Friday, April 2, 2010

JANGAN ROSAK NAMA BAIK UST GOBALA


Penyokong-penyokong tegar keling Gobala ini diharap jangan cuba untuk merosakkan nama baiknya.

Betapa prihatinnya Ust Gobala pada penduduk kulim terutama penduduk kawasan Taman Selasih yang menjadi Dun Angkat pada salah seorang Yb yang bertaraf Ustazah dari PAS..


Jika dibandingkan dengan Yb melayu yang bertaraf Ustazah ini lebih baik pula keling Gobala yang saggup turun dari jauh selepas sidang Parlimen untuk melihat sendiri lubang yang dapat menampung seluruh Exco Kedah didalam nya..!!

Sedih melihat keadaan Ust Gobala hari ini bersama sidang media tidak lagi dihurung oleh lalat dan langau yang menjadi penjilat-penjilat telornya selama ini…


Terkilat ikan diair Ust Gobala sudah dapat mengesan siapa langau-langau dan lalat yang menganjurkan demontrasi sebangang melayu kayu ini..mereka adalah diantara yang akan diterajang oleh Ust Gobala ….

Demontrasi ini akan menjadi pemangkin untuk mempercepatkan lagi Proses menghalau langau-langau melayu ini dari terus menghurung saki baki bangkai yang ada…terutama mereka yang bijak berdemontrasi….ala paria ini.

Hari ini jelas…..disebalik lubang yang dapat mengisi seluruh EXCO Kedah didalamnya bukanlah menjadi Agenda utama langau-langau tersebut…sebenarnya !!

Tetapi disebalik lubang yang besar tersebut masih ada agenda untuk menjatuhkan Ust Gobala yang sangat disayangi oleh para penjilat-penjilatnya..dengan alasan Ust Gobala akan menyingkir berapa ekor langau atau fir’un-fir’un yang menjadi pengkianat pada PKR Paang Serai selama ini…

Inilah perangai ulama Gobala yang menjadi sanjungan penjilat-penjilatnya…Dan siapa pula orang melayu yang berani setaraf Gobala ini melainkan yang ada hanya yang bijak mengampu dan menjilat teloq keling ini saja!!

Itupun setakat berselindung disebalik agenda lubang besar yang penuh tipu daya dan putaq belit !!

Untuk terus bersuara pada Gobala??????? hilang teloq tinggai kepala!!


Lihat bertapa beraninya keling ini jika mau dibandingkan dengan lagau-langau yang menganjur demontrasi disebalik lubang besar itu.!!


WAMA KARUUUU ..WAMA KARU…LA..!!

Hari ini buku sudah bertemu ruas...!!

Keling saja yang mampu memerlembukan melayu kayu ini..


Hidup Gobala !

Komentar :

ada 1
YANG GAMBI said...
pada hari 

Bro, begitulah perangai segelintir Melayu yg ada, mereka lebih suka melihat Melayu diperkudakan daripada melihat orang Melayu yg memimpin.....

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.