Saturday, May 15, 2010

PAS HIMPUN PENYOKONG BUKAN ISLAM????


Jika dulu mereka yang bukan Islam inilah yang menjadi Modal Politik Dajal ini mengkapiaqkan bangsa..hari ini segala-galanya sudah berubah dari sanggup menolak Hukum Allah ta’ala demi Undi Cina dan India…PAS sanggup berkongsi Kalimah Allah swt…selain mengadai Talaq Bini demi Politi Dajal..

Hukum dan Amanat Dajal Hadi sudah disepak ketepi..kini PAS mencipta Amanat dan Tema baru lagi setelah berada dalam barisan kapiaq harbi….

Allahuakbar ! MUNAFUKNYA Puak-puak ini.







KUALA LUMPUR, 15 Mei — Dewan Himpunan Penyokong PAS, sayap baru bagi mengiktiraf penyokong bukan Islam dalam parti itu akan dilancarkan 23 Mei ini.

Langkah itu dilihat diambil untuk mempertingkatkan sokongan pengundi-pengundi bukan Islam kepada parti itu dalam pilihan raya umum akan datang.

Jawatankuasa Kerja Pusat PAS yang mengadakan mesyuaratnya baru-baru ini sudah memberi lampu hijau kepada pelancaran itu yang akan berlangsung di Klang, Selangor.

Dewan Himpunan Penyokong PAS dibentuk dengan menaik taraf Kelab Penyokong PAS, yang ditubuhkan enam tahun lalu dan menjadi salah satu komponen sokongan kepada parti Islam ini dalam pilihan raya umum 2008.

Ia disahkan oleh Pengerusi Lujnah Perpaduan Nasional PAS Pusat Dr Mujahid Yusoff Rawa ketika dihubungi baru-baru ini.[sini]

Komentar :

ada 2 comments ke “PAS HIMPUN PENYOKONG BUKAN ISLAM????”
Anonymous said...
pada hari 

selamatkanlah Malaysia dari putar belit biawak biawak hijau ini..amin!!

Anonymous said...
pada hari 

Biarkan biarkan si lunchai hendak terjun dengan labu labu nya .....

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.