Wednesday, May 12, 2010

KERA - JAAN PAS AKAN TUMBANG !! INSYAALLAH.


Akhirnya pembohongan dan tipu daya PAS Kedah terbongkar jua…belum ada lagi sejarah dikedah Ahli PAS keluar meninggalkan perjuangan PAS secara beramai-ramai..walaupun

PAS berada dalam keadaan tenat dan terhimpit sewaktu zaman Allahyarham Ust Fadzil..Apa yang pernah belaku hanya kemasukkan Ahli atau pemimpin UMNO menyertai PAS.

Tetapi …apa yang belaku pada hari ini di Kedah Belanda dibawah kepimpinan Azizan Razak dan segelintir kuncu-kuncunya yang bertaraf “kaduk naik junjung” adalah sebaliknya…

Terbukti PRU12…PAS banyak melakukan Penipuan dan putaq belit…

Bukti nya belum mencapai 100 hari PAS memerintah Kedah ada EXCOnya lidah sudah bertaraf Biawak…menipu dan memutaq belit, selain menunjukkan hati perutnya yang busuk dengan sikap dendam mengalahkan iblis laknatullah..!!

Sebelum mencapai seratus hari PAS sudah mula menipu bahawa PAS sudah langsaikan hutang kerajaan Negeri sebanyak RM7 billion…

Sebelum mencapai seratus hari ada segelintir EXCO sudah mengatur strategi untuk menendang pewagai Kerajaan Negeri temasuk…strategi menyingkir orang kuat Kulim Hi-Teck Dato’ Sukri dan mengantikan dengan anak Buah Azizan Razak [Hj Sobri] yang tidak mempunyai pengalaman… yang membawa kepada kejatuhan pendapatan Kulim Hi-tech …

Pembohongan yang paling nyata apa bila ada EXCO dari kerajaan PAS tanpa segan silu mengeluarkan kenyataan bahawa kerajaan Negeri sudah melangsaikan 80 % daripada 115 janji dalam manifestonya dalam tempoh tidak sampai dua tahun, bererti dalam satu bulan PAS berjaya menunaikan ¾ janji nya pada setiap bulan.

Pembohongan yang paling dahsyat belum mencapai 100 hari mentadbir kedah ada EXCO kerajaan PAS sudah menerima puluhan proposal pemohonan pertanian yang belum sempat diproses…inilah pembohongan EXCO PAS yang lidah BEWAK.

Belum mencapai seratus hari mentadbir …..PAS sudah mula menunjukkan ciri-ciri pentadbiran sebuah kerajaan munafik !!

Jadi tidak hairanlah seandainya Kerajaan munafik PAS di Kedah hari ini akan tumbang dan tersungkur sebelum mencapai satu penggal mentadbir…Kedah Belanda….

Insyaallah..!!

GMC akan buktikan ada lagi penyokong-penyokong PR akan meninggalkan perjuangan kapiaq harbi tersebut dalam masa yang terdekat jumlahnya yang mungkin mencecah 3000 orang termasuk ahli PAS,PKR yang akan meninggalkan perjuangan mereka..temasuk ahli-ahli baru yang akan menyertai perjuangan UMNO/BN.

Inyaaallah,

Apa yang didedahkan oleh 61 ahli PAS dibawah ini adalah benar
sini.

Insyaalah berita yang lebih sensasi akan menyusul selepas ini.....mudah-mudahan.

Komentar :

ada 8 comments ke “KERA - JAAN PAS AKAN TUMBANG !! INSYAALLAH.”
Anonymous said...
pada hari 

taniah teruskan usaha....

Anonymous said...
pada hari 

INSYAALLAH...SAMA2 KITA BERDOA MOGA2 SEKUTU KAPIAQ HARBI PAS DENGAN TEMA BARU MEREKA..
' UNDI DAP BERERTI UNDI NEGARA ISLAM' TERSUNGKUR BERSAMA MUSUH2 ISLAM.

INILAH PUAK2 YANG EBIH LAYAK DIPERAGI...!!! SETARAF YAHUDI LAKNATULLAH YANG TELAH BANYAK MEMESONGKAN AQIDAH UMAT ISLAM.

Anonymous said...
pada hari 

woi1.....lu jaga la langkawi sarang maksiat dan segala bapa iblis yang bermaharaja diatas gunung mat cincang tu....hang cincang sampai lumat..hang jemput segala orang kapiq pi sana....lepas tu allah turunkan bala....tenggelamkan pulau langkawi kah kah kahhhhhhhh.

Anonymous said...
pada hari 

"PAS bukanlah parti Islam sebaliknya adalah parti pollitik yang mempergunakan Islam sebagai modal mereka. Harap PAS kembali ke jalan yang benar kerana Sorga bukan terletak di tangan Nik Ajis." INILAH KATA-KATA PAPA GOMO. dan sy rasa inilah juga yang nak dikatakan oleh GMC selama ini.BETUL DAK GMC?

Anonymous said...
pada hari 

Kedah belanda akan bungkus tak lama lagi aku Rakyat kedah dah tahan lagi ni cepat cepat bubar dun supaya kami bolih pilih kerajaan yg bolih bela nasib kami kedah tak ada ayak,kedah darul sampah org misikin tak terbela Azizan MB semua tak tahu saya tak dengar pun sebab dia pekak exco pas semua kayu tak tahu buat kerja makan duit rakyat jadi kaya raya rakyat kedah makin susah cepat cepat bubar dun cepat cepat jumpa DYMM sultan kedah untuk bubar dun kami dah tak tahan hidup macam ni.

Anonymous said...
pada hari 

HEBAT DAN GAHNYA GUNUNG MAT CINCANG !! TANPA PEMBANGGUNAN YANG DIBAWA OLEH AZIZAN RAZAK DAN KUNCU-KUNCUNYA KELANGKAWI....GUNUNG MAT CINCANG MUNGKIN TAK ADA MELAYU YANG KENAL HARI INI...TUAK DAN ARAK MUNGKIN UJUD SEPERTI HARI INI...

KINI LANGKAWI DIBAWAH PEMERINTAHAN AZIZAN RAZAK DAN KUNCU-KUNCUNYA YANG BELIDAH BEWAK MENIPU DAN BIJAK MEMUTAR BELIT...HARI INI BUMI LANGKAWI KETANDUSAN ARAK ...DAN SETIAP PELANCUNG DARI BARAT SUDAH MULA BERPUDAH DAN BERTELEKONG BILA BERADA DI LANGKAWI ..INILAH HASIL USHA PAS DAN KUNCU2 MEREKA YANG BELIDAH BEWAK UNTUK MENJADIKAN KEDAH " MADINAH MODEN" DAN "BELANDA KONO" DENGAN MASYARAKAT ISLAMNYA MASIH MENIKMATI KEMERIAHAN RUMAH2 URUT..JUDI EMPAT ANGKA... YANG HARAM JUGA YANG MASIH HALAL BERTABUR DIBUMI KEDAH BELANDA DAN MANIDAH KEDAH PURBA....

KAH..KAH..KAH...

PUTAQ BELITNYA PEMIMPIN KEDAH BELANDA DAN MADINAH PURBA DIBAWAH NAUNGAN SEGELINTIR EXCO BELIDAH BEWAK !!

LANGKAWI MEGAH !! MEGAH !! MEGAH !! DENGAN LAUNGAN PAS KERAJAAN KEDAH BELANDA !!!

TAKE BEER !! TAKE BEER !! TAKE BEER !!

YANG TERBARU BUDAYA PEMIMPIN PAS DIKEDAH BELANDA...DENGAN LAUNGAN....

UNDI DAP JALAN MUDAH KE SURGA....

TAKE AIR KETUM... TAKE AIR KETUM... TAKE..AIR KETUM...

DIBAWAH NAUGAN PAS BELANDA...!!!!

KAH...KAH..KAH...

TAHNIAH PENYOKONG KAPIAQ HARBI PAS YANG MELAWAT GNUNG MAT CINCANG....!!!

GMC AKAN CINCANG SEHABISNYA PAS BELANDA DAN KERAJAAN MADINAH PURBA SELAGI NYAWA MASIH ADA ...

INSYAALLAH !!! 3000 LAGI GMC AKAN MEMBAWA KELUAQ MEREKA..!!!

TUNGGU !! DAN LIHAT !!

Anonymous said...
pada hari 

APDS-menjual agama untuk kesenangan,bercakap bohong,menfitnah ini semua kerja orang-orang munafik.jadi sekarang ini orang-orang yang mengikut pas bagitu lama mula curiga dengan mangkuk hayaun yang baru tumbuh ini.tau sikit tentang hafal sesatu ayat dan bubuh kepiah puteh mula ceramah 25% tentang ayat itu dan selebehnya start maki hamun orang yang tidak disukainya.mana Allah tak laknat orang-orang macam ini.macam kita main wau, haria tali supaya ianya naik dan naik,last sekali jadi gila babi.cakap dengan mereka nasi dah jadi bubur,tinggallah semua mai ramai kita perbetul akidah bersama UMNO.

Anonymous said...
pada hari 

Kebencian aku pada PAS termasuklah semua pemimpinnya sudah sampai ke tahap bergetar tangan aku nak pangkah BN/UMNO semula..DS Najib tolong la buat pilihanraya awal sikit..dah tak tahan dengan kebinatangan Pakatan Haram nie...menyesal YA Allah aku pangkah PAS dalam piliharaya yang lepas...ampunilah aku.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.