Sunday, May 9, 2010

PAS TONG SAMPAH YANG JIJIK PENUH DENGAN FITNAH !!


PAS ibarat Politik Tong Sampah yang jijik dan penuh dengan fitnah serta putar belit…andainya hari ini PAS mampu menafikankan Hukum dan Amanat Dajal mereka yang dulunyamenjadi senjata mengkapiaq seluruh bangsa Melayu yang menyokong UMNO,MIC dan MCA…selain melalui propaganda mereka bahawa UMNO golongan munafik…

Hari ini setiap tuduhan dan tomahan jijik pemimpin PAS termasuk pencipta Amanat Dajjal terhadap UMNO sudah menikam diri mereka kembali. Hari ini PAS ibarat tong sampah yang bersih dari segi luaran dan persekitaran…tetapi hakikatnya ia masih tempat yang jijik mengumpul segala sampah sarap dan kekotoran yang dibuang.

Setiap janji,hukum,amanat yang keluar dari Politik Tong sampah ini masih kotor dan jijik…ianya tidak seharusnya digunakan tanpa sebarang proses “PENYAMAKKAN” terlebih dahulu.

Walaupun ia masih sesuatu yang baik dan boleh digunakan tetapi ia adalah sesuatu yang datagnya dari Tong sampah yang sudah reput tempat berkumpul segala buangan sampah sarap hanya tempat anjing mencari sisa-sisa bangkai dan tulang!

Tidak hairanlah jika apa juga produk yang dihasilkan oleh PAS hari ini jika ia terus diguna pakai ia akan merosakkan maruah agama Islam itu sendiri….

Contohnya apa nilai yang masih ada hari ini pada ucapan dan penjelasan dari bekas Ketua Ulama PAS sebelum ini tentang sifat manusia munafik yang PAS warisi hari ini???

Apakah PAS sanggup mengakui bahawa hari ini mereka lah diantara golongan Munafik !!! yang lebih kapiaq dari kapiaq…amalan berbohong,menipu,memutar belit dan mungkir janji ,menolak hokum Allah ta’ala demi Undi Kapiaq Harbi..??? siapa jika bukan pemimpin PAS hari ini….!!!

Tapi ….adakah segelintir pemimpin dan Ulama Politik Dajal Pas hari ini sedar bahawa segala,Hukum,Amanat Dajal dan beratus lagi fatwa Politik dajal mereka tidak lebih dari Produk yang dihasilkan dari Tong Sampah Politik mereka yang jijik yang sudah daif dan hampir reput layak di sepak ke tempat pelupusan saja…???

Jadi tidak hairanlah jika Isu 4 juta dana untuk memfitnah PAS sanggup lakukan apa saja…demi untuk mengekal retorik perjuangan Islam mereka bersama DAP.

Jika nyawa orang lain PAS sanggup wakafkan untuk korban politik Dajal mereka hari ini …manakala bini PAS sanggup petaruhkan talaq 3…Hukum dan Amanat Dajal PAS sepak begitu saja inikan pula 4 juta wang sumbangan untuk memfitnah musuh mereka…bukan pula dari wang saku keringat carian mereka….

Kerana PAS bijak bermuka-muka…dengan hukum dan balasan Allah ta’alla pada lembu-lembu mereka..asal tidak menguna dana dari titik peluh pemimpin mereka…janji dapat memutaq belit bangsa dengan gaya imu agama yang mereka ada…berserban dan berketayap di kepala tapi bijak menipu bangsa berselindung disebalik Hukum Allah ta’alla.

Segala sumbangan iklas dari penyokong yang merempat dijadikan dana untuk politik keparat mereka…kononnya inilah jihat pukimak Politik mereka…mereka kaya raya…penyokong papa kedana segala duit minyak,makan minum anak bini mereka serta duit poket untuk menyebar fitnah dan maki hamun mereka ditanggung beres …semua dari sumber putaq belit dan tipu daya mereka....menipu bangsa !!
sini

Komentar :

ada 9 comments ke “PAS TONG SAMPAH YANG JIJIK PENUH DENGAN FITNAH !!”
Mordecai Kucai said...
pada hari 

Heran ya.

Blogger hari hari belasah PAS sihat walafiat tapi orang PAS pula di timpa bala macam macam.

Jelas sekali siapa di pihak Allah.

Jahanamkan PAS!

Parti Ajaran Sesat yang masih tidak di ambil tindakan.

Anonymous said...
pada hari 

KITA DEDAH DAN BONGKAR APA YANG NYATA BUKAN DIBAYAR UNTUK MEMFITNAH MEREKA..KERANA BALA DARI ALLAH SWT LEBIH HEBAT DARI KUASA DAN SUARA MEREKA.WALAUPUN KITA BUKAN SETARAF ILMU AGAMA MEREKA TETAPI INSYAALLAH MASIH KENAL HARAM DAN HALAL POLITIK MEREKA.

jamaliah said...
pada hari 

kak jem sokong.....sokng sangat apa yang hahn katakan tu.....KAMI BELASAH KEPADA YANG TIDAK BETUL APA YANG DIKATAKAN OLEH PAS...

dijemput semua ke

http://ohpenipu.blogspot.com

jamaliah said...
pada hari 

anda semua di jemput untuk turut memeriahkan lagi blog..kak jem..

http://ohpenipu.blogspot.com

Anonymous said...
pada hari 

THE TRUTH ALWAYS REVEALS ITSELF IN THE END FOR ALLAH IS THE GREATEST.

Anonymous said...
pada hari 

Jgn kotorkan serban di atas kepala jgn calarkan maruah bangsa dan jgn sesekali menghina agama dek tamak pada kuasa politik dunia.Kembalikan mereka ya allah..... ke jalan yang benar dan ke jalan yang engkau redhai. amin ya allah...amin ya rahman.....amin ya rahim.....

Anonymous said...
pada hari 

mana amanat hj hadi? kenapa puak2 pas tak berani nak jawab? sebab sekarang mereka bekerjasama dengan KAFIR LAKNAT!dah tak timbul pasal mati syahid lagi! dasar pelacur agama!!

Anonymous said...
pada hari 

N.Ajis bukan nabi yang maksum. Syurga Neraka Allah yang tentukan bukan N.Ajis. Kata-kata N.Ajis adalah pendapat songsangnya bukan fatwa...

Anonymous said...
pada hari 

salam,Bro Anon dan kak jem kerana sudi meninggalkan sedikit komen.Insyaallah GMC akan mengunjungi blog kak jem. wassallam

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.