Sunday, May 2, 2010

GMC MILIK PAS……..AMBILAH BIAWAK TU !! Kah..kah..kah.


Bukan Gunung Mat Cincang…bukan Aku.Pas Buih dan Siamag ….

TAPI “ Global Media Channel “ Milik PAS” bila penulis blog, Syed Azidi Syed Abdul Aziz mendedahkan mengenai operasi gerak saraf untuk melemahkan kepimpinan bekas Perdana Menteri, Tun Abdullah Ahmad Badawi……[sini]

Jangan terjun dulu bos, setidak-tidaknya biarlah masuk dulu dalam pejabat SPRM. Lepas itu terjunlah. Setidak-tidaknya, bolehlah kita pasang lilin depan pejabat SPRM.

Dan bolehlah barisan pimpinan pembangkang mabuk menuntut Suruhanjaya Diraja.

“RM4 juta itu adalah untuk membeli gandum, serbuk penaik, majerin dan telor? Kalau benar bererti penulis tahulah pasal RM4 juta itu.

Adakah penulis(Husam) tahu dari mana RM4 juta itu datang? Terserahlah kepada beliau untuk menjawabnya.”


“saya tiada apa kepentingan lagi dan buat apa saya nak pikul biawak hidup itu lagi.”


“Kalau mereka nak biawak hidup itu, ambilah”

Semalam saya sudah lepaskan biawak hidup itu dari sangkarnya.

Terserahlah kepada SPRM untuk mengesan tuan-tuan kepada biawak hidup itu.


Siapa yang diserang dari belakang oleh biawak hidup itu, tandanya dia cuba lari. Harap adalah yang sanggup diserang dari hadapan. [Sini]

“PM macam Pak Lah, adakah perlu lagi belanja sebesar empat juta untuk burukkan dia? Rasanya tak payah. Imej buruknya jadi sendiri atas kelemahan kepimpinannya.” Husam Musa.

Inilah kenyataan dari mereka yang mengamal Islam Nik Aziz..mencaci menghina sesame Islam meletak diri mereka lebih mulia dari orang lain…sedangkan jijiknya mereka melebihi dari yang di cerca..baik Politik maupun diri mereka sendiri…

PAS ibarat Skunk yang yang mampu mengeluar busuk jika dihampiri…[sini] jika APCO manaikanImej..tapi GMC untuk membusukkan imej..


"Andainya Terengganu tersungkur dengan manusia bernama Ahmad Azam dan Syed Sobri yang masing berebut untuk menduduki takta Menteri Besar…”

“Dan mengikut kajian Sunah Islam orang-orang seperti mereka tidak layak memerintah” Ust Ibrahim Libya.

Kesudahannya PAS Kelantan yang dikurniakan oleh Allah 18 tahun lamanya tersungkur dan lebur dibawah kepimpinan puak-puak Asriyyah…

Kini akan muncul era ke-2 kehancuran PAS Kelantan dibawah regim Nikiyyah and The Gang.. pula dengan budaya “cak keting”

Inilah kebenaran kata-kata Allahyarham Ust Ibrahim Libaya….satu masa dulu jika puak-puak PAS yang hijaunya sudah berkarat dan belumut..masih ingat…!!!

“ ..akan tetapi semanagat ingin memeritah itu tidak selaras dengan keupayaan ilmu mengenai pemerintahan Islam……”


BABAK-BABAK CAK KETING……..

Akmal Ilham: Godioh?

Mohd Saiba: Tok Guru nak panggil Timbalan Pesuruhjaya baru ni, hak adanya TMB seorang jah, jadi TMB jah pergi. Ustaz Nik Amar, Husam tak dok. Jadi kalu, kalu Tok Guru royat kor Husam mungkin Husam royat kor Annual Bakri. Wallahu a’lamlah Husam tahu doh kor dok.[sini]

Watak:

wartawan akhbar Berita Harian, Akmal Ilham

Setiausaha Akhbar Menteri Besar Kelantan, Mohd Saiba Yaakob,

Lokasi ;

Restoran Sup Abah, Jalan Sultanah Zainab, Kota Bharu, Kelantan, pada kira-kira pukul 12.45 tengah hari 27 Disember 2009.

(Sebahagian temubual telah digunakan oleh Akmal Ilham untuk menulis artikel yang disiarkan di dalam akhbar Berita Harian pada 29 September 2009.)

Peristiwa:

Sebelum artikel yang kemudiannya dipertikaikan oleh Mohd Saiba Yaakob dan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat ini disiarkan, Akmal Ilham telah mendapat persetujuan untuk menyiarkannya dari Mohd Saiba Yaakob melalui perbualan telefon mereka pada kira-kira pukul 6 petang 28 September 2009.

Tiada Niat dan Terpaksa…

Akmal Ilham tidak pernah berniat untuk menyiarkan transkripsi temubual ini tetapi terpaksa berbuat demikian apabila Mohd Saiba Yaakob menafikan pernah menemui atau bercakap dengan Akmal Ilham yang mana penafian ini menyebabkan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menghentam Akmal Ilham.

Nik Aziz Marah:

Melabelkan Akmal Ilham sebagai “Melayu tapi anti Islam” di dalam sidang media beliau di JKR 10, Kota Bharu, Kelantan, pada 29 September 2009.

Disiar Dalam hArakah Daily:

Kedua-dua kenyataan Mohd Saiba Yaakob dan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat ini disiarkan oleh portal berita Harakahdaily dan akhbar Harakah.

Selamat mengikuti sandiwara....PAS.

PAS itu munafik !!! Munafik itu PAS.

Komentar :

ada 0 comments ke “GMC MILIK PAS……..AMBILAH BIAWAK TU !! Kah..kah..kah.”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.