Sunday, May 16, 2010

ELOK PAS BERKOGSI SEMUA DENGAN DAP....!!


Melihat senario politik Semasa PAS[Kapiaq Harbi] Sekutu pada DAP hari ini nampak lebih kemaruk berbanding PKR,elok PAS saja bergabung dengan kapiaq Harbi tersebut memandang dari segi Hukum Ulama mereka..PAS sudah berada dalam kelompok golongan Munafik jadi eloklah PAS terus kekal berbinikan DAP...kapiaq harbi..!!

Selain dari tuhan mereka juga telah sama..cuma setakat ini yang berbeza hanya Bini...

Ini masalah kecil yang boleh difatwakan oleh PAS satu hari nanti begini...


" Bini DAP ..bererti Bini PAS..Bini Pas bererti Bini DAP"

Mungkin inilah Fatwa terbaru PAS dalam PRU13 nanti...dengan alasan tidak menjadi kesalahan jika DAP berbinikan PAS..dan PAS berbinikan DAP..agenda mereka cuma satu"Puaskan Nafsu"...


Zuriatnya pula nanti boleh memilih samada mimihak pada Ugama ibu bapa mereka..DAP/PAS....bebas beragama.

Allahuakbar..!! mungkin inilah hakikatnya yang akan dilakukan oleh PAS untuk menghalalkan PAS tidor sebumbung dengan DAP.

Hari ini PAS bukan sekadar berkongsi Kuasa bersama kapiaq harbi...tapi PAS sudah berkongsi Tuhan....apa salahnya jika PAS terus berkongsi "Bini" mungkin ia lebih mantab lagi...hubungan mereka satu hari ini.

kah..kah..kah..samarasa satu cita rasa..dengan Penasihat mereka kah..kah..kah..

Sejauh manakah PKR mampu bertahan? Ia adalah persoalan paling menarik berikutan semakin ramai ahli dan pemimpinnya keluar parti. Terbaru, Ahli Parlimen Wangsa Maju, Wee Chee Keong, turut mengikut arus. Ini menjadikan lima Ahli Parlimen dan lima ADUN telah keluar PKR, setakat ini.

Faktor utama ramai bertindak demikian kerana tidak lagi yakin dengan kepimpinan Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim. Isu moral termasuk kes liwat kali kedua, tindakan agresifnya untuk mendapatkan campur tangan asing, isu pembohongan 16 September, imej sebagai putar alam, mengkhianati kawan dan banyak lagi, menyerlahkan siapa sebenarnya beliau.[sini]

Komentar :

ada 2 comments ke “ELOK PAS BERKOGSI SEMUA DENGAN DAP....!!”
Sidang Redaksi said...
pada hari 

Kupasan Mengenai "Kebenaran" pengunaan kalimah Allah oleh PAS kepada kaum Kristian dan Keadaan yang telah berlaku di Indonesia..
http://ucsungaiairtawar.blogspot.com/

Salam Perjuangan

Anonymous said...
pada hari 

sekarang tengah mabok langkau diSibu macam-macam cerita mereka dok tengah londeh sebab kemarok kuasa.Syatian dah bantu mereka sok saja,tak kesah apa yang keluar dari mulut bukan berfikir tetapi nafsu syatian berkata-kata.pada yang tua-tua yang nak mampus ini mereke tak ingat cucu-cicit mereka jadi hamba di tanah air sendiri satu hari nanti diatas tindakan yang tidak menggunakan otak ini.tarak bertanggong jawab punya orang, HANTU!.... BETUL.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.