Saturday, April 24, 2010

LIWAT – MENGAPA ZAID YANG PERLU BERSUMPAH ?


Mengapa tidak Anwar…saja bersumpah.?

Isu Zaid peminum arak tegar itu perkara biasa Khalid Al-Walid, seorang pejuang Islam ketika zaman Nabi Muhammad sebelum memeluk Islam juga minum arak, melakukan maksiat dan sebagainya.

“Hukuman perbuatan liwat, kedua-duanya hendaklah dibunuh (direjam). Menurut Ibn Abbas r.a, Rasulullah s.a.w telah bersabda: "

Sesiapa yang menemui seseorang melakukan perbuatan kaum Nabi Lut a.s.Bunuhlah peliwat dan mangsa liwat yang rela." - Hadis sahih riwayat Ahmad, al-Tirmizi, Abu Daud dan Ibn Majah”


Lihat bertapa bijaknya Anwar menjadikan Zaid sebagai perisai serangan peribadi terhadap Isu liwatnya..dalam kempin di hulu Selangor hari ini.

Mengapa Zaid korbankan maruahnya untuk Anwar..adakah ini harga bagi dirinya yang dipilih sebagai calon di hulu Selangor..

Atau Zaid adalah perisai yang paling kukuh untuk Anwar belindung diri..hanya Anwar saja yang tahu agenda memilih Zaid dihulu Selangor hari ini..

Selain Zaid ulama terompah dijadikan busar sasaran berkempin… Anwar hanya pemerhati diluar gelangang..tidak cukup dengan kehadiran ulama terompah yang menjadi perisai terakhir Zaid Ibrahim …gambar Teoh Beng Hock dijadikan lagi hijab untuk melindungi salah laku Anwar selama ini….

Hari ini yang tingal tidak beberapa Jam lagi salah laku dan pembohongan Anwar yang sudah didedahkan oleh Zahrin dan Zul4 pada Najib tidak menjadi sasarannya berkempin di Hulu Selangor lagi..

Isu Zaid kaki arak dan judi sebenarnya bukan alasan pengundi menolak PKR hari ini…tetapi isu yang lebih besar iaitu pengakuan dari Anwar al-juburi sendiri atau bersumpah ...seperti perkhabaran yang Zaid Ibrahim akan bersumpah muhabalah di Masjid Jamek AR-Rahman, di depan tok imam.bahawa beliau tidak lagi menyimpan arak sejak beliau keluar daripada UMNO.

Hari ini Zaid Cuma ibarat pedukang yang dipindah kedalam alkuarium kaca di pamir di hulu Selangor dengan tabiatnya selama ini sudah diketahui…masakan spesis pedukang duri tidak menjamah taik lagi..dan harganya setaraf tenggeri dan bawai dipasaran hari ini….

Zaid Ibrahim akan bersumpah muhabalah di Masjid Jamek AR-Rahman, Kuala Kubu Bahru, Hulu Selangor selepas sembahyang Isyak (23hb April 2010) di depan tok imam.[sini]

Mengapa tidak Anwar saja mengambil tempat Zaid bersumpah muhabalah di Masjid Jamek AR-Rahman untuk menamatkan krisis dan tomahan dia difitnah hari ini….kerana ber juburi.????


Dan inilah factor utama Zaid Ibrahim dipilih oleh Anwar agar dapat enjadi perisai untuk menutup kemungkarannya…tidak ada calon yang lebih layak menganti perisai Anwar di Hulu Selangor hari ini…

Dan tidak ada calon yang lebih layak walaupun anak hulu Selangor sendiri kerana peribadi mereka tidak sehebat Zaid Ibrahim yang telah ditolak di negeri sendiri yang dapat melindungi peribadi Anwar yang sudah terkoyak rabah hari ini….

Hari ini Zaid menjadi sasaran serangan peribadi….terlondehlah pekong sendiri….Anwar senang diri…!!!

Berselindung disebalik huraian umum Dr Yusuf Qardawi…


Renung-renunglah pengudi hulu Selangor hari ini…..


PAS itu penipu…Penipu itu PAS!..

Persoalannya sampai kesaat ini sudahkah Zaid bersumpah muhabalah di Masjid Jamek AR-Rahman????? bahawa dia tidak makan taik lagii!!

Atau mengapa tidak Anwar saja tampil menganti Zaid bersumpah muhabalah???


Kah..Kah..Kah..

Komentar :

ada 1
Anonymous said...
pada hari 

Akuan Sumpah keling mabuk dijulang sumpah al quran di pijak-pijakkan .Hampeh

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.