Saturday, April 24, 2010

"Tok Nik temui pengundi - Beritahu HJ Zaid dah taubat…KAH..KAH..KAH.


SULAT KABAR LAMA.....!!! SULAT KHABAR LAMAAAAAA......


Mudahnya cara PAS menyuci dosa penyokong mereka…Bersabda saja Nik Ajis dosa sudah tiada hilang begitu saja… iblis pun mampu bertukar menjadi Malaikat janji Pok Nik yang cuci dosa..pengikut angguk lembu saja..maklumlah Syurga neraka Pok Nik Jaga..dosa dan pahala Pok juga yang jaga Akaunnya..

Sudah tentu siapa yang tak nak ikut politik Pok Nik …yang mampu bersihkan dosa mengalah Clorox yang seperti macam skim cepat kaya…melayu yang papa pun boleh jadi kaya..janji sokong PAS…lebih-lebih lagi yang menipu ke Putra Jaya dengan Timbalannya yang beria-ria..!!

PAS bagai Skim politik cuci dosa yang Pok Nik pengurusnya…hari ni Pok Nik membuat promosinya dihulu Selangor dengan mengambil Zaid sebagai orang yang banyak dosa yang dia mampu membersihkan dosa ..dengan sekali saja bersabda

“"(Zaid) sudah tidak buat lagi perkara-perkara itu” Pok Nik

“Khalid Al-Walid, minum arak, melakukan maksiat dan sebagainya sebelum masuk Islam” Akhirnya menjadi pejuang Islam ketika zaman Nabi Muhammad….”

“Sekarang dia sudah keluar BN, sudah bertaubat," Pok Nik.

Bagaimana pula dengan Zul4 Kulim yang tak minum arak…tapi keluar pakatan sokong BN?

Zul4 dan yang lain-lainnya tentu tidak layak disamakan dengan“Khalid Al-Walid, yang minum arak, melakukan maksiat dan sebagainya sebelum masuk Islam” Akhirnya menjadi pejuang Islam ketika zaman Nabi Muhammad….”


Alasan Pok Nik pula sebab Zul4 Kulim serta yang lain-lainnya yang tidak menyokong pakatan Pok Nik.. sebab mereka tidak yang minum arak, tidak melakukan maksiat dan sebagainya sebelum masuk Islam” masakan boleh menjadi pejuang Islam seperti Khalid Al-Walid ketika zaman Nabi Muhammad….”

Begitulah juga dengan alasan bodoh Pok Nik bila menafikan amanat Dajal dan hukum Ulama sebelumnya setelah bersekutu dengan kapiaq harbi DAP hari ini..

“."Kita bersyukur dengan pendirian DAP sekarang, kerana mereka sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan tidak mendirikan negara Islam" - Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian 12 Mei 1999.

Nah…terbukti mana valid lagi hukum ini…"Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" - Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963.

Andainya Pok Nik dapat menyuci sifat kapiaq harbi dan munafiknya mereka hari ini….

“Allazina yattakhizuunal kaafirina auliaa min dunil mukminin” munafiq ini mereka yang mengmbil orang-orang kafir buat kawan baik. Sehidup semati. Sesirih sepinang, sebantal, setelaga setimba, semampus sehidup. Semerintah negeri, sedewan. Sama-sama jadi wakil rakyat, sama-sama jadi menteri, sama-sama jadi exco, sama-sama jadi timbalan menteri, sama-sama jadi setiausaha parlimen, sama-sama jadi pegawai kerajaan.

Masakan dosa Zaid kaki arak dan judi tidak mampu Pok Nik bersihkan..
Hari ini Zaid sudah setaraf Khalid Al-Walid….atau Zaid al-walid..dimata seluruh penjilat PAS..

Hari ini Pok bagai Dewa penyelamat politik Zaid yang hampir pupus ditelan arak…yang tidak berharga dibumi sendiri..

Kah..kah..kah..di[sini] kisah Pok Nik seterusnya… kah..kah..kah..

Komentar :

ada 2 comments ke “"Tok Nik temui pengundi - Beritahu HJ Zaid dah taubat…KAH..KAH..KAH.”
Anonymous said...
pada hari 

Gambar 1 tu adalah gambar N.Ajis yang sebenar di Kelantan. Haa.. Haa.. Haa.. macam sial. Kelako..kelako...

Anonymous said...
pada hari 

Yee laa.... Nik Ajis tak tutup aurat.
Ni baru kena dengan slogan...

PA$berg 4 ALL
I$RAEL 4 ALL
PI$$ 2 ALL PA$berg BU$TARD....

TAKEBEER.. TAKEBEER.. TAKEBEER..

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.