Tuesday, April 13, 2010

MANA GOBALA- 200 LAGI KELUAR PKR!!!


Selepas Isu disebalik lubang besar....yang akan membawa penyingkiran beberapa badut-badut pengampu ulama batu Cave...hari ini 200 ahli PKR keluar meninggalkan Parti yang penuh tipu daya dan putaq belit....



Syabas !! Pada penyokong-penyokong PKR yang sudah sedar dan kembali ke pangkal jalan..biarkan badut-badut ingusan terus mengampu ulama batu cave..

Inilah padahnya Soo Nee yang menyimpan SMS Zul4 hampir 2 tahun itu...



200 ahli PKR Taman Tunku Putra keluar parti
13/04/2010 2:57pm

KULIM 13 April - Hampir 200 anggota Parti Keadilan Rakyat (PKR) cawangan Taman Tunku Putra di sini keluar parti itu beramai-ramai atas alasan tidak lagi yakin dengan pucuk pimpinan PKR.

Mereka yang diketuai G. Thanagaran sebaliknya menubuhkan cawangan baru MIC iaitu cawangan Kampung Padang Buluh/Padang Tembak dalam Bahagian Kulim/Bandar Baharu.
Thanagaran berkata, mereka bertindak keluar parti kerana kegagalan pimpinan PKR pusat menunaikan janji-janji yang dibuat pada Pilihan Raya Umum Ke-12.

"Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) kawasan Kulim yang juga Exco, Lim Soo Nee tidak pernah menunjukkan muka atau menjenguk penduduk di kawasan ini walaupun telah dua tahun berlalu. Kami tiada tempat hendak mengadu,” katanya.

Mereka menyerahkan borang keahlian menyertai MIC kepada Pengerusi Barisan Nasional (BN) Kulim/Bandar Baharu, Datuk Abdul Aziz Sheikh Fadzir Abdul Aziz pada satu majlis sempena Gerakan Tumpuan dan Mesra Masyarakat di kawasan perumahan Taman Tunku Putra, di sini hari ini.

- Bernama

Komentar :

ada 4 comments ke “MANA GOBALA- 200 LAGI KELUAR PKR!!!”
Anonymous said...
pada hari 

ayoo! saya sini parlemant punya dalam meeting,butulkah 200 sudah lari,tentu ini semua zul punya hal pochik.

Anonymous said...
pada hari 

Tunguuuuu ada lagi mau lari...pasai Gobala kasi mau tendang lagi dua tiga ekor penjlat kakinya selama ini....semuanya melayu-melayu yang mau cari jawatan dalam parti..

hidup gobala !! hidup puak2 berdemtrsi kaki lima...hidup..haji2 dan ust2 kaki pengampu ulama keling ini...

berdemo lagi !! lagi kerap berdemo lagi ramai mau lari...

ayoh !! berdemo lagi!!

Anonymous said...
pada hari 

tuan punya blog....setakat cut & paste berita nak berbloggers.poorah cit. setakat keluar tubuh mic parti nak mampus dah apa nak heran.tu la perangai keling mcm tuan beasr dia ayoyo samy.tmn tunku putra bukan bangang!!nak ltk gmabar pun jgn bodohkn diri...tu gmbr protes adun lunas si radhi bini 4 byk utangg.beraomos jadi bebas kepala anggok bn.

Anonymous said...
pada hari 

salam.Anon 11.08PM diatas respon anda...rasanya lebih baik dari dok sokong DAP...

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di Blog GMC ..walaupun sudah pasti Bro salah seorang penyokong tegar mereka.....

pertanyaan GMC bila nak tinggal parti sekutu kapiaq harbi tu...?????

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.