Sunday, April 11, 2010

"Munafiq kongsi pemerintahan kerajaan dgn kafir"- , Ketua Dewan Ulamak PAS


Dibawah ini GMC sertakan sedutan ucapan dari KETUA Dewan Ulama PAS satu ketika dulu…

”Siapa haiwan yang berwajah manusia” bertopengkan serban dan berjubah labuh sesegak yahudi itu adalah sebenar-benarnya orang-orang munafik…..


Bagaimana rupa paras manusia MUNAFIK tersebut hari ini ?…

Penjelasan yang teperinci dari “KETUA DEWAN ULAMAK PAS” tersebut moga-moga dapat membuka minda dan mata khususnya umat melayu yang sudah lama BUTA ditusuk dengan tipu daya Iblis laknatullah yang terlalu kemaruk untuk mengejar kuasa….walaupun terpaksa menjilat telapak kaki kapiaq harbi iaitu DAP hari ini….

Segala haiwan yang berwajah manusia yang sudah jelas bertapa munafiknya mereka hari ini ….tidak cukup dengan fatwa dan hokum dari ulama thonghut mereka…

Lalu hari ini Ulama thonghut tersebut… cuba pula untuk bercerita kepada seluruh lembu-lembu yang buta akai dan matanya selama ini… yang sanggup mengampu dan mengulum telor PEXXQ mereka dan sanggup pula menelan apa saja Fatwa dan Amanat Dajjal yang dihidangkan pada sekelian mereka untuk dijadikan modal untuk memaki hamun bangsa yang tidak spesis lembu seperti mereka...

Dengan alasan dan hujah serta Fatwa dari ulama Slipar mereka…

"Allah sendiri gunakan perkataan memaki, mencemuh atau mencarut, jadi manusia setaraf mereka berpeluang menggunakan maki hamun,”… untuk lembu-lembu mereka berdakwah kepada bangsa untuk menyokong politik Dajal mereka…


Untuk menjelaskan manusia munafik setaraf haiwan seperti mereka…ulama mereka mula mencerita untuk memudahkan lembu-lembu mereka memahami inilah diantara sifat-sifat manusia munafik

Penjelasan nya begini….oleh KETUA DEWAN ULAMA PAS satu ketika dulu untuk sekelian lembu-lembu mereka….yang mewarisi penjuang mereka hari ini dan kini telah pun bersekutu dengan kapiaq harbi laknatullah yang haram pada mereka satu masa dulu...

Sabda Ketua Dewan ulama mereka…

“ Dan lagu ni Allah Taala beritahu orang ni sebenarnya orang munafiq. Orang munafiq ni lagu mana perangai? Allazina yattakhizuunal kaafirina auliaa min dunil mukminin.

Iaitulah orang-orang munafiq ini mereka yang mengmbil orang-orang kafir buat kawan baik. Sehidup semati. Sesirih sepinang, sebantal, setelaga setimba, semampus sehidup. Semerintah negeri, sedewan. Sama-sama jadi wakil rakyat, sama-sama jadi menteri, sama-sama jadi exco, sama-sama jadi timbalan menteri, sama-sama jadi setiausaha parlimen, sama-sama jadi pegawai kerajaan.

Siapa adik kakak, ambil orang kafir buat kawan baik, Siapa? (orang ramai jawab..UMNO).

Tengok tu sekali saya ulang tayang. Siapa saudara-saudara yang mengambil orang kafir buat kawan baik? (penonton jawab..UMNO). Ha UMNO.

Kalau pandai begitu senanglah dan tahu tanda gak! Buboh tanda � molek atas dahi gak ha yalah tu.


Apa hukum orang ni? (sama-sama jawab dengan orang ramai) MUNAFIQ!!! ...

(Ceramah Haji Awang Abu Bakar, Ketua Dewan Ulamak Pas Terengganu di Gong Duek, Besut Terenngganu, 1 APRIL 1981) “


Mereka yang mengmbil orang-orang kafir buat kawan baik. Sehidup semati…
Sesirih sepinang, sebantal, setelaga setimba, semampus sehidup..


Semerintah negeri, sedewan. Sama-sama jadi wakil rakyat, sama-sama jadi menteri, sama-sama jadi exco, sama-sama jadi timbalan menteri.

Sama-sama jadi setiausaha parlimen, sama-sama jadi pegawai kerajaan..

Siapa adik kakak, ambil orang kafir buat kawan baik, Siapa?????????

TERBUKTI SELURUH PEMIMPIN PAS HARI INI..........!!!

Kini sudah 30 tahun berlalu …hari ini terbukti inilah wajah saudara-saudara mereka didalam jemaah PAS yang mengambil orang kafir buat kawan baik….

Apa hukum orang ni? MUNAFIQ ...!!

Hari ini dengan kuasa dan kehendak Allah swt saudara-saudara yang dimaksudkan oleh Haji Awang Abu Bakar, Ketua Dewan Ulamak Pas Terengganu di Gong Duek, Besut Terenngganu, 1 APRIL 1981) “ Sudah terbuktiah inilah wajah-wajah ulama-ulama thoghut,ulama as-su ulama dajal yang jahat.

TERBUKTI hari ini merekalah makluk yang lebih jahat dari saudara-saudara mereka yang berada dalam UMNO hari ini.

Persoalannya apakah umat melayu khususnya yang berpegang teguh pada al-Quran dan Hadith serta rasulnya sanggup menafikan ayat ini…

“Allazina yattakhizuunal kaafirina auliaa min dunil mukminin……” ?

ATAU apa kah ayat tersebut dicipta oleh Yahudi laknatullah dan kini kita harus menolaknya ketepi??…

Lalu kita menafikannya sama sekali ...seperti kita menafikan "AMANAT DAJAL Hadi hari ini...?

Bukankah kemunculan mereka ulama as-su, ulama thonghut ini terbukti mereka lebih jahat dari UMNO lagi...masih sanggupkah kita menipu diri sendiri...menolak hukum allah swt kerana sanggup bersekongkol dengan mereka yang jelas sudah munafiknya hari ini...??

Tepuk dada tanyalah selera…..seluruh lembu-lembu mereka yang ada...!!

Allahuakbar !!

Komentar :

ada 5 comments ke “"Munafiq kongsi pemerintahan kerajaan dgn kafir"- , Ketua Dewan Ulamak PAS”
Anonymous said...
pada hari 

dah jenis manusia ludah jilat balik. mcm tu la dengan PAS

Anonymous said...
pada hari 

Bukan setakat menjilat balik ludah dan kahaq yang jijik...golongan ini jugalah diantara golongan yang sudah sohih munafik.

Anonymous said...
pada hari 

Itulah pulangan Allah keatas orang-orang yang bermohon keburukan keatas saudaranya sesama islam.Bertaubatlah wahai ulamak-ulamak pas maseh ada lagi hari untuk anda.Allahuakbar",mungkin esok tidak taubat bagi mu.fikirlah sendiri.Satu peringatan untuk tuanx semua.

Anonymous said...
pada hari 

Puak puak pas ni hati dan jiwa nya tidak bersih dihati setiap puak pas ada lagi satu hati yg cukup kotor yang tidak bolih di bersihkan lagi di hati kechil tu lah menjadi santapan iblis sedang kuat meniup supaya membenci sesama saudara islam fitnah memfitnah dedam memdendam menjadi lauk puak puak pas kita lihat saja sudah 52 tahun kita meredeka tapi sampai sekarang pas tidak bolih perintah negara ini sebab Iblis masih tebal di hati kechil mereka mereka ini termasuk ulamak nya yg di panggil bapak iblis.

Anonymous said...
pada hari 

SETUJU. DENGAN PANDANGAN ANON 6.15.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.