Saturday, May 15, 2010

‘DUN Kedah Bubar?’


“Mereka yang dikatakan akan berbuat demikian ialah S Manikumar (PKR - Bukit Selambau), Tan Chow Kang (PKR - Sidam), Lim Soo Nee (PKR - Kulim) dan Lee Guan Aik (DAP-Kota Darulaman)”

ALOR SETAR - Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Azizan Abdul Razak memberi jaminan tidak akan menyembunyikan perkara sebenar dalam pentadbiran negeri termasuk ura-ura kononnya Dewan Undangan Negeri (DUN) Kedah akan bubar dalam masa terdekat.

Menurutnya, beliau tidak teragak-agak untuk membuat kenyataan rasmi mengenai isu itu kerana akur pada suara majoriti sekiranya ia benar berlaku.

“Saya juga ada dengar khabar angin itu. Ingin saya tegaskan bahawa jika benar DUN akan bubar, saya tidak akan berselindung dan akan beri maklumat tepat dan umumkan bila DUN akan bubar,” katanya ketika dihubungi :Sinar Harian:
.[sini]

Komentar :

ada 2 comments ke “‘DUN Kedah Bubar?’”
Anonymous said...
pada hari 

APDS- anda gelisahkah? apabila khabar angin bertiup mengatakan beberapa ADUN akan lompat.bagi pandangaan saya anda dan CCZ orang yang habis seronok kan.yang gelisah tu mereka dan kuncu-kuncu mereka yang takut,bak kata ayam terlepas tangan bau tahi. buat ceramah itu untuk tala kesalahan pada orang lain kut.kita tunggu.

Anonymous said...
pada hari 

Gelisah kerana bangsa saya terus diperbodoh bagai lembu dan agama saya dipesendakan dengan Hukum kerana politik Dajal mereka...

Gembira setelah umat melayu bangsa saya tidak lagi terus ditipu dan diputaq belit oleh puak-puak yang Maha Munafik laknatullah ini...yang bijak bermuka2 dengan Hukum Allah swt.

Mudah2an Allah swt membei kekuatan untuk saya membongkar dan megatakan kebenaran diatas segala kerja2 dajal puak-puak Dajal ini...

Insyaallah !!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.