Tuesday, June 8, 2010

KEMANA DUIT RM45 JUTA HASIL PELABURAN 20,000 AHLI KOHILAL…kah..kah..kah.


KERANA ADA SEDIKIT MASALAH RM45 JUTA HASIL PELABURAN 20,000 AHLI LEBUR?? !!!

Timbalan Pesuruhjaya PAS Kelantan, mengakui Kohilal mempunyai sedikit masalah, bagaimanapun ianya dianggap sebagai risiko dalam perniagaan yang perlu dihadapi.
Apakah Kedah Corporation juga mempunyai sedikit masalah yang sama juga hingga dengar khabarnya CEO Kedah Corparation menghilang diri…

Jika hanya dengan sedikit masalah dalam Kohilal sudah melibatkan RM45 juta…..hasil pelaburan dari 20,000 pelabur…

Berapa juta pula yang terlibat dalam Kedah Corporation..????? Kalau..kalau...Kedah Corporation juga menghadapi sedikit masalah seperti Kohilal...tidak masakan dengar ceritanya CEOnya Kedah Cop boleh hilang!!!

Kah..kah..kah.. CEO Kedah Cop boleh hilang....ka..kah..kah..

Kohilah RM 45 Juta....Kedah COP berapa juta pula....kah..kah..kah..

Mengapa ceo menghilang diri dari Kedah Corporation hari ini…adakah Kedah Corporation juga menghadapi sedikit masalah seperti Kohilal yang melibat RM45 juta…juga.

Semua cerita sedikit masalah melibat RM45 juta ada di[sini]

Komentar :

ada 4 comments ke “KEMANA DUIT RM45 JUTA HASIL PELABURAN 20,000 AHLI KOHILAL…kah..kah..kah.”
Anonymous said...
pada hari 

agaknya Kedah Corp turut melabuq dlm projek ternak burung unta...kerana dengaq chrita, ramai ahli PIS yg melabuq dlm KOHILAL suka makan teluq burung unta...disebabkan depa dok perabis teloq..langsung takdak stok baka burung unta..tu yg habis rugi tu...kah..kah...kah..

lain kali bela la burung yang bernama AYAM...bengap betoi!!

Anonymous said...
pada hari 

PADA GMC ELOK LABUR DALAM INDUSTRY TERNAKKAN BABI..LAGI PUN PEMIMIN ADA YANG SANGGUP KELUAR DARI PAS KALAU ADA YANG HALANG CINA MAKA BABI...

KAH..KAH..KAH..PEMIMPIN ISLAM....ALA YAHUDI.

Anonymous said...
pada hari 

Aku setuju APDS 3.30AM.

Babi beghanak selalu. KOHILAL silap perkiraan. Pi buat kandang babi, ha KOHILAL menyaga, banyak dapat untung. Boleh bayar dividen ahli.

Yang jaga KOHILAL niii... geng2 PAS yang ada kelulusan tinggi tu ka?. UMNO yang ada tak dak kelulusan tak songlap duit ahli pooonnn...

Penyangak punya orang PAS.

Anonymous said...
pada hari 

Itula yang dikatakan Bodo tak nak belajar, dok mengaku pandai, sampai kira duit pun tak pandai, itu yang belajar pandai2 tu, agak yang Ahlul Bahlul biasa macam mana agaknya???

Oiii!!! Pak Lebai Pas! orang Asli pu pandai kira duit!!. Mampoih le hempa, pakai dok kena kelentong saja le sampai bila2...apa nak buat orang tua dah kata, ORANG BODO MAKANAN ORANG PENIPU..

Memalukan!!!Lebai PAS Kaki Penipu....

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.