Monday, May 10, 2010

RAJA RIMBA SERTA 1500 LAGI KELUAR PKR !!!


Paya Besar ,Lunas .Lumpuh !…lumpuh ! lumpuh ! bila 1500 lagi penyokong PKR Padang Serai dan Kulim Bandar Baharu Keluar PKR menyertai MIC..

Majlis penyerahan borang keahlian dibuat di Dewan Hak Milik Kattu Raja [Raja Rimba] jika dulu sinilah sejarah Anwar menerima kunjungan ribuan penyokongnya dari segenap lapisan masyarakat terutama kaum india…

Maka hari ini 9 Mei setelah PR memerintah selama 2 tahun 2 bulan disini jugalah Kattu Raja memadam sejarah PKR Padang Serai bilamana lebih 1500 masyarakat India penyokong dari dua bahagian Bandar Bahru dan Padang Serai menyertai MIC .

Rata-rata mereka sudah hilang kepercayaan terhadap Pakatan Rakyat…yang gagal mengkotakan sebarang janji .

Dari e-mail yang GMC terima dari rakan-rakan Blogger yang berada bersama-sama dalam majlis tersebut mendapati sambutan amat mengalakkan dari masyarakat India, arus kebangkitan BN mula melanda kubu kuat PKR yang dulunya salah satu kubu kuat MIC

Hari ini rata-rata Masyarakat Paya Besar dan sekitarnya sudah mula meninggalkan perjuangan yang sia-sia yang tidak pernah menjanjikan sebarang perubahan kepada mereka..malah ada sesetengah dari mereka telah merasai begitu kecewa …dan akan memastikan PKR tidak mungkin mampu berkembang lagi..dikawasan tersebut.

Tsunami 9Mei bukan terhenti disitu saja…ada ura-ura arus tsunami akan terus melanda selepas ini melibatkan penyokong-penyokong Melayu dan Masyarakat India dan lain-lain bangsa dikawasan Parlimen dan Dun Lunas Padang Serai yang melibatkan berbagai bangsa melebihi 2000- 2500 penyokong lagi dari berbilang bangsa termasuk penyokong-penyokong yang dulunya setia bersama PAS yang sudah terpesong agenda perjuangan mereka.

Di percayai tsunami yang akan datang ini dapat melumpuhkan sama sekali pengaruh PKR dan PAS dikawasan Parlimen dan Dun Lunas Padang Serai…seterusnya dapat melumpuhkan pengaruh PKR dan PAS di Kedah Belanda.

Tunggu Tsunami yang terdekat ini pula dalam beberapa hari lagi selepas tarik 9Mei ini…..berapa pula jumlah penyokong PKR yang akan meninggalkan parti….



Dan seterusnya gelombang Tsunami yang ke tiga yang mampu meranap dan menkafankan PKR di Kedah Belanda temasuk PAS ……

Insyaallah !!

Benarkah dakwaan Lim Soo Nee PKR tidak gentar? SINI dengan arus kebangkitan ini...?? yang mampu melenyapkan sama sekali pengaruh PKR hari ini yang berada dalam pergolakkan...

Atau apakah kenyataan Lim Soo Nee hanya sekadar untuk menyedapkan hati Azizan Razak yang cuma menanti ketika untuk membubarkan DUN jika ada yang akan melompat Parti.

Hari ini nasib Kedah Belanda berada dihujung tanduk.Apakah PAS mampu lagi bertaici untuk menyedap hati penyokong-penyokongnya lagi dengan arus tsunami lompat dan keluar Parti?

Hari ini Rakyat sudah dapat menilai perjuangan PAS yang hanya beretorik selama ini...Pergolakkan yang belaku didalam Politik PAS di Kedah sesama EXCO mereka juga sedikit sebanyak menyumbang kearah tersungkurnya PR dibumi Kedah Belanda.

Disamping janji Allah swt kepada pemimpin PAS tidak seperti PAS berjanji dengan tipu helah mereka selama ini.

Kebangkitan UMNO/BN hari ini juga datangnya dari kuasa Allah swt yang mampu menyedarkan sekelian penyokong mereka kearah kebenaran yang lebih nyata bukan sekadar beretorik dengan bangsa...dengan berselindung dengan Hukum Allah Swt...

Andainya suara rakyat mampu memberi kuasa pada PAS hari ini berkuasa di bumi Kedah Belanda....maka hari ini dengan suara rakyat juga PAS akan kembali ketempat asal mereka.


Insyaallah tunggu dan lihat selepas ini tsunami ke-dua dan ke-3.!!

Komentar :

ada 7 comments ke “RAJA RIMBA SERTA 1500 LAGI KELUAR PKR !!!”
Anonymous said...
pada hari 

yahooooooooooooooooooooooooooooooooooooo kasi padam itu PKR ..

Anonymous said...
pada hari 

PEH..bleh demam -anwar liwat-tngok ramai yg kuar PKR ni..bagus rakyat india..itu br semangat 1 MALAYSIA..

Anonymous said...
pada hari 

syabas. rakyat telah sedar bagaimana diperbodohkan oleh mereka yang bergelar syaaitan bertopengka manusia. harapan agar selruh rakyat kedah akan membantu membangunkan negeri kedah di bawah BN nanti.

Anonymous said...
pada hari 

asyik india,cina ja yg disanjung....
bumiputera(melayu) sapa nak bela???

Anonymous said...
pada hari 

SALAM. ALLHAMDULILLAH MUDAH2AN LEBIH RAMAI BANGSA MELAYU AKAN MENGIKUTI JEJAK MEREKA DALAM 1/2 MINGGU LAGI YANG DIJANGKA KUMPULAN DARI MASYARAKAT MELAYU PULA...

CUMA KITA TUNGGU TSUNAMI KE-2 YANG DIRASAI LEBIH HEBAT DARI TSUNAMI 9MEI DAN....??? MEI NI PULA.

YANG TERAKHIR TSUNAMI KE-3 MEMBAWA PUKULAN MAUT UNTUK PKR/PAS KEDAH BELANDA.

INSYAALLAH........!!!

kingnek said...
pada hari 

haha, tersungkur si Al Juburi, orang buah pala tu orang miskin, fikir benor betul si puaka DAP dan PKR nak mempertahankan nasib mereka, tapi jelas, ditipu!

Anonymous said...
pada hari 

Syukur alhamdulillah, berita yang amat menggembirakan ahli-ahli UMNO seluruh negara menjelang 64 tahun penubuhan nya !

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.