Wednesday, May 12, 2010

MEE KAMPUA !! PAS HILANG AKAI….Kah..kah..kah..


SELAIN LAKSA CINA MENJADI KEGEMARAN PEMIMPIN PAS DULUNYA KINI BERADA DALAM PKR TANPA MENGIRA HARAM HALAL... KERANA NAFSU JIJIK MEREKA…SETARAF JIJIKNYA PEMIMPIN PAS KEMARUK UNTUK BERKERJASAMA DENDAN DAP HARI INI… YANG PERNAH DI COP OLEH ULAMA KING LEATHER “DAP SEPERTI UBAT YANG TAMAT TEMPOH”…

KINI DAP TELAH BERUBAH MENJADI PENAWAR DAN PEMANGKIN KEARAH KEUJUDAN NEGARA ISLAM UNTUK MENIPU BANGSA DI SEMENANJUNG….

DISIBU PAS BERTEMU BUKU DENGAN RUAS MELALUI TEMA “GILA BABI” MEREKA YANG BARU..UNTUK MENJERAT SUKU DAYAK DISANA…SELAIN DARI PAS MENERIMA KATA DUA…BAHAWA PAS JANGAN BERMAIN API..DENGAN SUKU DAYAK DISIBU.



SIBU BUKAN TEMPAT MEREKA MENYALAK MELOLONG…BERARAK MEMAKI HAMUN…KERANA SIBU TIDAK MEMAHAMI BAHASA MAKI HAMUN POLITIK MEREKA…SEPERTI DISEMANJUNG !!

JIKA DISEMENANJUNG PAS DENGAN ULAMA LAKSA CINA,ULAMA MEE REBUIH,MEE SEGERA….DISIBU PAS TERJERAT DENGAN ULAMA MEE KAMPUA…SETARAF LAKSA CINA KEGEMARAN PEMIMPIN PR DISEMENJUNG JUGA…WALAUPUN TIDAK MENGANDUNGI BAHAN BABI SEPERTI MEE KAMPUA…

TAPI TAHAP HALAL DAN HARAMNYA MASIH DIRAGUI JUGA….MENJADI KEGEMARAN SEGELINTIR PEMIMPIN ISLAM PR HARI INI….



ALLAHUAKBAR ! BURUKNYA NAFSU SERAKAH PEMIMPIN PR SETARAF BURUKNYA HASAT DENGKI SEGELINTIR PEMIMPIN MEREKA… BUSUKNYA HATI PERUT MEREKA SETARAF BUSUKNYA TONG SAMPAH KERAJAAN KEDAH BELANDA…

HANYA MENANTI SAAT DAN KETIKA TERSEMBAM MENYEMBAH BUMI ANGKARA BUSUKNYA HATI PERUT MEREKA !!


“Mee Kampua dengan tulisan "Satu Undi bagi DAP merupakan satu undi bagi sebuah negara Islam"

"Kampua merupakan hidangan popular Foochow yang mengandungi bahan babi. Memandangkan majoriti di sini adalah Foochow, kami berharap dengan berbuat demikian, ia boleh menghantar isyarat jelas kepada pengundi mengenai isu negara Islam,"

"PAS terkena penendang maut dengan Tema Gila Babinya di Sibu….

" dengan menyentuh isu negara Islam melalui slogan yang berkesan ("Satu Undi Untuk DAP merupakan satu undi bagi sebuah negara Islam"). Penasihat DAP Lim Kit Siang


Dapat saja berita melalui tel bahawa PAS cipta Tema baru lagi di Sibu.... Mat saleh di Langkawi pun….kah..kah..kah sini. misti tonton !!

'Undi DAP bererti undi untuk PAS dan negara Islam'

Apakah disibu PAS juga turut bersyukur???? Dengan pendirian kaum Foochow dan pengemar mee kampua setaraf pengemar laksa cina di Semanjung….

Apakah puak-puak Foochow ini juga telah berubah pendirian dari pengemar mee kampua berubah menjadi pengemar Laksa Telok Kecai Kuala Kedah ??? sepertimana DAP yang sudah berubah pendirian mereka setelah Guan Eng,Nga Ko Meng serta Gobala yang cukup menyangi Ulama yang bernama Badrul Amin…yang sanggup mengajarnya semasa didalam penjara…tentang kebaikkan serta segala ajaran Al-quran serta hadith..!

Sehingga hari ini mereka [DAP] yang telah berubah pendirian sudah memahami tentang pendirian pemimpin PAS yang maha putaq belitkan.

Sehingga pemimpin PAS sanggup pula menggugurkan Negara Islam…menolak Hukum Allah ta’alla demi DAP….

Disibu PAS memutaq belit lagi....dengan alasan Undi DAP bererti Undi Negara Islam yang pemimpin PAS sudah sepak kelongkang Agenda Negara Islam dalam satu Majlis di Hotel Sri Malaysia Sungai Petani oleh encik Mat bin Sabu...jaguh maki hamun PAS yang sudah tidak laku !!.....Islam apa lagi yang PAS ada..??? cuma sekadar Islam pada jubah dan serban saja...segala kata dan janji..sudah tidak boleh dipercaya...!!

Kini PAS bertema dan beramanat serta berfatwa bertaraf sawan “ BABI” lagi untuk meraih undi kaum-kaum Foochow…dan masyarakat di Sibu….bahawa.

“'Undi DAP bererti undi untuk PAS dan negara Islam'?? sepertimana PAS menipu dan memutaq belit kaum Melayu Islam di semenanjung melalui Fatwa dan Hukum mereka…

“"Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" - Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963.

Sekarang orang-orang kafir [DAP] .. PAS sudah murtabatkan begini…

“."Kita bersyukur dengan pendirian DAP sekarang, kerana mereka sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan tidak mendirikan negara Islam" - Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian 12 Mei 1999.

Yang lebih dahsyat lagi pemimpin PAS sanggup mengadai maruah perjuangan Islam mereka selama ini dengan fatwa “GILA BABI “ di Sibu hari ini

'Undi DAP bererti undi untuk PAS dan negara Islam' kah...kahhhhhhhhhh

Lihat [SINI] betapa kamaruk dan melahaqnya PAS untuk meraih undi..inilah sikap yang “MAHA TAMAK dan GELOJOH” nya sekutu kapiaq harbi [PAS] hari ini….

Tidak cukup dengan menyokong kapiaq harbi…PAS sanggup bersembahyang hajat untuk memenangkan kapiaq harbi disibu ini…

Akhirnya yang dikejar tak dapat….satu Negeri akan akan terlepas lagi selepas ini.


Insyaallah..

Komentar :

ada 2 comments ke “MEE KAMPUA !! PAS HILANG AKAI….Kah..kah..kah..”
Anonymous said...
pada hari 

rupa nya cm ni ka org yg kalah pilihanraya kihkihkih
mereben tk ketahuan
kesian.......
yg setia dng umno tak dapat apa, p bagi pulak senator dekatc ezam
bodo punya politik

Anonymous said...
pada hari 

depa cakap macam tu tentu selepas kena langkau yang dihulur oleh tuai rumah panjang dalam salam selamat datang.takut dah tak kenai teh 'O' atau langkau (halal atau haram),hentam sajalah.berwaspada bila bercakap jangan sedap saja nanti pungkor pun kena balas.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.