Monday, May 10, 2010

GOBALAKRISNAN NAIK ANGIN ...!!!


Tegejut dengan Agenda 9Mei lebih 1500 penyokong PKR Padang Serai dan Kulim Bandar Bahru keluar Parti bersama naib Ketua Bahagiannya Kattu Raja orang kuat PKR kawasan tersebut….

Penyelaras Parlimen Kulim Bandar Bahru N.Gobala naik angin dengan pihak MPKK dan pihak TNB pada hari ini..seterusnya memberi tempoh 48 jam pada TNB untuk menjelaskan tututan ganti rugi kepada penduduk di Taman Mutiara yang terlibat dalam masalah Voltan tinggi baru-baru ini.

“KULIM – Penyelaras Parlimen Kulim Bandar Bahru N.Gobalakrisnan kecewa dengan TNB yang dikatakan belum membuat sebarang pembayaran ganti rugi kepada penduduk di Taman Mutiara yang terlibat dalam masalah Voltan tinggi baru-baru ini.”

“Saya meminta TNB mengubah keputusan mereka untuk membayar pampas an dang anti rugi kepada penduduk terlibat dalam tempoh 48 jam.Sekiranya TNB engan berbuat demikian,saya minta semua mangsa terlibat datang berjumpa saya dan kita semua pergi ke pejabat TNB beramai-ramai” Gobala Sinar Harian 10 Mei 2010

“………saya memang kecewa dengan cara MPKK membuat penyelenggaraan.Dibandar Kulim contohnya banyak kawasan yang semak samun dan mengalami masalah rumput panjang.Masalah ini lebih teruk dikawasan perumahan.

“…….MPKK harus ingat penduduk Kuli mahu Bandar mereka kelihatan cantik dan bukan semak samun.Rumput panjang seharusnya dipotong mengikut jadual dan tidak membiarkan ia tumbuh liar……..”


Lain pula gelagat Timbalan Ketua Umno Bahagian Padang Serai…yang banyak menimbulkan masalah dalaman pada UMNO Padang Serai...yang dikatakan tidak sebulu dengan ketuanya...hari ini bagai nau dalam belukar...

“PADANG SERAI – Timbalan Ketua UMNO Bahagian Padang Serai,Halim Hasan yang datang melawat keluarga itu bersama pegawai JKM berkata,permohonan dibuat sedang diproses dan akan dipertimbangkan jabatan itu.

Beliau meminta pemohonan bantuan JKM memberi sedikit masa kepada jabatan itu supaya dapat melengkapkan permohonan dibuat. Sinar Harian 10 Mei 2010


Apakah mereka mempunyai agenda dalam PRU13 nanti.......??????
?

Komentar :

ada 2 comments ke “GOBALAKRISNAN NAIK ANGIN ...!!!”
Anonymous said...
pada hari 

ayoo pochik!,APDS apa sudah jadi?.ini orang semua dulu punya jam said mr,G rombu good tapi sikit punya hal juga itu lobang state tarak mahu tutup,sekarang semua lari.chit! ada bikin kerjakah? itu busar punya menteri.resinglah.

Anonymous said...
pada hari 

Apa mau jadi PKR dan PAS pun semua mau lari tunggu sikit hari lagi..Azizan Razak pun mau lari !!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.