Thursday, April 22, 2010

TURUNNYA ULAMA TEROMPAH DI SELANGOR- SETIBA DARI MEKAH!


TURUNLAH... ULAMA DARI LANGIT YANG KE TUJUH SEKALI PUN…

JIKA MELAYU ISLAM PERCAYA DAN YAKIN DENGAN AYAT ALLAH SWT INI….(RUJ/xxxxx)

“Allazina yattakhizuunal kaafirina auliaa min dunil mukminin”

SUDAH PASTI ORANG MELAYU (ISLAM) YANG BERPEGANG TEGUH PADA TALI ALLAH SUKAR DITIPU DAN DIPERDAYA OLEH PEMIMPIN-PEMIMPIN MUNAFIK PAS HARI INI…

ORANG MELAYU SEPATUTNYA SUDAH MEMBUKA MATA YANG SUDAH LAMA BUTA DITUTUP DAN DILINDUNG DENGAN SEGALA HUKUM DAN FATWA SERTA AMANAT DAJAL YANG DIREKA CIPTA OLEH PUAK-PUAK MUNAFIK PAS HARI INI….

ORANG MELAYU SEHARUSNYA SUDAH MULAI SEDAR DAN MENGENALI SIAPA SEBENAR-BENARNYA PEMIMPIN PAS HARI INI ,BERBANDING DAP,UMNO DAN PKR ???

BERDASARKAN PENJELASAN DARI KETUA SEGALA KETUA ULAMA MEREKA.
[ Haji Awang Abu Bakar, Ketua Dewan Ulamak Pas Terengganu di Gong Duek, Besut Terenngganu, 1 APRIL 1981) ]

HARI INI PAS ADALAH GOLONGAN MUNAFIK YANG PATUT DITOLAK DAN DITENTANG OLEH UMMAT ISLAM ….

“Empat sifat, siapa yang bersifat dengannya bererti ia seorang munafik yang nyata, dan siapa yang mempunyai salah satu dari sifat-sifat itu bererti ia mempunyai satu sifat munafik sehingga ia meninggalkan sifat itu iaitu :

Apabila bercakap ia dusta, apabila berjanji ia mungkiri, apabila ia mematerikan perjanjian ia cabuli perjanjian itu dan apabila berbalah (bertengkar) ia sentiasa ingin menang.” (Riwayat oleh al’Syaikhan dari Ibn ‘Amr

SEGALA CAKAP MEREKA BOHONG !

SEGALA JANJI MEREKA MUNGKIR !

SEGALA PERJANJIAN DICABULI !

BERBALAH SENANTIASA INGIN MENANG !

BUKTINYA PAS BERBOHONG !

“Sebelum pilihan raya/memerintah kita selalu mencanang akan melaksanaka Islam dalam segenap bidang.Kita bagi contoh Madinah yang berjaya melaksana Islam.PAS tegas akan menegakkkan MAARUF dan Menghapus MUNGKAR.Setakat ini rata-rata ahli dan penjilat serta pengampu PAS belum Nampak ianya dilaksanakan

[ Komen PAS kawasan Jerlun]

Hari ini terbukti pemimpin PAS berBohong……

BUKTI PAS MUNGKIR JANJI….!

“Rata-rata rakyat tertunggu-tunggu nak melihat dasar kerajaan PAS,JANJI dalam manifesto pilihan Raya dilaksanakan atau tidak,Rakyat BELUM NAMPAK,kata mereka apa yang kita Nampak keadaan yang lebih teruk dan buruk.[ Komen dari penjilat PAS sendiri-DMPKP/DMPNK]Kedah.

Terbukti segala janji…PAS mungkiri !!

BUKTI PAS CABULI PERJANJIAN …!

“Apabila ada pihak(dari penyokong PAS sendiri) mendesak supaya MB Aziza Razak mengharamkan judi,MB PAS Kedah member alasan “UNDI CINA/INDIA” Penentu kemenagan PAS.[PAS Kawasan Alor Setar]

Terbukti PAS mencabuli janji mereka pada Makluk dan Allah swt khususnya pada penjilat-penjilat PAS yang sanggup bersekongkol dengan tipu muslihat puak-puak munafik tersebut hari ini..

BERBALAH PAS SENANTIASA INGIN MENANG !

Walaupun Sabda dibawah ini datangnya dari Ketua Dewan ulama mereka…
Tetapi hakikatnya adakah seluruh pemimpin dan barisan ulama Politik kapiaq harbi PAS hari ini …..sanggup insaf diatas apa yang mereka lakukan hari ini bila bersekutu dengan kapiaq harbi….????

Pernahkah PAS menjelaskan kepada seluruh ummat melayu yang sudah bertaraf kayu dan tunggul mati patuh yang tunduk pada amanat Dajal Dajal ulama mereka selama ini ….
Bagaimana kedudukkan sifat/ciri pemimpin mereka hari ini…..

Masih Islam ATAU sudah Munafik pemimpin serta ulama PAS hari ini……????!!!

Tetapi hari ini PAS tidak pernah merasa bersalah….dan terus saja menunding jari mengkapiaqkan bangsa sendiri…

TERBUKTI HARI INI ….PUAK-PUAK MUNAFIK (PAS ) hari ini adalah diantara puak-puak munafik yang sudah sepatutnya orang Melayu Islam menolaknya....tidak Syak lagi !!

Allahuakbar !!

“ Dan lagu ni Allah Taala beritahu orang ni sebenarnya orang munafiq. Orang munafiq ni lagu mana perangai? Allazina yattakhizuunal kaafirina auliaa min dunil mukminin.

Iaitulah orang-orang munafiq ini mereka yang mengmbil orang-orang kafir buat kawan baik. Sehidup semati. Sesirih sepinang, sebantal, setelaga setimba, semampus sehidup. Semerintah negeri, sedewan. Sama-sama jadi wakil rakyat, sama-sama jadi menteri, sama-sama jadi exco, sama-sama jadi timbalan menteri, sama-sama jadi setiausaha parlimen, sama-sama jadi pegawai kerajaan.

Siapa adik kakak, ambil orang kafir buat kawan baik, Siapa? PAS

Tengok tu sekali saya ulang tayang. Siapa saudara-saudara yang mengambil orang kafir buat kawan baik? (penonton jawab..PAS). Ha PAS.

Kalau pandai begitu senanglah dan tahu tanda gak! Buboh tanda � molek atas dahi gak ha yalah tu.

Apa hukum orang ni? (sama-sama jawab dengan orang ramai) MUNAFIQ!!! ...

(Ceramah Haji Awang Abu Bakar, Ketua Dewan Ulamak Pas Terengganu di Gong Duek, Besut Terenngganu, 1 APRIL 1981)


SAH PAS GOLONGAN MUNAFIK YANG BIJAK BERMUKA-MUKA- PADA SAUDARA-SAUDARA ISLAM DI HULU SELANGOR....TOLAK DAN TERAJANGLAH PUAK-PUAK MUNAFIK TERSEBUT.

Komentar :

ada 0 comments ke “TURUNNYA ULAMA TEROMPAH DI SELANGOR- SETIBA DARI MEKAH!”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.