Saturday, May 15, 2010

KU...DIPENJARA!!!!


Di Penjara?? Mengapa..kerana tak sempat bayar denda kaunter dah..tutup..!!Hari ini sabtu sekerat hari…hari Ahad..Public holiday..kalau nak keluar hari…isnin lahhhh !! apa pun sempat lah 2 hari 3 malam lahh…tidor dalam !! makan percuma…kah..kah..kah..

Tapi ingat bukan kerana Fitnah tapi berbohong pada penduduk Taman Mutiara….kerana tak sempat bayar denda Rm3000.oo .. Gooooobala di penjara..” Wa mau garu…wa mau garuuuu lu lahhhh”

Cukup malang nasib Gobala bukan satu atau dua kes saja… tapi berbelas-belas kes yang dok tunggu gobala lagi…duhai penyokong2 yang dok mengampu……hilanglah MP aku…[Sini]

Komentar :

ada 4 comments ke “KU...DIPENJARA!!!!”
Anonymous said...
pada hari 

maaf mencelah sikit...

sumber : Utusan

"Sementara itu, pemimpin parti pembangkang tersebut ditahan seketika di lokap mahkamah setelah beliau tidak dapat membayar denda apabila kaunter bayaran telah ditutup pada pukul 12.15 tengah hari.

Beliau bagaimanapun dilepaskan selepas membayar denda tersebut sebaik sahaja kaunter berkenaan dibuka semula pada pukul 2.45 petang."

sekadar nak membantu membuat pembetulan...tp apa pun...merasa gak Gobala ni melepak kat lokap...
huhuhuhu

Anonymous said...
pada hari 

Nak sambung sikit je...

Terima kasih kerana menyambung berita nak sambung sikit lagi...Walaubagaimana pun Gobala masih mempunyai peluang membuat rayuan dalam tempoh 14 hari...

Kesimpulan dan kesudahannnya Kes Pukul Polis masih menati untuk beliau terus menjadi penghuni setia sell di penjara....Insyaallah.

Anonymous said...
pada hari 

Hello GMC you banyak suka dengan ini news.lagi ada keskah nanti mau keluar.ayoo kepala manyak pusinglah.

Anonymous said...
pada hari 

Insyaallah !! saya tidak mampu mendahului kuasa Allah swt...Tapi Insyaallah kebenaran akan terhasil juga...kerana kita masih ada "KUASA" yang lebih hebat dari suara kapiaq harbi yang menyokong mereka hari ini.. iaitu kuasa..dari Allah swt !!akan menentukan dimana letaknya mereka esok atau lusa....bukan GMC !!

Insyaallah !!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.