Saturday, May 15, 2010

KASI REMBAT PKR- ZUL4



“Sedarlah, gerakan dan agenda reformasi yang cuba kita perjuiangkan dahulu melalui PKR sudah mati,” ZUL4

Beliau sebaliknya sependapat dengan Wee yang bertanya mana pegi suara penasihat DAP, Lim Kit Siang yang asyik melalak tuntut Suruhanjaya DiRaja kalau ada dakwaan terhadap orang lain.

“Tiba-tiba senyap membisu macam kucing tidur?! Mana hilangnya suara budak-budak ingusan dan pak-pak janggoat yang pantang lepa orang lain buat silap sikit, dia punya melalak sampai kering kerongkong!,”
SINI

Komentar :

ada 2 comments ke “KASI REMBAT PKR- ZUL4”
Anonymous said...
pada hari 

sudah la zul..anda mmg jenis manusia oportunist. dia sememangnya tahu anwar jenis manusia hipokrit dalam segala hal tapi masih terhegeh-hegeh nak bersama dahulu. kenapa perlu tunggu sampai dipecat?? apa agenda anda? tidak keterlaluan sekiranya saya mengatakan bahawa diri anda juga sama seperti anwar..HIPOKRIT!!

rakyat kulim-bandar baharu

Anonymous said...
pada hari 

GMC- jangan DAP & PKR yang Yb Zul kena rembat tetapi juga kuncu dia yang satu lagi,kerana dia ni yang lebeh mengada-ada terpekek terlolong-lolong apabila syaitan telah masok dalam diri.suruh YB Zul tarbiah sikit terutama di Perak dan p.sena.kata pada mereka agama Islam tak ajar tidur atas jalan untuk sekat orang. ajak masuk UMNO dan luahkan perasaan yang tak puas hati untuk tindakan kebaikan bagitu juga dengan Yb Zul joint sekali,baru cantik.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.