Friday, April 2, 2010

PADAN MUKA - “Kenapa salahkan saya? Saya berada di Parlimen untuk bersidang,”


Inilah jawapan yang sudah sepatutnya diterima oleh penjilat-penjilat dan pengampu terhadap ulama batu cave di Parlimen Padang Serai.. ketika dihubungi untuk diminta mengulas tindakan kira-kira 30 individu mengadakan demonstrasi menyuarakan rasa tidak puas hati terhadapnya berhubung masalah mendapan tanah sedalam kira-kira dua meter dan lebar empat meter, di sini, semalam.sini

Mengapa Ust Gobala diganggu oleh pengampu-pengampu keling tersebut? Mengapa tidak Lim Soo Nee yang juga Pemangku Ketua Cabang PKR Kulim Bandar Baharu yang juga merupakan salah seorang Exco Kerajaan Negeri juga merupakan penduduk tempatan kawasan tersebut?

Sebenarnya Demontrasi yang diadakan bukan kerana jalan yang berlubang…..!! bukan kerana tidak ada prihatin dari MP Padang Serai Gobala Krisnan Ulama Batu Cave yang masih setia pada Pakatan Rakyat..dan juga bukan masalah rundingan dengan MPKK… kerana rata-rata mereka yang menganjur demontrasi tersebut ada diantaranya Ahli Majlis MPKK sendiri ketika ini…!!

Yang berjaya mengambil tempat beberapa Ahli Majlis sebelum ini telah ditendang dan diterajang keluar dan ada yang telah meletak jawatan secara sukarela…..dan ada yang sudah dinyahkan kerana bekerjasama dengan calon bebas yang bertanding di Bukit Selambau yang lalu…dan tidak kurang pula yang ditendang dari menjadi Ahli Majlis kerana sudah mengistihar keluar dari PKR sebelum ini…tetapi masih terhegeh-hegeh dan masih kemaruk dengan jawatan itu lagi…dan ada juga yang masih terhegeh-hegeh untuk mencari publisiti murahan disebalik jawatan yang tidak pernah ujud secara rasminya Cuma sekadar syok sendiri…!!

Itulah kisah disebalik badut-badut ingusan pengampu keling batu Cave ini yang sudah tidak dipedulikan………… ibrat sudah menjadi kupang tembaga….yang tidak benilai lagi pada keling ini…

Apabila terdengar saja keling tersebut akan menyingkir beberapa ekor dari mereka yang selama ini setia menjilat telor Gobala..maka
lubang besarlah dijadikan Agenda mereka berdemo kononnya…

“…DIMANA LU GOBALA ?”

Manakala jawapan ulama keling batu Cave idola mereka pula….

“Kenapa salahkan saya? Saya berada di Parlimen untuk bersidang,”...

Fuu la..mak !! baru padan muka !!

Lihatlah betapa bangangnya badut-badut ingusan pengampu keling tersebut bila mengaju soalan pada yang Arif Ustaz Gobala yang berada di Parlimen ……..

”sedang membela mereka”….


Persoalannya ke mana…Ahli-ahli Majlis bandaran Kulim yang terlalu kemaruk pada jawatan yang telah dipilih memegang jawatan dari pakatan Rakyat?

Terutama hero-hero ala paria yang bijak berdemontrasi dan menyalak bagai anjing untuk membela rakyat Lunas yang kononnya dianiayai oleh Yb Radzi yang lompat Parti?….


Apakah hari ini..nasib para penjilat-penjilat teloq keling tersebut juga sudah tidak mampu dibela oleh keling itu lagi….?

Hingga terpaksa menerima padah ditendang begitu saja oleh Ust Gobala yang menjadi idola penjilat teloqnya selama ini?????

Sampai bila pembela-pembela yang bijak menyalak bagai anjing dijalan raya ini akan terus menjadi anjing peliharaan keling ini…terutama segelintir dari mereka yang bertaraf Ust,guru dan Doctor yang diperlembukan…akhirnya mengajak seluruh rakyat Lunas menjadi lembu seperti mereka…..berarak di jalanraya!!



INILAH DIANTARA PENJILAT-PENJIAT DAN PENGAMPU YANG DIARAH OLEH GEMBALA MEREKA BERDEMO ....

INILAH SAJA AGENDA PEMBELA RAKYAT LUNAS YANG KONONNYA MENENTANG PENGKIANAT PARTI....DAN HARI INI MEREKA BERDEMO LAGI UNTUK SIAPA PULA...???

Pada YB Gobala Syabas !! sebenarnya mereka inilah pengkianat –pengkianat pada Yang Berhormat selama ini…yang hanya bijak menjilat teloq.

Hidup PKR !!! Hidup Gobala !!

Komentar :

ada 0 comments ke “PADAN MUKA - “Kenapa salahkan saya? Saya berada di Parlimen untuk bersidang,””

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.