukan oleh Pemimpin PAS hari ini.

Inilah kelebihan puak-puak pemimpin “LAKNAT PAS “ ini membela melayu..bukan dengan melayu..tetapi membela melayu melalui kerjasama pemimpin2 Munafik PAS hari dengan puak-puak kapiaq harbi[DAP] yang menentang islam.

Hari ini Allhamdulillah bersyukur kita…

Kerana Politik MAHA MUNFIK PAS ini bukan saja berberbeza dengan UMNO dan pendekatan yang diambil oleh Islam yang sebenar.

Sejarah membuktikan Islam memiliki pemimpinnya yang cerdik mampu mengatasi kecerdikkan Yahudi…Peristiwa telaga Yahudi telah membuktikan betapa umat Islam mampu mengatasi kecerdikkan Yahudi seterusnya mampu membela umat Islam.

Tetapi pemimpin PAS yang bertopengkan Islam hari ini lebih dungu dan bahlol dari haiwan…malah sanggup dilembukan oleh kapiaq harbi.Inilah yang membezakan PAS dan UMNO hari ini.

Apa tidaknya tanpa usaha sama DAP [kapiaq Harbi] dan puak-puak bahlol yang bertopengkan Islam ini tidak mampu yakin dengan kebenaran yang dibawa oleh Agama sendiri..Keadilan perlu ditegak melalui sokongan DAP.

Islam tidak pernah mengiktifaf kapiaq harbi sekutunya..tetapi PAS yang bertopeng wajah Islam ini ini mampu menghalalkan apa yang Islam haramkan…melalui kepentingan politik “DAJAL” mereka.

Islam tidak pernah mengiktiraf kapiaq harbi sebegai sayap pada perjuangannya..tapi PAS menjadikan kapiaq harbi sayap perjuangannya politik “Dajal”nya..

Islam tidak pernah mengajar ummatnya..menolak hokum kerana undi kapiaq harbi..Manakala PAS yang bertopeng Islam mampu monolak hokum kerana Undi kapiaq kapiaq.

Islam tidak pernah mengujudkan kelab2 atau dewan untuk penyokong2nya..tapi puak munafik yang berwajah islam ini perlu mengujudkan kelab dan dewan bagi membantu bersuara bagi pihak mereka.

Terbukti Islam ala PAS yang munafik ini jauh bezanya dengan Islam yang dibawa oleh Rasullullah pada umatnya.


“Katakan:Hai orang-orang kafir

Aku tidak menyembah apa yang kamu sembah..

Dan kamu bukan penyembah Tuhan yang aku sembah.

Dan aku tidak pernah menjadi penyembah apa yang kamu sembah,

Dan kamu tidak pernah[pula] menjadi Tuhan yang aku sembah.”

Hari ini perkataan “KAPIAQ” sudah tidak relevan untuk dibaca atau disebut lagi dalam surah Al-Kaafirun oleh Ulama Politik “Dajal” PAS demi untuk menjaga sensitiviti kaum ..lebih2 lagi [DAP}] yang sudah menjadi rakan kongsi PAS hari ini.

Pemimpin PAS harus membaca surah Al-Kaafirun tersebut begini…

“Katakan –Hai orang-orang bukan islam…

Kami menyembah apa yang kamu sembah…..”…

.........Dengan alasannya PAS hari ini melalui ulama terompahnya ….

“Nik Abdul Aziz Nik Mat, tetap berpegang kepada kenyataannya bahawa pemimpin parti politik bukan Islam, termasuk DAP boleh menggunakan kalimah Allah demi kepentingan politik mereka”[sini]

PAS membenar penggunaan kalimah Allah oleh [DAP] “Demi Kepentingan” politik mereka …seperti mana PAS mempesendakan Hukum Allah ta’ala “Demi Politik” jijik mereka hari ini.[sini]

Seandainya alasan yang diberikan olah MB PAS Kedah Belanda bila desakkan untuk haram arak dan judi…sensitive kaum perlu diambil kira..kerana UNDI kapiaq harbilah memenangkan PAS.

Apa bezanya dengan meminda bacaan dalam surah Al-Kaafitun dari menyebut “hai..orang-orang kafir” kepada “hai orang-orang bukan Islam….. Kami menyembah apa yang kamu sembah…..”…

Kerana ulama politik “DAJAL” kami tetap berpegang kepada kenyataannya bahawa pemimpin parti politik bukan Islam, termasuk DAP boleh menggunakan kalimah Allah demi kepentingan politik mereka”…

Hari ini istilah orang-orang kafir pada pemimpin Politik “Dajal” PAS sudah tidak ada lagi..seperti yang digunakan dalam surah Al-Kaafirun…kini ulama politik “DAJAL” perlu membaca surah Al-Kaafirun ini begini…

“Katakan:Hai orang-orang bukan islam…

Kami menyembah apa yang kamu sembah…..”

Dan kamu penyembah Tuhan yang kami sembah.

Dan kami tidak pernah menjadi penyembah apa yang kamu tidak sembah,

Dan Tuhan yang kamu sembah sama dengan apa yang kami sembah.”

Dan kamu penyembah Tuhan yang kami sembah…

Allahuakbar !!!

Tersesatkah puak-puak PUKIMAK ini hari ini…demi Politik Gila babi demi untuk menyakinkan dan menjaga hati DAP [kapiaq harbi ] hari ini???


Jika mereka mampu menolak hukum Allah ta’ala semata-mata untuk menjaga sensitiviti kaum dan Undi kapiaq harbi yang menyokong mereka…

Apakah mustahil puak-puak puki mak PAS ini mampu mengubah struktuk asal ayat al-Kafirun ini…semata-mata untuk mengelak sensitive kaum terutama DAP hari ini...

Jika pemimpin PAS menyebut orang-orang kapiaq seperti yang terdapat dalam surah Al-Kaafirun …lebih-lebih lagi untuk menjaga DAP yang sudah SAH menentang Islam selama hari ini.

Hari ini pemimpin PAS mengguna bebagai-bagai helah dan tipu daya untuk menipu ummat Islam bahawa orang-orang kapiaq ini[DAP] sudah berubah dengan alasan..
.
"Kita bersyukur dengan pendirian DAP sekarang, kerana mereka sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan tidak mendirikan negara Islam" - Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian 12 Mei 1999.

Dan…seterusnya mengiktiraf kapiaq harbi melalui kenyataan ini..

PAS juga telah membuat keputusan dengan adanya Dewan Himpunan PAS itu membuktikan PAS telah mengiktiraf mereka dengan menjadikan mereka sebahagian dari sayap-sayap parti sebagaimana Dewan-Dewan yang lain.[sini]

"Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" - Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963.

Persoalannya ..apakah yang haram pada PAS pada tahun 1963 dulu…kini sudah halal kembali dan tidak kapiaq dan haram lagi? setelah Dewan Himpunan PAS bersidang dan bersetuju menghalalkan apa yang sudah ditetapkan Haram sebelum ini?

Begitu juga dengan “BABI” yang hukumnya haram sebelum ini…hari ini hukumnya tidak haram lagi..semata-mata PAS hari ini telah membuat keputusan melalui Dewan Himpunan PAS membuktikan “BABI” tidak haram lagi..samada dalam waktu dharurat maupun waktu-waktu biasa…semata-mata untuk menjaga sensitiviti kaum terutama DAP hari ini…

Seperti yang yang pernah pemimpi PAS keluarkan kenyataan ….seandaiya mana-mana pemimpin PAS menghalang cina dari makan babi si Anjing ini sanggup meninggal perjuangan PAS.

Inilah yang membezakan Pemimpin PAS serta penyokong labu-labinya dengan Umat Islam yang lain hari ini.

Komentar :

ada 1
Anonymous said...
pada hari 

gunung mat cincang rupanya barua dan anjing umno ye, lu cakap serupa anjing, memang lu keturunan anjing dan babbi kot, lu tak tau agama lu jangan cakap pasal agama le, lu punya standard serupa anjing kurap je

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.