Saturday, May 15, 2010

PKR - MANGSA BULI PAS KEDAH.


Benarkah PKR dan DAP hanya menjadi mangsa "Buli" PAS Kedah saja..jika PKR menjadi mangsa buli kepada PAS Kedah bagaimana dengan Nasib Penyokong PKR jika ...EXCO2 yang dilantik oleh PAS semata-mata untuk dijadikan Umpan agar mereka kekal berkuasa..berbanding kemampuan yang PAS ada.


Siapakan yang akan menjadi mangsa...." BULI " mereka? Rakyat yang diputaq belit dengan kenyataan mereka....atau EXCO2 PKR yang dilantik atas dasar UPAH agar tidak melompat Parti..

Rakyat sedang menghakimi sandiwara PAS di Kedah hari...jangan terlalu lama mempersendakan pilihan Rakyat...

"Saya merujuk kepada suatu laporan media di mana PAS Kedah akan memanggil ADUN PKR dan DAP Kedah untuk memberi penjelasan dalam satu majlis ceramah anjuran PAS di Kompleks PAS Kedah di Kota Sarang Semut, pada 22 Mei depan berhubung dakwaan yang tersebar luar kononnya mereka akan melompat meninggalkan Pakatan Rakyat Kedah"

Saya amat terperanjat dengan tindakan PAS Kedah secara terbuka memanggil ADUN PKR dan DAP Kedah memberi penjelasan tersebut di ceramah PAS di Kompleks PAS Kedah di hadapan ahli-ahli PAS.[sini]

Komentar :

ada 2 comments ke “PKR - MANGSA BULI PAS KEDAH.”
Admin CCZ said...
pada hari 

Ustaz pun menipu ke? Bahaya beb! Macam mana nak berdakwah dan mengajar ugama kalau suka menipu?

Anonymous said...
pada hari 

Bukan sekadar tipu ada segelintirnya ya..Rabbi lidah bertaraf bewak...!! bercabang dua.

Belum pernah GMC bertemu manusia yang penipu dan pemutaq melebihi yahudi laknatullah !! ini bukan fitnah satu kenyataan.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.